Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: BUDOWA GIMNAZJUM GMINNEGO W KOSAKOWIE

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: BUDOWA GIMNAZJUM GMINNEGO W KOSAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa gimnazjum gminnego w Kosakowie, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC - żółta książka Zakres przedmiotowego zadania inwestycyjnego obejmuje między innymi: 1) opracowanie koncepcji projektowej w trzech wariantach (wraz z wizualizacja obiektu i zagospodarowania terenu), 2) uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód, pozwoleń, decyzji, oraz materiałów przed projektowych niezbędnych do uzyskania prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na budowę, 3) opracowanie projektu budowlanego, 4) pozyskanie pozwolenia na budowę, 5) opracowanie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) specyfikacji materiałowych; 7) likwidację elementów kolidujących z realizowaną inwestycją, 8) budowę na podstawie opracowanej dokumentacji budynku albo budynków, obejmujących: gimnazjum z administracją, halę widowiskowo-sportową, halę basenową, stację transformatorową wraz z przynależną infrastrukturą oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, 9) realizację pełnego zakresu prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót budowlanych, uruchomienia i eksploatacji zespołu obiektów, obejmującego roboty: a) ogólnobudowlane (ziemne, żelbetowe, murarskie, izolacyjne), b) instalacyjne wewnętrzne i zewnętrzne (elektroenergetyczne, niskoprądowe, sanitarne, wentylacyjne, montaż i rozruch kotłowni), c) wykończeniowe, d) wyposażeniowe. 10) budowę zespołu obiektów sportowych w terenie, obejmującego: boisko treningowe do piłki nożnej, boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę, rzutnię do pchnięcia kulą, bieżnię 3 torową, skocznie do skoku w dal i wzwyż, 11) zagospodarowanie terenu obejmujące budowę: wjazdów i wejść na teren zespołu Gimnazjum, dróg wewnętrznych i miejsc postojowych dla samochodów, wewnętrznego przystanku dla gimbusów, obiektów małej architektury, oświetlenia zewnętrznego i terenów zieleni, 12) budowę wszystkich niezbędnych urządzeń budowlanych, przyłączy i instalacji zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym również niezbędne przebudowy istniejących obiektów budowlanych będących w kolizji z planowaną inwestycją. 13) spełnienie wszystkich wymagań określonych w obowiązujących przepisach dotyczących wymogów higieniczno-sanitarnych, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkich innych, jakim podlegają wszystkie obiekty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Rumia Spółdzielczy Nr 02 8351 0003 0000 1267 2000 0010 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą oraz musi reprezentować bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych przepisami Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; a także, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach