Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla MGZZOP w Ścinawie.

Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, ul. Jagiełły 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8412641 , fax. 0-76 8412644
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej
    ul. Jagiełły 2 2
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8412641, fax. 0-76 8412644
    REGON: 39063167500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przychodnia.scinawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla MGZZOP w Ścinawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania badań laboratoryjnych dla Miejsko-Gminnego Zespołu Zakładów opieki Podstawowej w Ścinawie, zgodnie z załącznikiem nr 2. 2.Wszystkie badania będą wykonywane przy użyciu odczynników spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. Zm.) i zostały zgłoszone do Rejestru wytwórców i Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 3.Wykonawca zapewnia wykonanie badań laboratoryjnych przez osoby o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach przewidzianych w obowiązujących przepisach. 4.Wykonawca dostarczy probówki, igły, pojemniki na posiew, kody paskowe do ewidencji pobrań . 5.Obowiązki Wykonawcy: 1)Dbanie o najwyższą jakość wykonywanych badań, 2)Nadzór nad właściwym przekazywaniem i wysyłką badań wykonywanych przez inne laboratoria, nadzór nad rejestracją wysyłanych badań, powrotem i rozdziałem wyników, 3)Wykonywanie badań na podstawie skierowania od lekarza zatrudnionego przez Zamawiającego 4)Zabezpieczenie i przygotowanie próbek do badań (właściwe opisanie materiału -kody kreskowe lub naklejki z numerami), odbiór materiałów do badania z siedziby Zamawiającego o godz. 10.00 (pobieranie materiału do badania wykonywane będzie przez Zamawiającego, w godzinach 7:30 do 10:00, codziennie tj od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych) 5)Transport materiału do laboratorium Wykonawcy, 6)Zakończenie badań laboratoryjnych pisemnym wynikiem podpisanym przez osobę/y z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami, 7)Wyniki przesyłane będą e-mailem do Zamawiającego w tym samym dniu do godz. 14:00. W przypadku badań trwających dłużej dostarczenie wyników nastąpi w dniu zakończenia badania. 8)Dostawa wyników do siedziby Zamawiającego. Dostawa wyników do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie w następnym dniu roboczym po odbiorze materiału do badania najpóźniej do godziny 12:00, w przypadku badań trwających dłużej dostarczenie wyników powinno nastąpić w następnym dniu roboczym po zakończeniu badania 9)Prowadzenie dokumentacji wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem należytej staranności,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851450007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przychodnia.scinawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach