Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych oraz stanów osobowych na zlecenie GMT KWP w Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych oraz stanów osobowych na zlecenie GMT KWP w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usługi żywienia w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych (w tym kobiet w ciąży) przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KMP i KPP garnizonu łódzkiego na terenie następujących powiatów: KPP Radomsko, KPP Bełchatów, KPP Łask, KPP Zduńska Wola, KPP Tomaszów Mazowiecki, KPP Wieluń, KPP Kutno, KPP Opoczno, KPP Łowicz, KPP Łęczyca, KPP Wieruszów, KMP Piotrków Trybunalski, b) świadczenie usług całodziennego żywienia stanów osobowych na zlecenia GMT KWP w Łodzi na terenie następujących powiatów: KPP Radomsko, KPP Bełchatów, KPP Łask, KPP Zduńska Wola, KPP Tomaszów Mazowiecki, KPP Wieluń, KPP Kutno, KPP Opoczno, KPP Łowicz, KPP Łęczyca, KPP Wieruszów, KMP Piotrków Trybunalski. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ – „Wzorze Umowy”. 3. Przedstawiona w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ liczba osób jest ilością prognozowaną, służącą do skalkulowania ceny oferty, może ona ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Ostateczna liczba żywionych osób będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego,a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Rozliczenie pomiędzy stronami będzie dokonywane na podstawie faktycznego zadeklarowanego zapotrzebowania ilości i rodzaju posiłków, zgłaszanych Wykonawcy w formie pisemnej, zgodnie z treścią zawartej umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, iż za tzw. dni ustawowo wolne od pracy traktuje dni określone, zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r. Nr 4, poz. 28, z późn. zm.). 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany dziennej normy żywieniowej w oparciu o obowiązujące w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przepisy dotyczące norm żywieniowych. Powyższe zmiany nie będą wymagać sporządzenia aneksu do umowy. 8. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności marża, koszty związane z przygotowaniem, dostarczeniem i wydaniem uprawnionej osobie posiłków muszą być wkalkulowane w cenę oferty. 9. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem posiłków w trakcie realizacji zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. , poz. 1502 z późn. zm). 10. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie wykazu osób wykonujących czynności związane z przygotowaniem posiłków wraz ze wskazaniem podstawy zatrudnienia. Do wykazu należy załączyć oświadczenia osób, potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania do wglądu umowy o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 11. Dokumenty, potwierdzające zatrudnienie, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie co trzy miesiące. 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób wraz z oświadczeniami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynność związaną z przygotowaniem posiłków obejmujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500,00 zł. za każdy miesiąc niewykazania zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z przygotowaniem posiłków objętych przedmiotem zamówienia. Przedmiotowa kara zostanie naliczona za każdego pracownika oddzielnie. 14. W przypadku zapłaty kary umownej, o której mowa w pkt 13 dwukrotnie Zamawiający uprawniony będzie do wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od powiadomienia Wykonawcy o stwierdzonej nieprawidłowości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach