Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu i utylizacji odpadów - zadanie nr... . Nr. sprawy ZP, PN( 21 ) 2010 .Nie otwierać przed dniem 12.11. 2010 r godz. 10 00 .

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-420 Nowe Miasto, ul. Tomaszowska 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6743842 , fax. 048 6740040
  • Data zamieszczenia: 2010-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Tomaszowska 43 43
    26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie
    tel. 048 6743842, fax. 048 6740040
    REGON: 67020542400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu i utylizacji odpadów - zadanie nr... . Nr. sprawy ZP, PN( 21 ) 2010 .Nie otwierać przed dniem 12.11. 2010 r godz. 10 00 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest kompleksowa usługa kategoria 16 polegająca na odbiorze i utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych , komunalnych oraz odbiorze i utylizacji nieczystości płynnych powstających na terenie terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście n. Pilicą , Przychodni Rejonowej w Drzewicy oraz Ośrodków Zdrowia : Żdżary i Klwów wraz z udostępnieniem kontenerów , pojemników i worków foliowych do składowania odpadów komunalnych i medycznych. 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem (zadania). 2.1.Zadanie nr 1 - Odpady medyczne i niebezpieczne w ilości wymienionej w załączniku nr 7 SIWZ, 1)W związku z magazynowaniem odpadów na terenie szpitala , wykonawca ,z którym zostanie podpisana umowa na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia , zobowiązany będzie do dostarczenia nieodpłatnie w wyznaczone miejsce 5 pojemników do gromadzenia odpadów medycznych oraz innych opakowań wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej należących do następujących grup, podgrup i rodzajów odpadów (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r w sprawie katalogów odpadów Dz. U. Nr 112.poz. 1206) w okresie co 2 tygodnie w ustalonym dniu z wykonawcą bez wezwań ze strony zamawiającego : a)18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki ( z wyłączeniem 18 01 03), b)18 01 02*Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03), c)18.01 03* Inne odpady,które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia , że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ( np. zainfekowane pieluchomajtki , podpaski,podkłady,igły strzykawki , materiały opatrunkowe) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82. d) 18 01 09 Przeterminowane środki farmaceutyczne(bez cytostatyków). 2.2.Zadanie nr 2 -Odpady medyczne i niebezpieczne w ilości wymienionej w załączniku nr 8 SIWZ, 1)W związku z magazynowaniem odpadów na terenie Przychodni Rejonowej w Drzewicy , wykonawca z którym zostanie podpisana umowa na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia , zobowiązany będzie do dostarczenia nieodpłatnie w wyznaczone miejsce 2 pojemników do gromadzenia odpadów należących do następujących grup: a)18.01 03* Inne odpady,które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia , że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ( np. zainfekowane pieluchomajtki , podpaski,podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82), oraz innych opakowań wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ. 2.3.Zadanie nr 3 - Odpady medyczne i niebezpieczne w ilości wymienionej w załączniku nr 9 SIWZ, 1)W związku z magazynowaniem odpadów na terenie Ośrodka Zdrowia w Żdżarach, wykonawca z którym zostanie podpisana umowa na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia , zobowiązany będzie do dostarczenia nieodpłatnie w wyznaczone miejsce 2 pojemników do gromadzenia odpadów należących do następujących grup: a)18.01 03* Inne odpady,które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do, których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia , że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ( np. zainfekowane pieluchomajtki , podpaski,podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 oraz innych opakowań wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ. 2.4.Zadanie nr 4 - Odpady medyczne i niebezpieczne w ilości wymienionej w załączniku nr 10 SIWZ, 1)W związku z magazynowaniem odpadów na terenie Ośrodka Zdrowia w Klwowie , wykonawca z którym zostanie podpisana umowa na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia , zobowiązany będzie do dostarczenia nieodpłatnie w wyznaczone miejsce 2 pojemników do gromadzenia odpadów należących do następujących grup: a)18.01 03 Inne odpady,które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do ,których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia , że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ( np. zainfekowane pieluchomajtki , podpaski,podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82), oraz innych opakowań wymienionych w załączniku nr 10do SIWZ. 2.5.Zadanie nr 5 - Odpady chemiczne w ilości wymienionej w załączniku nr 11 SIWZ, 1)W związku z magazynowaniem odpadów chemicznych pochodzących z pracowni RTG na terenie szpitala , wykonawca ,z którym zostanie podpisana umowa na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia , zobowiązany będzie do dostarczenia nieodpłatnie w wyznaczone miejsce 2 pojemników o pojemności około 100 litrów do gromadzenia odpadów chemicznych oraz innych opakowań wymienionych w załączniku nr 11 do SIWZ. