Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie wprowadzania do systemu Poltax informacji podatkowych niezbędnych do prowadzenia postępowań egzekucyjnych

Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Młodego Hutnika 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3399803 , fax. 032 2704017
  • Data zamieszczenia: 2012-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach
    ul. Młodego Hutnika 2 2
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3399803, fax. 032 2704017
    REGON: 27277069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Gliwice2.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie wprowadzania do systemu Poltax informacji podatkowych niezbędnych do prowadzenia postępowań egzekucyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług w zakresie wprowadzania do systemu Poltax informacji podatkowych niezbędnych do prowadzenia postępowań egzekucyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będą odrębnie. Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 oraz w projekcie umowy (Załącznik Nr 4), stanowiącym integralną część SIWZ. Termin wykonania od 09.02.2012 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia lub wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na określone czynności, jednak nie dłużej niż do 08.08.2012 r. Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu art. 2 pkt 10 uPzp. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień kodem: usługi wprowadzania danych - 72312000 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jedno zadanie może wykonywać jedna osoba. Wykonawca oferujący realizację zadania z udziałem osób zatrudnionych przez siebie powinien w ofercie dotyczącej grupy zadań wpisać również ilość osób, które będą je wykonywać. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą może następować tylko w walucie polskiej. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w walucie polskiej. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w walucie polskiej. Zamawiający finansuje zamówienie w 100% i dysponuje środkami finansowymi na realizację całości tego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez Wykonawcę). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Gliwice2.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach