Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, Plac Dominikański 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6750025 , fax. 016 6750022
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu
Plac Dominikański 3 3
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6750025, fax. 016 6750022
REGON: 65094538400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych ( powiatu przemyskiego) w sezonie zimowym 2009/2010 Zadanie nr 1 - Okręg Przemyśl ( drogi powiatowe na terenie gmin : Medyka, Stubno, Orły, Przemyśl, Fredropol, Żurawica) Zadanie nr 2 - Okręg Ruszelczyce ( drogi powiatowe na terenie gmin : Krasiczyn, Krzywcza, Dubiecko, Bircza ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 11 niniejszej specyfikacji, na zasadzie spełni lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia : 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - stanowiącego załącznik SIWZ. 2. Dokumenty : 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez Wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę); 2.3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień . 2.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, wg wzoru załączonego do oferty. Wykonawca musi dysponować sprzętem specjalistycznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia, 1. Okręg Przemyśl : sprzęt podstawowy : ładowarka ( koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,8 m3 ) - 2 szt., pługopiaskarki z pługiem lekkim - 4 szt. ( w tym 1 szt. z możliwością przezbrojenia na pług ciężki dwustronny), sprzęt interwencyjny : równiarka - 1 szt., pług wirnikowy ( o wydajności min. 700 m3/godz.) - 1 szt., ładowarka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 - 2 szt., nośnik z pługiem dwustronnym - 2 szt. 2. Okręg Ruszelczyce : sprzęt podstawowy - pługopiaskarki - 4 szt. ( w tym 1 szt. z możliwością przezbrojenia na pług ciężki dwustronny), ładowarka lub koparko-ładowarka o poj. Łyżki min. 0,8 m3 - 2 szt., sprzęt interwencyjny : równiarka - 1 szt., pług wirnikowy ( o wydajności min. 700 m3/godz.) - 1 szt., ładowarka o poj. Łyżki min 1,5 m3 - 2 szt., nośnik z pługiem dwustronnym - 2 szt. Nośniki muszą być wyposażone w tachografy. Jako nośniki pod piaskarki i pługi odśnieżne wymagane są pojazdy spełniające warunek : ładowność pow. 7 000 kg (Informację o posiadanym sprzęcie, oraz o podstawie posiadania tego sprzętu (np. własność, użyczenie, dzierżawa, leasing), należy umieścić w wykazie stanowiącym załącznik do oferty. 2.6. Zakres powierzonych do wykonania podwykonawcom części zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie stosownego oświadczenia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie posiada potencjału technicznego i nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2016/2017 W skład zadania wchodzą 3 części: I - wykonywanie usług samochodem ciężarowym II - wykonywanie usług koparko - ładowarką III - wykonywanie usług sprzętem przystosowanym do pracy na chodnikach
Dodano: 2016-07-07 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w okresie II - IV 2016,oraz sezonach 2016/2017 i 2017/2018 na terenie Powiatu Strzyżowskiego.
Dodano: 2016-02-03 - Zimowe utrzymanie tras rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w roku 2016 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW Rzeszów - Zadanie Nr 1; Zadanie Nr 3 - II przetarg
Dodano: 2015-12-23 - Zimowe utrzymanie i pozimowe oczyszczanie ulic na terenie miasta Przemyśla w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-12-22 - Zimowe utrzymanie w 2016r. nowo wybudowanych chodników w ciągu DW 985 m. Siedleszczany i m. Suchorzów oraz DW 872 m. Skopanie i m. Huta Komorowska.
Dodano: 2015-12-22 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w roku 2016 w miejscowościach: Kombornia - rejon II i Wola Komborska
Dodano: 2015-12-15 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w roku 2016 na terenie województwa podkarpackiego - 2 zadania
Dodano: 2015-12-10 - Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli
Dodano: 2015-12-10 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 - Trasa nr 4 w Rejonie Wojaszówka - II przetarg nieograniczony
Dodano: 2015-12-09 - Zimowe utrzymanie tras rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w roku 2016 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW Rzeszów - 4 zadania
Dodano: 2015-12-08