Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 26
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 278 19 55 , fax. 12 278 19 55
- Data zamieszczenia: 2010-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Sienkiewicza 26 26
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 278 19 55, fax. 12 278 19 55
REGON: 68317846220000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Przeprowadzenie kursu w zakresie podstawy obsługi komputera. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Celem szkolenia jest przeprowadzenie kursu dla 18 osób w zakresie podstawowej wiedzy i umiejętności korzystania z komputera: systemu operacyjnego Windows oraz oprogramowania biurowego ( pakiet Office) w zakresie podstawowym. Szkoleniem ma być objętych 18 osób, które będą posiadać skierowanie od Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze 30 godzin dydaktycznych w tym: zajęcia teoretyczne 10 godzin i ćwiczenia praktyczne 20 godzin. ( godzina - godzina dydaktyczna trwa 45 min.) 3.2 Szkolenie należy przeprowadzić na terenie miasta Wieliczka w terminie do dnia 15 listopada 2010 r. Pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia szkoleniowe winny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią salę szkoleniową - dydaktyczną do prowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dla co najmniej 18 osób (na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno biurko, krzesło oraz jeden komputer wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem technicznym i oprogramowaniem) oraz zaplecze sanitarne. Wszystkie urządzenia w niezbędnej ilości, w odpowiednim stanie technicznym zapewnia Wykonawca podczas prowadzonych zajęć praktycznych, zapewniając odpowiedni poziom szkolenia. Odpowiednie oprzyrządowanie stanowi: projektor, tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna(foliowo-magnetyczna). Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, zawarty na: dyskietkach, płytach CD, ksero opracowań i zadań do wykonania, papier, skorowidze, segregatory, koszulki foliowe, plansze dydaktyczne, podręczniki, czasopisma i literatura fachowa oraz odpowiednie przepisy prawne Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować uczestnikom szkolenia profesjonalne przygotowanie teoretyczno-praktyczne poprzez sprawdzenie wiadomości i umiejętności z tematyki przewidzianej w programie nauczania. Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216). Specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu (prezentacji, spotkania) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie. odpowiedzialny będzie za: - przygotowanie szczegółowego programu szkolenia, - realizację merytorycznego programu (zapewnienie wykładowców i pomieszczenia do przeprowadzenia szkolenia, jak również sprzętu ( komputera wraz z oprogramowaniem Windows XP, MS Office do praktycznej nauki z komputerem), - zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników szkolenia - zapewnienie nadzoru nad organizacją szkolenia i realizacją programu merytorycznego, - catering: w tym kawa, herbata, cukier, ciastka, owoce, napoje - oznaczenia materiałów szkoleniowych i dydaktycznych pomieszczeń zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępniane przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń informatycznych oraz specjalistycznych
Dodano: 2016-06-17 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.9.2016
Dodano: 2016-04-22 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.7.2016
Dodano: 2016-04-08 - Przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego: Europejski Certyfikat Umiejętności komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI dla 47 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-09-17 - KASJER - FAKTURZYSTA. Oznaczenie sprawy DOR.2710.20.2015
Dodano: 2015-08-28 - GRAFIKA I ANIMACJA KOMPUTEROWA Z REKLAMĄ I TWORZENIEM STRON WWW. Oznaczenie sprawy: DOR.2710.16.2015
Dodano: 2015-07-20 - Szkolenia dla pracowników w zakresie rozwoju, eksploatacji i zarządzania infrastrukturą IT - szkolenia z zakresu technologii pamięci masowych oraz technologii sieci SAN. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007- 2013; nr umowy o dofinansowanie: POIG.02.03.03-12-037/13.
Dodano: 2015-04-01 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-03-03 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Solid Works dla grupy 12 uczestników kierunku zamawianego Inżynieria Materiałowa zakończonego certyfikatem I-go stopnia Certified SolidWorks Associate
Dodano: 2015-02-17 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis oraz AutoCad Map w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-01-26