Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Podział nieruchomości na trzy działki wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie 2. Przeprowadzenie podziału nieruchomości powyżej trzech działek (za każdą następną działkę - maksymalnie do 6 działek) wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie 3. Przeprowadzenie podziału nieruchomości do 20 działek wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie 4. Okazanie czterech punktów granicznych na działce wraz z ich trwałą stabilizacją 5. Okazanie każdego następnego punktu granicznego na działce (powyżej czterech punktów granicznych) wraz z ich trwałą stabilizacją 6. Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru do 0,50 ha 7. Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem do 0,50 ha 8. Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru za każde następne 0,50 ha 9. Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem za każde następne 0,50 ha 10. Łączenie działek w jedną działkę wraz ze zmianą użytku do 5 działek 11. Łączenie działek w jedną działkę wraz ze zmianą użytku za każdą następną działkę powyżej 5 działek 12. Łączenie działek w jedną działkę wraz bez zmiany użytku do 5 działek 13. Łączenie działek w jedną działkę wraz bez zmiany użytku za każdą następną działkę powyżej 5 działek 14. Zmiana użytku w trzech działkach 15. Zmiana użytku w działkach za każda następną powyżej 3 działek Podział nieruchomości powinien obejmować: utrwalenie na gruncie nowo wyznaczonych punktów granicznych znakami granicznymi, okazanie granic, przekazanie operatu z dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, złożenie stosowanego wniosku do Burmistrza Miasta Kamiennej Góry o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości, przekazanie prawomocnej decyzji do ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze wraz z naniesieniem zmian na mapach w ośrodku dokumentacji geodezyjno - kartograficznej. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego oraz zainteresowanych stron, o terminie i miejscu okazania wydzielonych granic działek. Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej. Poszczególne prace wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń, wystawianych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał poszczególne prace w następujących terminach: 1. Podział nieruchomości wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie - do 9 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do przekazania dokumentów z podziału (do wydania decyzji administracyjnej) do ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, 2. Okazanie punktów granicznych na działce wraz z ich trwałą stabilizacją - do 7 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do okazania granic na gruncie (w formie protokołu okazania granic). 3. Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru - do 4 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do momentu oddania gotowej mapy zasadniczej z pieczątkami ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej. 4. Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem - do 8 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do momentu oddania gotowej mapy zasadniczej z pieczątkami ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej. 5. Łączenie działek wraz ze zmianą lub bez zmiany użytku - do 5 tygodni od momentu otrzymania zlecenia do momentu oddania gotowej mapy ewidencyjnej gruntów wraz z wyciągiem ze zmian danych ewidencji gruntów oraz fragmentu z mapy zasadniczej. 6. Zmiany użytku w działce - do 5 tygodni od momentu otrzymania zlecenia do momentu oddania gotowej mapy ewidencji gruntów wraz z wyciągiem ze zmian danych ewidencji gruntów. Wyżej określone terminy mogą być niedotrzymane tylko i wyłącznie po wykazaniu przez Wykonawcę, że ich dotrzymanie staje się niemożliwe z przyczyn zależnych od organów administracji państwowej i samorządowej oraz sądów. Zlecenia wystawiane będą nieregularnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym szacuje się w oparciu o dotychczasowe doświadczenia Urzędu. Podane ilości zleceń oszacowane zostały w oparciu o wiedzę Zamawiającego. Podane ilości służą ustaleniu ceny oferty i przyjęciu wstępnej szacunkowej wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegajacych się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a w szczególności: a) dysponują osobą/osobami posiadającą(-ymi) uprawnienia zawodowe do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne - Rozdział 8 (Dz. U. z 2005 Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); 3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, iż osoby te posiadają stosowne uprawnienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach