Urząd Miasta Imielin ogłasza przetarg
- Adres: 41-407 Imielin, ul. Imielińska 81
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2255989, 2254128 , fax. 032 2255507
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Imielin
ul. Imielińska 81 81
41-407 Imielin, woj. śląskie
tel. 032 2255989, 2254128, fax. 032 2255507
REGON: 27258687400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z podziałem na zadania : zad. nr 1 - Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości gminnych, zad. nr 2 - Wywóz i unieszkodliwianie odpadów z likwidacji dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta Imielin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do obowiązków Wykonawcy odbierającego niesegregowane odpady komunalne należeć będzie: 1/ Transport, odbiór i utylizacja odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2/ Dostarczenie plastikowych zamykanych pojemników (kontenery) na odpady o pojemności nie mniejszej niż 110 litrów i nie mniejszej niż 1100 litrów i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3/ Odbiór odpadów dla pozycji od 1 do 12 jeden raz w tygodniu z pojemników ( zgodnie z poniższym wykazem). 4/ Odbiór odpadów dla pozycji od 14 do 15 dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) w okresie od 08.04-30.10.2010r. 5/ Dostarczenie do Zamawiającego na telefoniczne lub pisemne zgłoszenie worków na odpady o pojemności nie mniejszej niż 110 litrów i odbiór tych worków spod pojemników na odpady. 6/ Odbiór odpadów powstałych w trakcie imprez kulturalno-sportowych bezpośrednio po imprezie, przy czym Wykonawca na czas imprezy zabezpiecza pojemniki a także worki o pojemności nie mniejszej niż 110 litrów. Łącznie dla zadania I przewiduje się wywóz ok. 180m3 odpadów z poj. nie mniejszych niż 110litrów, wywóz ok. 570m3 odpadów z poj. nie mniejszych niż 1100 litrów i wywóz ok. 70 m3 odpadów w workach o poj. nie mniejszej niż 110 litrów. Zadanie nr 2 obejmuje likwidację dzikich wysypisk poprzez podstawienie kontenerów dwa razy w ciągu roku : etap wiosenny (kwiecień) i etap jesienny (październik). Łącznie przewiduje się wywóz ok. 1680 m? odpadów, które nie mogą być umieszczone - ze względu na swoje rozmiary lub masę - w typowych pojemnikach, wśród których wymienić należy: stare meble, wózki, deski, materace, dywany, karnisze, żyrandole itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w zamówieniu tj. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 27, 28 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (j.t. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty przy zastosowaniu formuły : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 27, 28 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (j.t. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-02-16 - Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
Dodano: 2016-01-20 - Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie Miasta Gliwice oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice
Dodano: 2015-12-15 - Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie Miasta Ruda Śląska
Dodano: 2015-03-19 - Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2015 roku
Dodano: 2015-03-04 - Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych z obiektów administrowanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2014-12-11 - Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice
Dodano: 2014-12-04 - Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
Dodano: 2014-04-10 - Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
Dodano: 2014-03-13 - Utrzymanie czystości w mieście Wisła w terminie od kwietnia 2014 do marca 2015 roku (RGŚ.GK.271.8.2014.JP)
Dodano: 2014-02-17