Przetargi.pl
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do biochemii, etykiet samoprzylepnych z kodem kreskowym dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej

SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Żywiecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338122020 , fax. +48338123098
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
    Żywiecka 19
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. +48338122020, fax. +48338123098
    REGON: 010657175
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-kolejowy.com/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do biochemii, etykiet samoprzylepnych z kodem kreskowym dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do biochemii, etykiet samoprzylepnych z kodem kreskowym dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 3. Analizator wraz z wyposażeniem należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Analizator musi posiadać aktualny paszport z wpisem potwierdzającym jego sprawność i dopuszczenie do pracy. 4. Integralną część oferty stanowi opis oferowanego analizatora np. w formie ulotki, folderu, katalogu, prospektu, instrukcji producenta itp. z którego jednoznacznie wynikać będzie potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego warunków dotyczących wymaganego analizatora. 5. Zamawiający wymaga aby aparat wraz z całym wyposażeniem był objęty gwarancją oraz bezpłatnym serwisem przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją w języku polskim zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania, przechowywania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na opakowaniu lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. 8. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo opcji, tj. możliwość zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamówień realizowanych na podstawie umowy z uwzględnieniem prawa opcji, nie przekroczy łącznej wartości umowy. 9. Wszystkie oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania, oznakowane znakiem CE oraz muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.). Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie potwierdzające spełnianie tego warunku. 10. Zamawiający wymaga także dokumentów wymienionych w treści załącznika nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do niniejszej SIWZ dotyczące konkretnego pakietu. 11. Termin ważności dostarczanych odczynników i materiałów musi być zgodny z zapisami zawartymi w wymaganiach dodatkowych znajdujących się pod każdym pakietem z załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do niniejszej SIWZ. 12. Wymagany termin wykonania zamówienia wynosi 30 miesięcy ( licząc od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy). 13. Oznaczenie CPV: 336 965 00-0 14. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Niewypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. 15. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ichzasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawniających w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. - Wykonawca, na etapie składania ofert zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. „Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż: 1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest SP ZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej, 2. kontakt z administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych pisząc na adres: iod@szpital-kolejowy.com.. 3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 i 2018), 4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione dobrowolnie,dane te nie będą udostępniane innym podmiotom, 5. przekazane w dokumentach dane będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy prawa zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym terminie, dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, 6. w okresie naboru do przetargu posiada Pani/Pan* prawo do: a) dostępu do udostępnionych danych osobowych, b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 7. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo, 8. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo, 9. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia, 10. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach