Powiat Łańcucki ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2256971 , fax. 017 2256970
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łańcucki
ul. Mickiewicza 2 2
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2256971, fax. 017 2256970
REGON: 69058137600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckpiez-lancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Powiatowe Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej w Łańcucie ogłasza PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ OKRĘGOWEJ STACJI BADANIA POJAZDÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej Okręgowej Stacji Badania Pojazdów (samochody ciężarowe z naczepami), myjni samochodowej, zaplecza technicznego i socjalnego oraz przyłączy i niezbędnej infrastruktury technicznej (separatory itp.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone: a) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, b)osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, c) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej, d) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, e) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, f) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VIII siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3, 2) Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Wykaz wykonanych usług (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 5) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pckpiez-lancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ROZBUDOWY WODOCIĄGÓW
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego dwóch budynków mieszkaniowych wielorodzinnych przy ul. Orzeszkowej w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia przy realizacji zaprojektowanych r. bud. dla zadań pod nazwą: I. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Budynku Wielofunkcyjnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w celu dostosowania do obowiązujących wymogów prawnych i sanitarnych oraz poprawy dostępności usług medycznych II. Utworzenie i wyposażenie SOR wraz z wyniesionym lądowiskiem w COM w Jarosławiu, jako element Podkarpackiego Systemu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2016-07-06 - OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. ROZDZIAŁ KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ NA KANALIZACJĘ DESZCZOWĄ I KANALIZACJĘ SANITARNĄ W MIEŚCIE PILŹNIE
Dodano: 2016-07-05 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Dodano: 2016-06-24 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Dodano: 2016-06-13 - OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI PILZNO
Dodano: 2016-06-07 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - FAZA SZCZEGÓŁOWEJ KONCEPCJI - DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PILŹNIE
Dodano: 2016-06-02 - Sieć rozdzielcza wodociągowa - Łobozew Dolny
Dodano: 2016-04-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej 4 pętli autobusowych w Mielcu
Dodano: 2016-04-21