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i unieszkodliwiania odpadów chemicznych powstałych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej należących do następujących grup i rodzajów odpadów (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r w sprawie katalogów odpadów Dz. U. Nr 112.poz. 1206) jeden raz w kwartale w ustalonym przez zamawiającego telefonicznie dniu z wykonawcą jednak nie później niż 3 dni po zgłoszeniu : a)09 01 07 Błony i papier fotograficzny zawierające srebro lub związki srebra (Klisze rtg), b)09 01 01 Wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów (wywoływacze rtg), c)09 01 04 Roztwory utrwalaczy (utrwalacze rtg). d)15 01 02 Odpady z tworzyw sztucznych po odczynnikach chemicznych. 2.6.Zadanie nr 6 - Odpady komunalne (niesegregowane) z grupy 20 03 01 SP ZOZ Nowe Miasto n. Pilicą w ilości wymienionej w załączniku nr 12 SIWZ , 1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności : - odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, zbierane do typowych worków i pojemników , - odpady pochodzące z zamiatania placów i ulic, a w szczególności piasek ,pyłu ,odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty ( w tym opakowania tekturowe ), - odpady ,które nawet po rozdrobnieniu nie mogą być umieszczane w typowych pojemnikach ze względu na swoja masę, np. stare meble, gruz z budowy itp. 2)Odbiór odpadów odbywać się będzie w kontenerach zamkniętych powyżej 1 m3 z częstotliwością podaną w załączniku nr 5 i 12 do SIWZ. 2.7.Zadanie nr 7 - Odpady komunalne (niesegregowane) z grupy 20 03 01 z Przychodni Rejonowej w Drzewicy w ilości wymienionej w załączniku nr 13 SIWZ , 1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności : - odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, zbierane do typowych worków i pojemników , - odpady pochodzące z zamiatania placów i ulic, a w szczególności piasek ,pył ,odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty ( w tym opakowania tekturowe ), - odpady ,które nawet po rozdrobnieniu nie mogą być umieszczane w typowych pojemnikach ze względu na swoja masę, np. stare meble, gruz z budowy itp. 2)Odbiór odpadów odbywać się będzie w kontenerach zamkniętych powyżej 1 m3 z częstotliwością podaną w załączniku nr 13 do SIWZ. 2.8.Zadanie nr 8 - Odpady komunalne (niesegregowane) z grupy 20 03 01 z Ośrodka Zdrowia w Żdżary w ilości wymienionej w załączniku nr 14 SIWZ , 1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności : - odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, zbierane do typowych worków i pojemników , - odpady pochodzące z zamiatania placów i ulic, a w szczególności piasek ,pył ,odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty ( w tym opakowania tekturowe ), - odpady ,które nawet po rozdrobnieniu nie mogą być umieszczane w typowych pojemnikach ze względu na swoja masę, np. stare meble, gruz z budowy itp. 2)Odbiór odpadów odbywać się będzie w kontenerach zamkniętych powyżej 1 m3 z częstotliwością podaną w załączniku nr 15 do SIWZ. 2.10.Zadanie nr 9 - Nieczystości płynne z grupy 20 03 99 z Ośrodka Zdrowia w Żdżarach w ilości wymienionej w załączniku nr 15 SIWZ , 1)W skład nieczystości płynnych strony zaliczają w szczególności : - ścieki powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, opadów deszczu zbierane w zbiorniku (szambie) o pojemności 36.000,0 litrów. 2)Odbiór nieczystości płynnych odbywać się będzie transportem kołowym przystosowanym do ich odbioru z częstotliwością podaną w załączniku nr 16 . 2.11.Zadanie nr 10 - Nieczystości płynne z grupy 20 03 99 z Ośrodka Zdrowia w Klwowie w ilości wymienionej w załączniku nr 16 SIWZ , 1)W skład nieczystości płynnych strony zaliczają w szczególności : - ścieki powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, opadów deszczu zbierane w zbiorniku (szambie) o pojemności 8.000,0 litrów. 2)Odbiór nieczystości płynnych odbywać się będzie transportem kołowym przystosowanym do ich odbioru z częstotliwością podaną w załączniku nr 16. 2.12.Zadanie nr 12 - Odpady pochodzące z żywienia z grupy 20 02 01 w ilości wymienionej w załączniku nr 17 do SIWZ, 1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności : - odpady powstające z żywienia pacjentów w oddziałach szpitalnych i kuchni, zbierane do typowych pojemników. 2)Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów w odpowiedniej ilości . 3)Odbiór odpadów odbywać się będzie z częstotliwością podaną w załączniku nr 17. 3.Zamawiający zachowuje prawo do określenia innej częstotliwości odbioru odpadów wymienionej w formularzach (asortymentowo-cenowych ) zgodnie z jego potrzebami i bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie. 4.Odbiór i wywóz wszystkich odpadów oraz nieczystości płynnych wymienionych w poszczególnych zadaniach odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 7 00 do 1500 w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego oraz zostanie potwierdzony na drukach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r.( Dz. U. z 2006 Nr 30 poz.213 .). 5.Opis przedmiotu zamówienia wymienionego w poz. 2 i jego minimalna- gwarantowana ilość została określona w formularzach (asortymentowo- cenowych) - załączniki od nr 7 do 17 SIWZ. a)Przewidywane ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych ( zawartych umów) oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakres opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych zadaniach w granicach podanych w poszczególnych zadaniach (załącznikach). a)W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług. b)W przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy przysługiwać będzie zwiększone wynagrodzenie przedmiotu zamówienia obliczone po cenach wymienionych w formularzach (asortymentowo- cenowych) oferty. Wielkość zamówienia poniżej 193 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach