Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursów zawodowych wraz z egzaminami dla potrzeb Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Kostrzynie nad Odrą, w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3270215, 3284870 , fax. 068 3284871
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda
    ul. Zamenhofa 1 1
    65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3270215, 3284870, fax. 068 3284871
    REGON: 00103663200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursów zawodowych wraz z egzaminami dla potrzeb Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Kostrzynie nad Odrą, w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursów zawodowych wraz z egzaminami dla potrzeb Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami kursów będą osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo w wieku 18-25 lat. Kursy zawodowe mają zostać zrealizowane w miejscowości Kostrzyn nad Odrą, w następujących zawodach: - Kurs obsługi wózków jezdniowych - dla 5 osób w wymiarze 100 godzin na uczestnika kursu, - Kurs spawacza - dla 5 osób w wymiarze 120 godzin na uczestnika kursu, - Technolog robót wykończeniowych - glazurnik - dla 5 osób w wymiarze 150 godzin na uczestnika kursu, - Technolog robót wykończeniowych - murarz-tynkarz - dla 5 osób w wymiarze 150 godzin na uczestnika kursu, - Brukarz - dla 5 osób w wymiarze 150 godzin na uczestnika kursu, - Kurs florystyczny - dla 5 osób w wymiarze 150 godzin na uczestnika kursu, przy czym odbyta ilość godzin musi uprawniać uczestnika do zdawania egzaminu w danym zawodzie. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od 16.08.2012 r. do 01.12.2012 r., w następującym podziale czasowym: - Kurs florystyczny - 20.08-13.09.2012 r., - Brukarz - 21.08-14.09.2012 r., - Technolog robót wykończeniowych - murarz-tynkarz - 05.09-29.09.2012 r., - Kurs spawacza - 03.10-26.10.2012 r., - Kurs obsługi wózków jezdniowych - 04.10-24.10.2012. r., - Technolog robót wykończeniowych-glazurnik - 07.11-01.12.2012 r. Podane terminy mogą ulec nieznacznym przesunięciom. Wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania i przeprowadzenia badań lekarskich niezbędnych do orzeczenia o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w szkoleniu. Badania należy przeprowadzić jeszcze przed rozpoczęciem szkolenia; - przedłożenia Zamawiającemu programu szkolenia i szczegółowego harmonogramu zajęć podpisanego przez Wykonawcę i koordynatora lokalnego projektu w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy; - przedłożenia koordynatorowi projektu wzorów materiałów szkoleniowych dla każdego szkolenia zawodowego w wersji papierowej, po podpisaniu umowy. - przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami normującymi przeprowadzenie kursu, - prowadzenia list obecności zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć i harmonogramem; - prowadzenia kart czasu pracy wykładowcy zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć; - wykonania ankiety końcowej zajęć dydaktycznych w ostatnim dniu spotkań z uczestnikami projektu wg wzoru dostarczonego przez opiekuna grupy; - wystawienia stosownego zaświadczenia o zakończeniu kursu, wraz z podaniem zakresu tematycznego oraz ilością godzin. Każdy uczestnik szkolenia poza zaświadczeniem o ukończeniu kursu powinien otrzymać certyfikat ze szczegółowym rozpisaniem zdobytych na szkoleniu umiejętności oraz wszystkie związane z tym dokumenty, np. książeczkę spawacza w przypadku spawaczy oraz zaświadczenie o zdobyciu uprawnień do wymiany butli w wózkach zasilanych gazem LPG , zezwolenie na kierowanie wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym w przypadku wózków widłowych itd. Wzory certyfikatów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Przy egzaminach zawodowych (dotyczy obsługi wózków i spawaczy) powinien być obecny przedstawiciel Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca zleci przeprowadzenie badań lekarskich niezbędnych do orzeczenia o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursach przed rozpoczęciem szkolenia. Koszt tych badań należy wliczyć w ogólne koszty szkolenia zawodowego. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać ilość godzin oraz zakres tematyczny kursu, tak aby uczestnik kończący dany kurs mógł przystąpić do zdawania egzaminu w danym zawodzie. Wykonawca powinien zapewnić na własny koszt sale do prowadzenia zajęć teoretycznych spełniające ogólne standardy oraz odpowiednią bazę lokalową (warsztatową), techniczną i sprzętową do prowadzenia zajęć praktycznych w danym zawodzie. Wszystkie sale muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz muszą być dostosowane do ilości uczestników. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne(szkoleniowe) oraz materiały pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu zawodowego: - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego, - zeszyt (notatnik), - zestaw piśmienniczy (długopis i ołówek). Wykaz materiałów szkoleniowych, które będą wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji każdego kursu zawodowego należy dołączyć do oferty. Wykonawca ma obowiązek prowadzić pisemną ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników, w przypadku przekroczenia 10% absencji. Wykonawca w swojej ofercie uwzględni wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności: - koszt wynagrodzenia instruktora/ów, - koszt wynajmu sali, - koszt materiałów dydaktycznych, - koszt badań lekarskich, - koszt odzieży ochronnej (jeśli jest wymagana), - koszt ewentualnych egzaminów, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia w danym zawodzie, - opłaty za dojazd uczestników szkoleń do miejsca, w którym przeprowadzone będą egzaminy, w przypadku gdy egzamin odbywać się będzie w innej miejscowości niż szkolenie. Realizacja przedmiotu umowy następuje przy wykorzystaniu materiałów, środków, produktów oraz narzędzi Wykonawcy. Wynagrodzenie uregulowane zostanie za każdego uczestnika kursu, pod warunkiem jego udziału w co najmniej 80% obowiązujących zajęć. Płatności będą realizowane po zakończeniu danego kursu zawodowego i przedstawieniu pełnej dokumentacji z jego realizacji, zatwierdzonej przez lokalnego koordynatora projektu. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie 90 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach