Urząd Skarbowy ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7115742 , fax. 095 7228997
- Data zamieszczenia: 2012-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
ul. Jagiellończyka 10 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7115742, fax. 095 7228997
REGON: 21050043800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl nowy nr faxu 0957115905
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych, 79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe, 79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części, oznaczonych literami od A do O w następujący sposób: 1. Część A - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 2. Część B - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 3. Część C - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 4. Część D - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 5. Część E - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 6. Część F - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 7. Część G - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 8. Część H - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 9. Część I - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 10. Część J - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 1.500 szt., 2) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 3.000 szt., 3) sporządzanie kserokopii dokumentów - 2.400 szt., 4) stemplowanie tytułów wykonawczych - 1.800 szt. 11. Część K: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt., 2) rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt., 3) odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt., 4) stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt., 5) stemplowanie tytułów wykonawczych -3.500 szt., 6) przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki -100 szt., 7) przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym - 10 szt., 8) sporządzanie kserokopii dokumentów - 100 szt., 9) segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym -3.500 szt., 10) archiwizowanie akt dotyczących postępowania egzekucyjnego - 30 szt., 11) wyszukiwanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym w archiwum - 10 szt. 12. Część L: Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt., 2) rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt., 3) odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt., 4) stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt., 5) stemplowanie tytułów wykonawczych - 3.500 szt., 6) przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki - 100 szt., 7) przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym - 10 szt., 8) sporządzanie kserokopii dokumentów - 100 szt., 9) segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym -3.500 szt., 10) archiwizowanie akt dotyczących postępowania egzekucyjnego - 30 szt., 11) wyszukiwanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym w archiwum - 10 szt. 13. Część M - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.: 1) przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt., 2) przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt., 3) segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt., 4) ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.907 szt., 5) wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 1.250 szt. 14. Część N - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, tj.: 1) przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji administracyjnej - 19.110 szt., 2) przyjmowanie korespondencji zewnętrznej (np. od komorników) dot. egzekucji administracyjnej - 4.600 szt., 3) segregowanie korespondencji zewnętrznej, o której mowa w ppkt 2 - 4.600 szt., 4) ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych -11.907 szt., 5) wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 1.250 szt. 15. Część O - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: 1) obsługę urządzeń kopiujących, sporządzanie kserokopii dokumentów - 6.000 szt., 2) ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 11.906 szt., 3) wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 500 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego
Dodano: 2016-06-20 - Przetarg nieograniczony na realizację zadań wprowadzania danych do systemów informatycznych i realizację zadań biurowych dla urzędów skarbowych województwa lubuskiego.
Dodano: 2016-05-11 - Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-03-16 - świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-02-16 - Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-10-14 - Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-09-10 - Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-03-04 - Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-02-06 - Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-01-22 - Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2013-10-22