Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6166184 , fax. 0126166186
  • Data zamieszczenia: 2010-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6166184, fax. 0126166186
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Codzienne sprzątanie co najmniej 2 razy dziennie: rano do godz. 700 oraz popołudniu w godzinach od 1500-1600 . 2. Codzienne sprzątanie toalet usytuowanych w pomieszczeniach piwnicznych. 3. Sprzątanie, gromadzenie i wywóz śmieci w miejscach do tego celu przeznaczonych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami-Uchwała RMK nr C/1011/06 zmieniona Uchwałą RMK nr XLIII/529/08 z dnia 07.05.2008r. (w szczególności uwzględnienie zapisów dotyczących segregacji śmieci). 4. Opróżnianie koszy służących do gromadzenia śmieci znajdujących się na terenie obiektu dwa razy dziennie. 5. Czyszczenie 1 raz w kwartale lamp oświetleniowych wiszących w głównym ciągu komunikacyjnym oraz siatek zabezpieczających przed ptakami. 6. Gromadzenie i wywóz śmieci bytowo - komunalnych pochodzących od najemców lokali użytkowych w tym kramów znajdujących się na terenie Sukiennic(w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż 2 razy dziennie w godzinach 900 - 1000 oraz 1700 - 1800 ), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Uchwała RMK nr C/1011/06 zmieniona Uchwałą RMK nr XLIII/529/08 z dnia 07.05.2008r. 7. Czyszczenie krat zamykających halę Sukiennic minimum jeden raz w miesiącu. 8. Czyszczenie miedzianych cokolików kramów kupieckich stycznych z powierzchnią posadzki holu głównego odpowiednimi metodami zabezpieczającymi przed odbarwieniami. 9. W Sukiennicach Wykonawca zapewnia całodobowo serwis sprzątający - minimum 2 osoby w uniformach z logo firmy sprzątającej. 10. Zachowywanie drożności dróg ewakuacyjnych oraz zabezpieczanie dostępu do urządzeń przeciw pożarowych budynków. 11. Bieżące mycie posadzek Sukiennic minimum jeden raz dziennie do godz.700 oraz bieżące mycie klatek schodowych (w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu). 12. Prowadzenie deratyzacji w piwnicach Sukiennic zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. (Uchwała RMK nr C/1011/06 zmieniona Uchwałą RMK nr XLIII/529/08 z dnia 07.05.2008r.). 13. Wykonywanie w okresach niezbędnie koniecznych nie rzadziej niż raz na tydzień dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń wspólnego użytku ( np. toalety). 14. Uzupełnianie braków lub naprawa uszkodzonych elementów we wnętrzach w istniejących zabezpieczeniach przed ptakami ( siatki na koszt Zamawiającego). 15. Dekorowanie w okresach świąt państwowych flagami narodowymi dostarczonymi przez Zamawiającego. 16. Bieżąca kontrola konieczności dokonywania wymiany żarówek w pomieszczeniach wspólnych (klatki schodowe), natychmiastowe informowanie o takiej konieczności Zamawiającego. 17. Codzienne usuwanie ogłoszeń, reklam i tablic, które umieszczono bez zgody Zamawiającego. 18. Pisemne powiadomienie Zamawiającego o : -uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń znajdujących się w obiekcie oraz podejmowanie doraźnych środków niezbędnych do ochrony najemców przed zagrożeniem życia i strat w mieniu; - nieprzestrzeganiu przez użytkowników przepisów porządkowych, dewastacji, pogarszaniu się stanu technicznego obiektu w części wspólnego użytku i potrzebie prac konserwacyjnych lub remontowych; 19. Bieżące kontrolowanie pomieszczeń wspólnego użytku, tj. korytarzy, itp., aby nie składowano tam żadnych przedmiotów, które przeszkadzałyby w prawidłowym korzystaniu z tych pomieszczeń /dotyczy to również pomieszczeń głównych przyłączy instalacji w budynku/. 20. Dokonywanie odczytów indywidualnych liczników mediów w lokalach pozostających w zasobie Zamawiającego w terminach: 30.06.2011 i 31.12.2011 r. Przekazywanie informacji w tym zakresie Zamawiającemu do 14 dni od daty dokonania odczytu. 21.Wykonywanie obowiązku sprzątania i utrzymania porządku odbywać się będzie przez siedem dni w tygodniu, także w święta. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt stanu zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, energii elektrycznej, wody, środków czystości, środków transportowych, łącznościowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. W budynku brak jest pomieszczenia, które mogłoby służyć w celu przechowywania narzędzi. Toalety (damska i męska), których dotyczy zakres utrzymania porządku i czystości w Sukiennicach, znajdują się w pomieszczeniach piwnicznych. Ich łączna powierzchnia wynosi 45m2 (na dzień 7.10.2010 r. toaleta niedostępna ze względu na prowadzone prace modernizacyjne). Wywóz śmieci może odbywać się tylko samochodami o max ładowności do 1,5 tony. Wykonawca występuje na swój koszt o wyrażenie zgody na wjazd pojazdów mechanicznych na Rynek. Maksymalna powierzchnia przewidziana do utrzymania czystości jaką może zlecić Zamawiający w trakcie realizacji umowy wynosi - 2.650,00 m2 (łącznie) w tym 2.300 m2 wewnątrz budynku i 350 m2 - piwnice Wielkość powierzchni objętych usługą wg. stanu na dzień 7.10.2010 r. wynosi: Sukiennice parter - 2.300,00 m2, piwnice - 0 m2. Przewidywana powierzchnia do utrzymania czystości i porządku w piwnicach Sukiennic może nie osiągnąć maksymalnej powierzchni 350,00 m2, w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi i adaptacyjnymi oraz w związku z możliwością oddania przez Zamawiającego w zarząd, najem lub dzierżawę innemu podmiotowi, znacznej powierzchni piwnic lub całość tej powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 4.400,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach