Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg
- Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
- Data zamieszczenia: 2014-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
REGON: 14060331300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia-publiczne/; http://bip.kopernik.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury prowadzonego przez m.st. Warszawa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług Zarządzania Nieruchomością położoną w (00 390) przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie oraz wszelkimi obiektami budowlanymi znajdującymi się na nieruchomości. Nr sprawy: PO_ZP_59_2013_CNK_MG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi zarządzania Nieruchomością polegającą, w szczególności na: 1) zarządzaniu Nieruchomością poprzez obecność Zarządcy lub Administratora od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do16:00 oraz dwugodzinnych dyżurów w inne dni pracy Zamawiającego (to jest w sobotę, niedzielę oraz dni świąteczne, w których Budynek otwarty jest dla zwiedzających); 2) zapewnienie Zamawiającemu stałego, to jest 7 (słownie: siedem) dni w tygodniu, przez 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny na dobę kontaktu telefonicznego z Zarządcą lub Administratorem; 3) nadzór nad właściwym działaniem infrastruktury technicznej na terenie Nieruchomości, w tym jej wyposażenia, w szczególności poprzez stały kontakt z służbami konserwacyjnymi i serwisowymi oraz innymi podmiotami świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego. 2. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzą w szczególności, następujące czynności: 1) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Nieruchomości oraz jej wyposażenia; 2) dbanie o utrzymanie Nieruchomości i jej wyposażenia w stanie niepogorszonym przez cały czas trwania Umowy, w szczególności we właściwym stanie technicznym i estetycznym; 3) pełnienie funkcji koordynacyjnych i organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Nieruchomości, w szczególności: a) kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w Budynku oraz w obrębie Nieruchomości; b) współpraca z użytkownikami Budynku, w przedmiocie prawidłowego funkcjonowania Budynku; c) zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w sprawach, o których mowa w lit. a) i b) powyżej, osobie wskazanej przez Zleceniodawcę; d) zapewnienie komunikacji i koordynacja czynności pomiędzy wszystkimi podmiotami trzecimi świadczącymi usługi związane z obsługą Nieruchomości na rzecz Zamawiającego oraz podmiotami trzecimi korzystającymi z Nieruchomości na podstawie umów najmu, dzierżawy; e) kontrola prawidłowości wykonywania umów dotyczących dostaw mediów (takich jak prąd, woda) do Nieruchomości; f) nadzorowanie bieżącej obsługi Nieruchomości polegającej w szczególności na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi przez podmioty trzecie, czynności z zakresu: i. wywozu odpadów komunalnych; ii. codziennych kontroli i obchodów Budynku : wewnętrzne i zewnętrzne, raportowanie wszelkich uwag; iii. współpraca w zakresie ochrony przeciwpożarowej z osobami wykonującymi czynności w tym zakresie; iv. ścisłej współpracy w zakresie konserwacji, napraw bieżących i przeglądów technicznych oraz napraw w zakresie: instalacji sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji; instalacji elektrycznych i teletechnicznych; dźwigów; urządzeń, instalacji oraz sprzętu ochrony przeciwpożarowej; v. obsługa techniczna Budynku, poprzez nadzorowanie wszystkich napraw oraz innych prac zleconych, odbywających się na terenie Nieruchomości; vi. nadzór nad podmiotem odpowiedzialnym (na podstawie umowy zawartej przez Zamawiającego) za utrzymanie terenu przyległego do Nieruchomości, w szczególności terenów zielonych wraz z małą architekturą; vii. monitorowanie i pomiar grubości warstwy śniegu na dachu budynku. W sytuacji, gdy warstwa śniegu przekracza dopuszczalną grubość Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o konieczności usunięcia nadmiaru śniegu. 4) zapewnianie obowiązkowej okresowej kontroli stanu technicznego Nieruchomości, zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo budowlane; 5) prowadzenie Książki Nieruchomości oraz bieżącej dokumentacji technicznej Nieruchomości wymaganej przez Ustawę; 6) udział w okresowych przeglądach Nieruchomości, przeglądach instalacji oraz urządzeń stanowiących wyposażenie Nieruchomości; 7) zgłaszania odpowiednim służbom awarii na terenie Nieruchomości lub jej w wyposażeniu i współpraca przy nadzorowaniu usuwania awarii i ich skutków; 8) wsparcie w egzekwowaniu uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi dotyczących wszystkich robót budowlanych wykonanych na terenie Nieruchomości, 9) prowadzenie wszystkich czynności związanych z obsługą Nieruchomości zgodnie z warunkami jej eksploatacji, instrukcjami użytkowania, warunkami gwarancji oraz sztuką techniczną, 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot Zamówienia wykonywany był przez dwóch Administratorów posiadających doświadczenie w administrowaniu obiektami użyteczności publicznej w tym minimum jednego posiadającego wykształcenie w zakresie zarządzania nieruchomościami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w przedmiotowym Postępowaniu wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 5 500,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania Ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie Ofert, b) wnoszone w pozostałych formach Wykonawca załączył kopie dokumentów potwierdzające wniesienia wadium do Oferty przed upływem terminu do składania Ofert. 6. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia-publiczne/; http://bip.kopernik.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie Centralnym Ośrodkiem Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu
Dodano: 2016-02-03 - Zarządzanie targowicą miejską przy ul. 1 Maja oznaczoną w ewidencji gruntów nr 1091/1 o powierzchni 5 241m2 , ul. Targowej oznaczoną w ewidencji gruntów nr 595/2 o powierzchni 19 696m2 i ul. Berka Joselewicza oznaczoną w ewidencji gruntów nr 947/1 o powierzchni 201m2. - łączna powierzchnia 25 138m2 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r
Dodano: 2015-12-15 - Pełnienie czynności operatora zarządzającego zabytkowymi obiektami Resursy i Kręgielni w Żyrardowie
Dodano: 2015-12-09 - Świadczenie bieżących czynności Administrowania w budynkach biurowych przy ul. Batorego 14 i 20 w Warszawie
Dodano: 2015-11-20 - Administrowanie nieruchomością położoną w Ostrołęce przy ul. gen. A.Gorbatowa 15
Dodano: 2015-11-02 - Usługa administrowania nieruchomością
Dodano: 2015-06-30 - Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ulicy Polnej w Przasnyszu.
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie czynności operatora zarządzającego zabytkowymi obiektami Resursy i Kręgielni w Żyrardowie
Dodano: 2014-12-15 - Świadczenie bieżących czynności Administrowania w budynkach biurowych przy ul. Batorego 14 i 20 w Warszawie
Dodano: 2014-12-11 - Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu
Dodano: 2014-09-23