Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5173051
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1
    ul. Przemysłowa 44
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 81 5173051
    REGON: 43271072100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżcach okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy i przygotowywanie około 116.000 posiłków rocznie (około 39000 osobodni) dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym w Bełżcach oraz Zakładzie Pielęgnacyjno- Opiekuńczym. 2. Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie z zachowaniem i przestrzeganiem reżimu sanitarno-higienicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zgodności z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP), Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Cateringowej (GCP) oraz z wdrożeniem i utrzymaniem Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). W ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania i przedłożenia Zamawiającemu certyfikatu HACCP. Kod CPV: 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 2. Zakres usługi będzie obejmować : • sporządzanie posiłków; • transport posiłków z kuchni Wykonawcy do pomieszczenia dystrybucji posiłków w Szpitalu (w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach gastronomicznych ). • dystrybucję posiłków na oddziały przez personel Wykonawcy i Zamawiającego, odbiór termosów i pojemników gastronomicznych. • wydawanie posiłków w oddziałach szpitalnych pacjentom przez pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. • mycie poza Szpitalem termosów zbiorczych, pojemników gastronomicznych, przyborów kuchennych, łyżek do serwowania potraw i innych pojemników potrzebnych do transportu i dystrybucji posiłków. dostarczenie pojemników na odpady pokonsumpcyjne w każdej kuchence w danym oddziale oraz usuwanie odpadów pokonsumpcyjnych min 1x dziennie, w przypadku większej ilości odpadów częściej. • mycie pojemników na odpady poza Szpitalem przez personel Wykonawcy. 3. Ilość łóżek w poszczególnych oddziałach : * Oddział Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Intensywnej Opieki Pooperacyjnej-20 * Oddział Położniczo- Ginekologiczny-18 *Oddział Rehabilitacyjny-16 *Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy-45 *Oddział Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Intensywnej Opieki Kardiologicznej-42 *Oddział Pediatryczny-15 Razem=156 4. Ilość kuchenek oddziałowych : 1. Chirurgia + Rehabilitacja 2. Położnictwo + Ginekologia 3. ZPO 4. Wewnętrzny 5. Pediatria 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 załączonym do niniejszej specyfikacji. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować usługi na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 7. Zamawiający nie przewiduje : 7.1 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ustawy Pzp. 7.2 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, 7.3 wykorzystania aukcji elektronicznej, 7.4. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 7.5 zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 8. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o których mowa w art. 38 ust. 3 ustawy. 9. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. 10. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, którą część zamówienia powierzy do wykonania Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada za czynności podwykonawców w zakresie wykonywania zamówienia. Jeżeli Podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie – przyjmuje się , że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca. 11. Zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania będą mogły być wprowadzone wyłącznie w okolicznościach oraz w sposób wskazany w Załączniku nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach