Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48566577555 , fax. +48566577504
- Data zamieszczenia: 2019-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grudziądzka 159B
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48566577555, fax. +48566577504
REGON: 87000140200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych, drobnych – bieżących napraw, odczytów ciepłomierzy oraz prowadzenia pogotowia technicznego w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 221 000 EURO. Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych, drobnych – bieżących napraw, odczytów ciepłomierzy oraz prowadzenia pogotowia technicznego w administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz w gminnych pomieszczeniach tymczasowych, lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Konserwacja podstawowa obejmująca prace konserwacyjne, drobne – bieżące naprawy w zakresie branży ogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych (wod – kan, gaz, c.o.), instalacji elektrycznych oraz inne drobne prace i usługi wskazane przez zamawiającego wykonywane w Toruniu gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz terenach do nich przyległych pozostających w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. 2. Konserwacja dodatkowa obejmująca wykonanie doraźnych czynności konserwacyjnych, drobnych – bieżących napraw oraz drobnych usług wykraczających poza zakres konserwacji podstawowej, jeżeli ich wykonanie jest niezbędne dla utrzymania administrowanych zasobów we właściwym stanie technicznym. Do konserwacji dodatkowej zalicza się w szczególności czynności konserwacyjne, naprawy i usługi wykonywane w gminnych pomieszczeniach tymczasowych, lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych we Wspólnotach Mieszkaniowych, zarówno administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu jak i pozostających w obcym zarządzie, na terenach będących własnością GMT, które nie są terenami przyległymi do budynków objętych konserwacją podstawową, jak również w obiektach oznaczonych jako pustostany, których powierzchni nie włączono do konserwacji podstawowej. 3. Konserwacja instalacji domofonowych. 4. Konserwacja sieci telewizyjnych typu AZART. 5. Świadczenie usługi pogotowia technicznego oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych (wod – kan, gaz, c.o.) i elektrycznych w gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz terenach do nich przyległych pozostających w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu. 6. Odczyty ciepłomierzy. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych, drobnych – bieżących napraw oraz prowadzenia pogotowia technicznego, codziennie w godz. od 7.00 do 22.00. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą określa załącznik do SIWZ. Adresy nieruchomości objętych usługą wskazano w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy – wzór formularza określa załącznik do SIWZ; 2) wypełnioną szczegółową wycenę ofertową – wzór wyceny określa załącznik do SIWZ; 3) zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt 4.5. SIWZ, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; 4) dokumenty, o których mowa w pkt 4.7. SIWZ, potwierdzające, że wykonawca polegający na zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów; 5) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców; 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP; 7) pełnomocnictwo upoważniające osobę/osoby podpisujące ofertę/oświadczenia lub poświadczające kopie dokumentów za zgodność z oryginałem, do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie tych osób nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku” (II postępowanie)
Dodano: 2024-02-27 - „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”
Dodano: 2024-01-05 - „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”
Dodano: 2023-12-13 - Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023
Dodano: 2023-12-07 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POGOTOWIA TECHNICZNEGO I KONSERWACJI DLA BUDYNKÓW, LOKALI MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH STANOWIĄCYCH ZASÓB TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O.
Dodano: 2023-08-22 - Konserwacja agregatów pompowych wraz z diagnostyką awarii i wyceną naprawy silnika elektrycznego agregatu pompowego AP-EA 2000/60/37 w Składzie Gardeja - sprawa nr 30/2023
Dodano: 2023-06-14 - Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław
Dodano: 2023-05-22 - Konserwacja agregatów pompowych wraz z diagnostyką awarii i wyceną naprawy silnika elektrycznego agregatu pompowego AP-EA 2000/60/37 w Składzie Gardeja - sprawa nr 30/2023
Dodano: 2023-04-26 - Przegląd, konserwacja oraz serwis ciągły drzwi automatycznych z napędem
Dodano: 2023-04-25 - Konserwacja agregatów pompowych wraz z diagnostyką awarii i wyceną naprawy silnika elektrycznego agregatu pompowego AP-EA 2000/60/37 w Składzie Gardeja - sprawa nr 17/2023
Dodano: 2023-04-20