Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w obiektach należących do Urzędu Miejskiego w Jarocinie

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472611 , fax. 062 7472225
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472611, fax. 062 7472225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w obiektach należących do Urzędu Miejskiego w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miejskiego w Jarocinie zlokalizowanych: a) przy Al. Niepodległości 10, o powierzchni 1.048 m2, b) Rynek - Ratusz, o powierzchni 597 m2, c) przy ul. Kościuszki 15a ( Centrum Zarządzania Kryzysowego ) o powierzchni 119,9 m2 2. Wykaz budynków i pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Jarocinie wraz z ilością pokoi, okien itp. zawiera załącznik Nr 1 do zał. nr 4 projekt umowy. 3. Do szczegółowych zadań wynikających z postanowień umowy zał. nr 4 do SIWZ należy: 1) Codziennie: a) opróżnianie i czyszczenie koszy na odpadki i popielniczek oraz wymiana worków na śmieci, b) wynoszenie śmieci z biur do kontenera, c) ścieranie kurzu z biurek, mebli, parapetów i krzeseł, d) mycie powierzchni podłóg z zastosowaniem odpowiednich środków, e) odkurzanie wykładzin dywanowych, f) mycie oszklonych drzwi wejściowych ( klatka schodowa), g) mycie pomieszczeń sanitarnych oraz wszystkich urządzeń w nich się znajdujących, h) mycie klatek schodowych oraz korytarzy, i) zmywanie naczyń w Ratuszu po odbytych spotkaniach , j) mycie środkami dezynfekującymi powierzchni glazury w pomieszczeniach sanitarnych k) gaszenie świateł w biurowcu przed jego opuszczeniem. 2) Raz w miesiącu: a) odkurzanie mebli tapicerowanych, b) odkurzanie i mycie kaloryferów, c) przetarcie powierzchni na drzwiach, szafach, biurkach i fotelach środkami nabłyszczającymi do mebli, d) przetarcie środkami dezynfekującymi aparatów telefonicznych, e) przetarcie wyłączników światła środkami dezynfekującymi. 3) W miarę potrzeb - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące: a) mycie okien i stolarki okiennej oraz balkonów, b) konserwacja powierzchni podłogowych korytarzy poprzez pastowanie. 4) Dwa razy do roku: a) mycie rolet i żaluzji pionowych - o łącznej powierzchni 80 m2, b) pranie wykładzin - o łącznej powierzchni 212,7 m2, c) mycie opraw oświetleniowych ozdobnych, d) mycie gablot i tablic informacyjnych - 11 sztuk gablot o łącznej powierzchni 16,5 m2. 5) W miarę potrzeb: a) generalne sprzątanie po malowaniu i remontach pomieszczeń, b) sprzątanie w dni wolne po imprezach okolicznościowych. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy także: - natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych, - zapobieganie niszczeniu znajdujących się na posesji i w biurowcu instalacji i urządzeń, - przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ, - alarmowanie straży pożarnej w razie zauważenia pożaru pod nieobecność Zamawiającego. 5. Wykonawca: 1) wykonuje czynności wymienione powyżej własnym profesjonalnym sprzętem posiadającym certyfikaty zgodne z normami Unii Europejskiej, 2) zapewnia środki czystości niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, 3) zapewnia przeszkolony i właściwie dobrany personel, 4) ponosi odpowiedzialność za pracowników jak również ich ubezpieczenie, 5) zapewnia odpowiedni sprawdzony system kontroli jakości oraz nadzoru wykonywanych usług. 6) wykonuje prace, o których mowa powyżej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15.00 do 22.00. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udostępnienia pomieszczeń w innych dniach i godzinach niż wymienione w ust. 6. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy jedno pomieszczenie na szatnię pracowniczą oraz szafki na przechowywanie środków higienicznych i środków czystości. Wyposażenie w sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości (kosze na śmieci, pojemniki higieniczne, wycieraczki pod drzwiami, mydła, ręczniki papierowe oraz papier toaletowy) zapewnia Zamawiający. 8. Zamawiający zapewnia korzystanie z energii elektrycznej oraz wody dla prac zleconych umową. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących w siedzibie Zamawiającego regulaminów, zarządzeń i procedur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach