Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE STAŁEGO MONITORINGU WYSTĘPOWANIA SZKODNIKÓW OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCP ORAZ USŁUG DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE STAŁEGO MONITORINGU WYSTĘPOWANIA SZKODNIKÓW OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCP ORAZ USŁUG DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP oraz usług dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 WOG w Zegrzu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje między innymi: 1) Montaż urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, 2) Monitoring aktywności szkodników, 3) Dezynsekcję oraz deratyzację zapobiegawczą dwa razy w roku w cyklu półrocznym, 4) Likwidację gniazd owadów (os, szerszeni, much, komarów i innych), 5) Deratyzacja, dezynfekcja i dezynsekcja w zależności od potrzeb (na pisemne zgłoszenie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń oraz zestawieniem budynków przeznaczonych do stałego monitoringu został zawarty w załączniku nr 2 do umowy. 6. Wizja lokalna (art. 9a ustawy Pzp) 1) Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców. 2) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej w n/w terminach oraz lokalizacjach: w dniu 13.11.2018 r.: Godz. 8:00 – ul. Bociańskiego 1( Sekcja Obsługi Infrastruktury bud. nr 2); 07 - 310 Ostrów Mazowiecka; Godz. 10:00 – ul. Makowska 69 ( bud. Biura Przepustek); 06-300 Przasnysz; Godz. 11:30 – ul. Wojska Polskiego 54 ( bud. Biura Przepustek); 06-400 Ciechanów; Godz. 13:30 – ul. Wojska Polskiego 1 ( bud. 49 Biuro Przepustek), 05-154 Kazuń Nowy Godz. 14:30 – 05-152 Czosnów (rejon Dębina). JW. 2031 zlokalizowana w lesie bez biura przepustek tylko z wartownikiem - przed wizją lokalną kontakt pod nr 261 821 811. w dniu 14.11.2018 r.: Godz. 7:30 – ul. Wojska Polskiego 57( bud. nr 1 Biuro Przepustek), 05-430 Celestynów; Godz. 9:00 – ul. Okuniewska 1( bud. 20 Biuro Przepustek nr 1), 05-075 Warszawa Wesoła; Godz. 10:30 – ul. Marsa 110 (wjazd od ul. Gembarzewskiego, bud 125 Biuro Przepustek nr 2) 04-470 Warszawa; Godz. 12:00 – ul. Gen. Bryg. T. Buka 1 (Biuro Przepustek); 05-119 Legionowo; Z uwagi na specyfikę obiektu chęć wizji lokalnej należy zgłosić dzień przed terminem pod nr tel. 261 866 481; Godz. 13:00 – ul. Wojska Polskiego (bud. Biura Przepustek); Olszewnica Stara, 05-123 Chotomów Godz. 14:00 – ul Juzistek 2 (bud. 221 Biuro Przepustek nr 1); 05-131 Zegrze; Godz. 15:00 – ul. Osiedle Wojskowe 93 (bud. 93 Biuro Przepustek nr 1); 05-127 Białobrzegi. 3) Zamawiający umożliwia zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 4) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. 5) W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 6) Koszty uczestnictwa w zebraniu Wykonawców ponoszą uczestnicy. 7. Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 9. Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy, wyznaczy osoby do przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn.zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/7/2019 WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE STAŁEGO MONITORINGU WYSTĘPOWANIA SZKODNIKÓW OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCP ORAZ USŁUG DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU /nazwa i NIP Wykonawcy”. 4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/7/2019 WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE STAŁEGO MONITORINGU WYSTĘPOWANIA SZKODNIKÓW OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCP ORAZ USŁUG DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU/nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznikach nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach