Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 43316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 100 143 , fax. 338 102 101
- Data zamieszczenia: 2019-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
al. Armii Krajowej 101
43316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 338 100 143, fax. 338 102 101
REGON: 7062159000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.hospital.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101 w zakresie wykonania przeglądów technicznych urządzeń medycznych wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz. 2. Pod pojęciem przeglądu technicznego urządzeń medycznych, o którym mowa w ust. 1, rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określa dokumentacja serwisowa producenta danego urządzenia. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 1 do siwz) zawierający: a) nazwę (firma) i adres Wykonawcy, b) cenę oferty w złotych polskich, obliczoną zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”, c) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) usługi, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz ich wartości bez kwoty podatku, d) termin wykonania zamówienia publicznego, e) oświadczenie Wykonawcy dotyczące osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Rozdziale VI ust. 2 i jednocześnie w zakresie części 6 i 12 stanowi jedno z kryterium oceny ofert. f) warunki płatności, g) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podaniem firm podwykonawców, h) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO. 2) Wypełniony Załącznik Nr 2 do siwz zawierający obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia (obliczoną wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”. 3) W odniesieniu części 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 i 11 – Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada autoryzację producenta aparatury medycznej wyszczególnionej w wyżej wymienionych częściach zamówienia rozumianej jako potwierdzenie bycia autoryzowanym przedstawicielem producenta aparatury medycznej lub przedstawiciela producenta aparatury medycznej w Polsce. Brak załączenia dokumentu skutkować będzie przyznaniem 0 pkt, w kryterium określonym w Rozdziale XVIII ust. 2 pkt. 1 tabela pkt 2, bez względu na to, czy Wykonawca dysponuje takim dokumentem. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty: 1) Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w Sekcji III.3). 4) Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji III.1.3), musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając w formie oryginału zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń
Dodano: 2022-07-19 - Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu – Zdroju
Dodano: 2021-03-17 - „Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych urządzeń medycznych”
Dodano: 2021-03-05 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2021-02-10 - Usługi serwisowe i przeglądy techniczne aparatury medycznej - aparatura diagnostyczna i sprzęt medyczny
Dodano: 2021-02-01 - Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych urządzeń medycznych
Dodano: 2020-12-29 - Usługi serwisowe i przeglądy techniczne aparatury medycznej - aparatura diagnostyczna i sprzęt medyczny
Dodano: 2020-12-23 - Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu – Zdroju
Dodano: 2020-11-23 - Usługi serwisowe i przeglądy aparatury medycznej
Dodano: 2020-11-12 - Usługi serwisowe i przeglądy techniczne aparatury medycznej - część III
Dodano: 2020-11-09