Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-731 Poznań, ul. Nowowiejskiego 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8567-300 , fax. 61 8515-635
- Data zamieszczenia: 2012-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
ul. Nowowiejskiego 11 11
61-731 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8567-300, fax. 61 8515-635
REGON: 63128432200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia słuchaczy studiów podyplomowych na wybranych kierunkach: Mediacje i negocjacje - część 1 Arteterapia - część 2 Gerontologia i opieka nad osobami starszymi - część 3 Zarządzanie zasobami ludzkimi - część 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zapewnienie noclegu w pokojach dwuosobowych wraz z podaniem posiłków w postaci śniadania i kolacji dla słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach: Mediacje i negocjacje - część 1 - dla 19 osób Arteterapia - część 2 - dla 19 osób Gerontologia i opieka nad osobami starszymi - część 3 - dla 15 osób Zarządzanie zasobami ludzkimi - część 4- dla 18 osób Miejsce realizacji zamówienia Hotel zlokalizowany w promieniu nie większym niż 5 km od Dworca Kolejowego Poznań Główny. Wymagania w zakresie zakwaterowania 1. Zamawiający wymaga aby świadczenie usługi zakwaterowania odbywało się w hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym, określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian terminu realizacji przedmiotu umowy bez podania przyczyny. Wyznaczenie nowego terminu nastąpi po jego uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą i nie będzie uważane za zmianę postanowień umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób korzystających z usług stanowiących przedmiot umowy do max. czterech osób. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy planowaną liczbę kwaterowanych osób w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym noclegiem. 4. Osoba korzystająca z noclegu ponosi odpowiedzialność za wyrządzone z własnej winy szkody w trakcie trwania umowy. 5. Dochodzenie roszczeń wobec uczestników za wykorzystane usługi lub powstałe szkody, które nie są płatne przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wymogi w zakresie podania śniadania i kolacji 1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) jak również świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 2. Zamawiający wymaga aby realizacja śniadania i kolacji odbywała się w miejscu zakwaterowania w formie bufetu szwedzkiego lub podawanego do stolika. 3. Wykonawca odpowiada za przygotowanie oraz podanie śniadań i kolacji zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku, gdy przygotowana i dostarczona przez niego żywność spowoduje chorobę lub rozstrój zdrowia, co będzie udokumentowane stosownym orzeczeniem lekarskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ dla Części Nr 1, Załączniku Nr 1.2. do SIWZ dla Części Nr 2, Załączniku Nr 1.3. do SIWZ dla Części Nr 3, Załączniku Nr 1.4. do SIWZ dla Części Nr 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szkoły Podstawowej w Mikstacie, Publicznego Gimnazjum w Mikstacie, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich oraz Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostępnionych przez zamawiającego pomieszczeniach kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-06-23 - Usługa organizacji wyjazdów studyjnych zagranicznych i krajowych studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2015-04-14 - zakup artykułów spożywczych i sanitarno-higienicznych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lesznie
Dodano: 2015-02-09 - Zorganizowanie 10-dniowego wyjazdu rodzin zastępczych oraz angaż trenerów prowadzących zajęcia podczas wcześniej wymienionego wyjazdu dla uczestników projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam - budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-06-24 - wykonanie jednej usługi o kompleksowym charakterze w postaci Pakietu Konferencyjnego w zakresie konferencji pt. IPM Innovation in Europe- znak postępowania: IORPIB/ZP/U/Konf.IPM/2014
Dodano: 2014-06-17 - Zapewnienie wypoczynku letniego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym dla 40 dzieci w wieku gimnazjalnym
Dodano: 2014-02-19 - Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 108 dzieci w wieku 10-12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem
Dodano: 2014-02-18 - Zapewnienie wypoczynku zimowego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym dla 40 dzieci w wieku gimnazjalnym
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych oraz wynajmu sali konferencyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą dla uczestników szkoleń w ramach projektu KATO Kaliska Akademia Trenerów Oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-05-29 - Zorganizowanie wyjazdów oraz nauki języka angielskiego dla uczestników i uczestniczek projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-05-27