Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159 B
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6577555 , fax. 056 6577504
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grudziądzka 159 B 159 B
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6577555, fax. 056 6577504
REGON: 87000140200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie ADM II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poniżej 206.000 EURO Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie ADM II. Dane dotyczące powierzchni dla ADM II: - powierzchnie wewnętrzne : 6.392,29m2 - powierzchnie lamperii i okien : 2.777,06m2 - powierzchnie zewnętrzne : 4.708,00m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Dopuszcza się sumowanie wartości usług z wykazu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy - treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym. Wykonawcy, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązani są załączyć dodatkowe, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 8. 8. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług z wskazanych w wykazie - pkt 7, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania wartości usług wskazanych w wykazie. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 3, 4 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętego Ducha 88a w Inowrocławiu oraz terenu do niego przyległego
Dodano: 2016-06-10 - USŁUGA OCZYSZCZANIA NIEUTWARDZONYCH TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W GRUDZIĄDZU, GARDEI, BRODNICY, CHEŁMNIE I GRUPIE - SPRAWA NR 11/2016
Dodano: 2016-02-17 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I (w tym rejon Starówki), a także świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku przez gospodarza osiedlowego na terenie 4 nieruchomości przy ul. Olsztyńskiej 116/116A, Olsztyńskiej 116B, Olsztyńskiej 116C, Olsztyńskiej 116D (budynki socjalne) w Toruniu
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I (w tym rejon Starówki) oraz BOM II, a także świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku przez gospodarza osiedlowego na terenie 4 nieruchomości przy ul. Olsztyńskiej 116/116A, Olsztyńskiej 116B, Olsztyńskiej 116C, Olsztyńskiej 116D (budynki socjalne) w Toruniu
Dodano: 2015-12-08 - Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego
Dodano: 2015-12-04 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM III.
Dodano: 2015-11-06 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM III
Dodano: 2015-10-14 - USŁUGA SPRZĄTANIA I WYWOZU NIECZYSTOŚCI Z TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH - SPRAWA NR 117/2015
Dodano: 2015-10-08 - Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynków mieszkalnych położonych w Bydgoszczy i Toruniu oraz terenów do nich przyległych
Dodano: 2015-06-12 - 84/P/2015
Dodano: 2015-05-22