Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie środowiskowych analiz porealizacyjnych oraz pomiarów emisji drgań i hałasu podczas realizacji robót budowlanych a także inwentaryzacji stanu technicznego fundamentów i ścian nośnych budynków

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 30-347 Kraków, ul. Jana Brożka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2541019 , fax. 012 2541241
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.
    ul. Jana Brożka 3 3
    30-347 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2541019, fax. 012 2541241
    REGON: 00391131100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie środowiskowych analiz porealizacyjnych oraz pomiarów emisji drgań i hałasu podczas realizacji robót budowlanych a także inwentaryzacji stanu technicznego fundamentów i ścian nośnych budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie środowiskowych analiz porealizacyjnych oraz pomiarów emisji drgań i hałasu podczas realizacji robót budowlanych a także inwentaryzacji stanu technicznego fundamentów i ścian nośnych budynków. W szczególności zamówienie obejmować będzie: a. Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie rzeczywistego rozkładu zanieczyszczeń komunikacyjnych wprowadzonych do powietrza; dwutlenek azotu w terminie 6 m-cy od zrealizowania budowy ulicy Kuklińskiego i budowy estakady oraz wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie ochrony akustycznej po upływie roku od oddania linii tramwajowej. b. Wykonanie pomiarów drgań i hałasu w trakcie realizacji robót na ulicy Długiej, ulicy Kuklińskiego i Myśliwskiej. Przewidywana ilość pobytów ciągłego monitoringu celem dokonania pomiarów w trakcie realizacji robót na ulicy Długiej - 10. Przewidywana ilość pobytów ciągłego monitoringu celem dokonania pomiarów w trakcie realizacji robót na ulicy Kuklińskiego i Myśliwskiej - 50. c. Wykonanie analizy wibroakustycznej drgań i hałasu w okresie 6 m-cy po oddaniu inwestycji do eksploatacji oraz sporządzenie dokumentacji i wyników badań dla ulicy Długiej. d. Wykonanie inwentaryzacji stanu technicznego budynków przy ul. Długiej, stanu fundamentów i ścian nośnych budynków przed rozpoczęciem inwestycji budowlanej. Zamówienie jest ściśle związane z realizacją robót budowlanych: Budowa linii tramwajowej KST N-S etap IIA: Rondo Grzegórzeckie - Most Kotlarski - Klimeckiego - Lipska wraz z przebudową pasa drogowego i budową ulicy Kuklińskiego oraz budową estakady w ciągu ulic Nowohucka - Powstańców Wielkopolskich oraz Przebudowa ul. Długiej wraz z torowiskiem i skrzyżowaniem z ulicą Basztową, przebudowa torowiska tramwajowego w Al. Słowackiego na odcinku od ul. Długiej do ul. Kamiennej w Krakowie. Zamówienie należy zrealizować w 3 -ch grupach czynności: - budowa linii tramwajowej i ul. Kuklińskiego - budowa estakady - przebudowa ulicy Długiej Ilości pobytów na budowie celem dokonania pomiarów drgań i hałasów o których mowa w pkt b zostały określone szacunkowo na potrzeby oceny ofert. Rozliczenie za wykonane pomiary nastąpi w oparciu o faktyczną ilość udokumentowanych pobytów, przy czym zmiana ilości jest dopuszczalna tylko w ramach maksymalnej wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907421001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia: poprzez doświadczenie rozumie się: 1.2.1. udokumentowane wykonanie minimum jednego zamówienia w zakresie pomiarów drgań i hałasu oraz szkodliwych substancji w powietrzu dla drogi publicznej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1.2.2. sporządzenie minimum dwóch analiz porealizacyjnych dla dróg publicznych, w tym co najmniej jednej w zakresie ochrony akustycznej i co najmniej jednej w zakresie rzeczywistego rozkładu zanieczyszczeń komunikacyjnych wprowadzonych do powietrza (dwutlenek azotu), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Poprzez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. 4. W przypadku, o którym mowa w punkcie 3, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem. 5. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w punkcie 4, uznaje się również złożenie umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 1.2 Wykonawcy mogą spełnić łącznie. 7. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 3 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 8. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.3 wykaz usług, o których mowa w pkt III.2)1.2 ogłoszenia o zamówieniu w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) 1.4. Dokumenty potwierdzające, że wykazane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu usługi zostały wykonane należycie. 1.5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku określonego w pkt III.2) 1.2 ogłoszenia o zamówieniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.1 i 1.2. 2. Dokumenty wymienione powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach