Przetargi.pl
Świadczenie usług wyżywienia strażaków zabezpieczających EURO 2012

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3477800 , fax. 58 3477833
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
    ul. Sosnowa 2 2
    80-251 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3477800, fax. 58 3477833
    REGON: 00017356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wyżywienia strażaków zabezpieczających EURO 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługi gastronomiczno - cateringowe polegające na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków. Posiłki powinny być sporządzone zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zmianami). Posiłki muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu MSWiA w sprawie długotrwałych akcji ratowniczych, szczegółowych norm, zasad i warunków otrzymywania wyżywienia w czasie tych akcji oraz ćwiczeń lub szkoleń przez strażaków Państwowej Straży Pożarnej lub inne osoby biorące w nich udział, a także przypadków, w których wypłaca się równoważnik pieniężny w zamian za przysługujące wyżywienie, sposobu ustalenia jego wysokości oraz szczegółowych zasad wypłacania z dnia 11.12.1997 r. (Dz. U. Nr 160 poz. 1098 z 1997 r.) wg normy SZ i DU, oraz inne wymagania określone przepisami prawa. Zgodnie z Decyzją nr 1/2011 Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA z dnia 4 października 2011 r. zmieniająca decyzję w sprawie określania wartości pieniężnych norm żywienia oraz sposobu ich stosowania dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej, policjantów, funkcjonariuszy Straży Granicznej i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu, wartość pieniężna zasadniczej normy wyżywienia na jedną osobę wynosi 24,69 zł. brutto (wkład do kotła), a koszty sporządzenia posiłków ponoszone przez wykonawcę nie mogą być większe niż 100 procent wartości normy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w czasie trwania umowy wartość produktów spożywczych zużywanych w procesie technologicznym określoną w umowie jako wsad do kotła. Wyżywienie w formie zestawu powinno składać się z jednego posiłku ciepłego (bez zupy) i dwóch różnorodnych posiłków w formie suchego prowiantu. Utworzony w ten sposób zestaw powinien zapewnić całodzienne wyżywienie strażakowi zgodnie z rozporządzeniem wymienionym w punkcie 2. Wyżywienie obejmuje okres: od 5 czerwca 2012 r. do 2 lipca 2012 r. Łączna ilość zestawów - 1889 szt. Ilość osób do wyżywienia w rozbiciu na poszczególne dni: 05.06.2012 r - 9 strażaków 07.06.2012 - 9 strażaków 07.06.2012 r. - 78 strażaków 08.06.2012 r. - 83 strażaków 09.06.2012 r. - 82 strażaków 10.06.2012 r. - 105 strażaków 11.06.2012 r. - 82 strażaków 12.06.2012 r. - 83 strażaków 13.06.2012 r. - 82 strażaków 14.06.2012 r. - 105 strażaków 15.06.2012 r. - 82 strażaków 16.06.2012 r. - 83 strażaków 17.06.2012 r. - 82 strażaków 18.06.2012 r. - 105 strażaków 19.06.2012 r. - 82 strażaków 20.06.2012 r. - 76 strażaków 21.06.2012 r. - 82 strażaków 22.06.2012 r. - 105 strażaków 23.06.2012 r. - 82 strażaków 24.06.2012 r. - 83 strażaków 25.06.2012 r. - 10 strażaków 26.06.2012 r. - 10 strażaków 27.06.2012 r. - 82 strażaków 28.06.2012 r. - 83 strażaków 29.06.2012 r. - 16 strażaków 30.06.2012 r. - 17 strażaków 01.07.2012 r. - 82 strażaków 02.07.2012 r. - 9 strażaków Miejsce dostawy posiłków- Plac Zebrań Ludowych w Gdańsku (Strefa kibica EURO 2012). Zamawiający wymaga dostarczenia zestawów posiłków minimum jeden raz dziennie w porach wyznaczonych przez Zamawiającego tzn. między godziną 15,00 a 20,00. Godziny będą uzgadniane przez przedstawiciela zamawiającego na 24 godziny przed planowaną dostawą posiłku. Wykonawca dostarczy posiłki z produktów własnych (produkty spożywcze: w pierwszym gatunku, dobrej jakości, o odpowiedniej wartości odżywczej, urozmaicone o długim terminie przydatności do spożycia, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Dowóz (dostarczenie) odbywać się będzie w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi oraz zgodnie z zasadami transportu żywności. Posiłki będą wydawane (ze sztućcami jednorazowymi tj. odpowiednio widelcem i nożem bądź łyżką) w opakowaniach styropianowych oraz plastikowych posiadających aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością. Rodzaje pojemników- posiłek w formie suchego prowiantu - opakowanie plastikowe z deklem, gorący posiłek (bez zupy) - pojemnik styropianowy obiadowy trójdzielny z deklem. Wyżywienie na ciepło winno być przewożone zgodnie z obowiązującymi przepisami w termoopakowaniach (posiadających atest PZH). Wykonawca zapewni odbiór odpadów związanych z przedmiotowym wyżywieniem w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. Wykonawca zobowiązuje się odbierać na bieżąco na własny koszt i własnym staraniem wykorzystane opakowania jednorazowe i plastikowe, w których będą wydawane posiłki, sztućce oraz pozostałości po każdym posiłku. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, z jednodniowym wyprzedzeniem, przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia jadłospis. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić przedstawiciela Zamawiającego. Jadłospis należy przesłać na fax 58-347-78-68 Zakwestionowane pod względem jakościowym lub ilościowym przez Zamawiającego posiłki podlegają wymianie na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.straz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach