Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
- Data zamieszczenia: 2014-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15 15
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
REGON: 00066099500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie wypoczynku letniego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym dla 40 dzieci w wieku gimnazjalnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 40 gimnazjalistów w czasie wypoczynku letniego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym w terminie: 12.07.2014r. - 18.07.2014r. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia na swój koszt w szczególności: 1) zakwaterowanie, w tym: a) 6 noclegów dla każdego z uczestników w pensjonacie lub domu gościnnym, położonym w granicach administracyjnych Miasta Zakopanego, b) pokoje maksymalnie 5 osobowe z łazienką, wyposażone w jednoosobowe łóżka, szafy i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie (wypakowanie, przechowanie) bagażu przez każdego uczestnika. Przez łazienkę Zamawiający rozumie pomieszczenie (lokal) usytuowane w pokoju, wyposażone w umywalkę, prysznic lub wannę oraz toaletę. Wykonawca zapewnia osobny pokój dla 4 wychowawców obok pokojów uczniów, c) dostęp do świetlicy na terenie obiektu, d) pokoje dla dzieci oraz wychowawców winny znajdować się w osobnym budynku albo piętrze albo wyznaczonej części budynku do wyłącznej dyspozycji grupy. 2)wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu w stołówce na terenie obiektu: a) trzy posiłki dziennie: (śniadanie, obiadokolacja, podwieczorek), zgodnie z obowiązującymi normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu jest obiadokolacja, ostatnim posiłkiem w dniu wyjazdu jest śniadanie. Wykonawca zapewni na terenie obiektu całodniowy (co najmniej 12 godzin na dobę), nieodpłatny dostęp do napojów. Specyfikacja posiłków przypadających dla jednego uczestnika turnusu: 6 x śniadań w formie szwedzkiego stołu, 6 x obiadokolacji z napojem, 5 x podwieczorków, 1 x suchy prowiant na drogę powrotną b) zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania kadry wychowawczej w cenie oferty, c) napoje i suchy prowiant podczas trwania wycieczek całodniowych, a także na drogę powrotną do Leszna. 3)transport autokarowy a)autokar dopasowany do przewozu osób na dalekich trasach, wyposażony w klimatyzację, spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r., poz. 951 z późn. zm.) dostępny przez cały czas pobytu, opłaty drogowe i parkingowe oraz wynagrodzenie kierowcy w cenie oferty Wykonawcy. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. Odbiór uczestników turnusu z Leszna w dniu 12.07.2014r. Przywóz uczestników turnusu do Leszna w dniu 18.07.2014r. 4) ubezpieczenie uczestników turnusu od następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży oraz pobytu na wypoczynku (turnusie). 5) dostęp do opieki zdrowotnej stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)- lekarz pierwszego kontaktu i oddział ratunkowy nie dalej niż 15 km od zakwaterowania grupy wraz z możliwością skorzystania z dowozu przez Wykonawcę do lekarza. 6) wykonawca wypoczynku zobowiązuje się nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem turnusu dostarczyć do Zamawiającego zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). 7) program rekreacyjno - turystyczny podczas turnusu w szczególności: a)zwiedzanie Krakowa z przewodnikiem min. 3 godziny (w drodze do miejsca wypoczynku), b)wycieczka do Doliny Kościeliskiej - zwiedzanie jaskiń, c)wycieczka do Doliny Pięciu Stawów i Morskiego Oka, d)wycieczka na Kasprowy Wierch z zejściem do Hali Gąsienicowej, e)wycieczka do Doliny Małej Łąki, Przełęcz Kondracka, Hala Kondratowa, Kuźnice, f)wycieczki w góry minimum 6 godzinne, g)w czasie trwania wycieczek zapewnienie przewodnika górskiego, h)inne imprezy zaakceptowane przez kierownika grupy. Wszelkie koszty związane z zakupem biletów wstępu, w ramach realizacji programu rekreacyjno - turystycznego, o którym mowa powyżej, pokrywa Wykonawca wypoczynku (turnusu). Program socjoterapeutyczny dla dzieci Zamawiający zapewnia we własnym zakresie, na swój koszt. Koszty związane z zatrudnieniem kadry wychowawczej w ilości 4 osób pokrywa Zamawiający we własnym zakresie. Na potwierdzenie wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć szczegółowy opis placówki wypoczynkowej obejmujący swym zakresem informacje zawarte w punktach od 1 do 7 niniejszego Rozdziału ( sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wskazane jest aby opis uzupełniony był zdjęciami, folderami, prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówki. Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania warunków zaproponowanej przez Wykonawcę placówki. Powyższa kontrola będzie polegała na wizycie Zamawiającego w obecności Wykonawcy na terenie wskazanej przez Wykonawcę placówki wypoczynkowej. Koszty związane z przejazdem i pobytem Zamawiającego pokrywa w całości Zamawiający we własnym zakresie. Szczegółowy termin oraz warunki pobytu Zamawiający uzgodni z wybranym Wykonawcą. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szkoły Podstawowej w Mikstacie, Publicznego Gimnazjum w Mikstacie, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich oraz Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostępnionych przez zamawiającego pomieszczeniach kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-06-23 - Usługa organizacji wyjazdów studyjnych zagranicznych i krajowych studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2015-04-14 - zakup artykułów spożywczych i sanitarno-higienicznych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lesznie
Dodano: 2015-02-09 - Zorganizowanie 10-dniowego wyjazdu rodzin zastępczych oraz angaż trenerów prowadzących zajęcia podczas wcześniej wymienionego wyjazdu dla uczestników projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam - budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-06-24 - wykonanie jednej usługi o kompleksowym charakterze w postaci Pakietu Konferencyjnego w zakresie konferencji pt. IPM Innovation in Europe- znak postępowania: IORPIB/ZP/U/Konf.IPM/2014
Dodano: 2014-06-17 - Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 108 dzieci w wieku 10-12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem
Dodano: 2014-02-18 - Zapewnienie wypoczynku zimowego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym dla 40 dzieci w wieku gimnazjalnym
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych oraz wynajmu sali konferencyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą dla uczestników szkoleń w ramach projektu KATO Kaliska Akademia Trenerów Oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-05-29 - Zorganizowanie wyjazdów oraz nauki języka angielskiego dla uczestników i uczestniczek projektu Siłę mam dzięki Wam, ale radzę sobie sam budowanie lokalnego systemu wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-05-27 - Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem
Dodano: 2013-04-12