Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2015-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów medycznych z grupy: 180102, 180103, 180108 DZP/82/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów medycznych z grupy: 180102, 180103, 180108. 2. Symbole klasyfikacyjne przedmiotu zamówienia podano zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923). 3. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności z : a. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.). b. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010r. nr 139 poz. 940). d. Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2011r. Nr 227 poz.1367 z późn. zm.). 4. Zamówienie obejmuje następujący zakres: a. odbiór, załadunek, transport oraz utylizację odpadów medycznych o kodach 180102, 180103, 180108. b. średniomiesięczna ilość odpadów przekazywanych do utylizacji wynosić będzie około 3541 kg c. odpady o kodach 180102, 180103 będą gromadzone w workach foliowych (maksymalna waga worka 20 kg) w magazynie odpadów zamawiającego i stamtąd zabierane przez wykonawcę d. odpady o kodzie 180108 będą gromadzone w aptece szpitalnej i stamtąd odbierane e. odbiór odpadów o kodzie 180102 musi być dokonywany, co 72 godziny f. odbiór odpadów o kodzie 180103 musi być dokonywany, 2 razy w tygodniu w środę i piątek g. odbiór odpadów o kodzie 180108 musi być dokonywany, raz w miesiącu z apteki szpitala h. każdy odbiór musi być potwierdzony kartą przekazania odpadów, na której należy podać kod odpadu i jego wagę 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania wykwalifikowanego personelu, narzędzi, własnego transportu oraz innych niezbędnych środków w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zobowiązuje się: a. prawidłowo klasyfikować odpady medyczne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923), b. selektywnie zbierać poszczególne rodzaje odpadów medycznych w miejscu ich wytwarzania zgodnie z art. 23 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). e. prowadzić na bieżąco ilościową i jakościową ewidencję odpadów medycznych w sposób zgodny ze stanem rzeczywistym, z zastosowaniem karty ewidencji odpadów i karty przekazania odpadów, prowadzonych odrębnie dla każdego rodzaju odpadu, zgodnie z art. 66-72 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 7. Zamawiający informuje, że oferta wykonawcy musi być zgodna z art. 20 ust. 3 pkt 2 i ust. 4 - 6 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). W związku z tym, Zamawiający wymaga podania w formularzu ofertowym dokładnego adresu miejsca utylizacji (spalarni) oraz odległości mierzonej w kilometrach od siedziby zamawiającego do siedziby spalarni. Celem zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców odległość powinna zostać zmierzona w oparciu o ogólnie dostępną przeglądarkę Google Maps https://maps.google.com/. Zamawiający wymaga załączenia wydruku komputerowego potwierdzającego trasę. 8. Zamawiający w terminie do 30 dnia od daty zawarcia umowy, dokona kontroli miejsca utylizacji odpadów wskazanego w formularzu ofertowym. 9. Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2 zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. transportu oraz utylizacji odpadów. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 12/2016
Dodano: 2016-04-13 - Opróżnianie i czyszczenie urządzeń kanalizacyjnych w obiektach Metra Warszawskiego: I, II linia metra i na terenie STP Kabaty.
Dodano: 2016-03-11 - usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych
Dodano: 2015-12-08 - Utylizacja 60 ton formaliny znajdującej się na terenie byłych Zakładów Tworzyw Sztucznych Pronit w Pionkach
Dodano: 2015-09-01 - Przeglądy eksploatacyjne, czyszczenie separatorów i osadników na terenie miasta Płocka oraz odbiór i unieszkodliwienie odpadów powstających w wyniku tej usługi w 2015 roku.
Dodano: 2015-07-23 - Przegląd eksploatacyjny, czyszczenie separatorów i osadników na terenie miasta Płocka oraz odbiór i unieszkodliwienie odpadów powstających w wyniku tej usługi w 2015 roku.
Dodano: 2015-07-03 - Opróżnianie i czyszczenie urządzeń kanalizacyjnych w obiektach Metra Warszawskiego I linii metra i na terenie STP Kabaty (w tym myjnia wagonów). Nr post. EH.25.00011.2015.S.P.ADKA
Dodano: 2015-03-02 - Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych oraz WC wolnostojących z nieruchomości administrowanych przez Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Dodano: 2014-10-01 - Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych oraz WC wolnostojących z nieruchomości administrowanych przez Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Dodano: 2014-09-11 - 2014-1 asenizacja, czyszcenie separatora i udraznianie kanalizacji
Dodano: 2014-04-14