Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6166184 , fax. 0126166186
- Data zamieszczenia: 2010-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
Os. Złotej Jesieni 14 14
31-828 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6166184, fax. 0126166186
REGON: 35076836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach - powierzchnia maksymalna 2.650,00 m2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach na powierzchni maksymalnej 2.650,00 m2, należących do mienia Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa. Wielkość powierzchni objętych usługą według stanu na dzień 08.03.2010 r. wynosi: - Sukiennice (parter) - 510,00 m2, - piwnice - 0 m2. W związku z prowadzonymi pracami remontowymi i planowanymi pracami adaptacyjnymi na terenie Sukiennic informujemy, że powierzchnia do utrzymania czystości i porządku może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zgodnie z harmonogramem prac remontowych prowadzonych na terenie Sukiennic, nie planuje się ograniczania obecnie przewidzianej do utrzymania porządku i czystości powierzchni, tj. 510,00 m2. Zgodnie z tym harmonogramem udostępnienie całości powierzchni parteru (maksymalnie do 2.300,00 m2) przewidzianej do utrzymania czystości i porządku powinno nastąpić z dniem 01.07.2010 r. Powierzchnia piwnic (maksymalnie do 350,00 m2) planowana jest do udostępnienia z dniem 01.09.2010 r. Powierzchnia do utrzymania czystości i porządku w piwnicach Sukiennic może nie osiągnąć maksymalnej powierzchni 350,00 m2, w związku z przeprowadzonymi pracami modernizacyjnymi i adaptacyjnymi oraz w związku z możliwością oddania przez Zamawiającego w zarząd, najem lub dzierżawę innemu podmiotowi, znacznej powierzchni piwnic lub całości tej powierzchni. Toalety (damska i męska), których dotyczy zakres utrzymania porządku i czystości w Sukiennicach, znajdują się w pomieszczeniach piwnicznych. Ich łączna powierzchnia wynosi 45,00 m2. Zgodnie z harmonogramem prac remontowych prowadzonych na terenie Sukiennic, przewiduje się ich udostępnienie do utrzymania czystości i porządku wraz z pozostałą powierzchnią piwnic, tj. od dnia 01.09.2010 r. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt stanu zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, energii elektrycznej, wody, środków czystości, środków transportowych, łącznościowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. W budynku brak jest pomieszczenia, które mogłoby służyć w celu przechowywania narzędzi. Wykonawca występuje na swój koszt o wyrażenie zgody na wjazd pojazdów mechanicznych na Rynek. Wywóz śmieci może się odbywać tylko samochodami o maksymalnej ładowności do 1,5 t. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 113.922,95 zł (netto). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 3.400,00 zł. przed upływem terminu do składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
Dodano: 2016-07-18 - Usługa sprzątania lokali i terenów zewnętrznych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim
Dodano: 2016-07-07 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem, ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r., b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-05-25 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2016-05-18 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach.
Dodano: 2016-04-15 - Sprzątanie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów
Dodano: 2016-04-13 - Sprzątanie budynków użytkowanych przez Urząd Miasta Tarnowa w 2016 r.
Dodano: 2015-12-11 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2015-12-07