Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ul. Pachla, zjazdów indywidualnych oraz remont zatoki parkingowej w km 0+015 - 0+256 w Andrychowie oraz Przebudowa chodnika - łącznik ul. Floriańskiej z ul. Pachla oraz zjazdu indywidualnego w km 0+000 - 0+095 w Andrychowie

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ul. Pachla, zjazdów indywidualnych oraz remont zatoki parkingowej w km 0+015 - 0+256 w Andrychowie oraz Przebudowa chodnika - łącznik ul. Floriańskiej z ul. Pachla oraz zjazdu indywidualnego w km 0+000 - 0+095 w Andrychowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej - ul. Pachla, zjazdów indywidualnych oraz remont zatoki parkingowej w km 0+015 - 0+256 w Andrychowie. Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: Roboty rozbiórkowe w tym: -rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, -rozebranie bruków z prefabrykatów betonowych, -rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych. Roboty drogowe - ulica w tym: -roboty ziemne, -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, -wykonanie warstw podbudowy, -ułożenie krawężników wraz z wykonaniem ław betonowych, -ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej, -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Roboty drogowe - chodnik w tym: -roboty ziemne, -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, -wykonanie warstw podbudowy, -ułożenie obrzeży betonowych, -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Roboty drogowe - zjazdy i zatoka parkingowa w tym: -roboty ziemne, -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, -wykonanie warstw podbudowy, -ułożenie krawężników i obrzeży betonowych wraz z wykonaniem ław betonowych, -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Roboty wykończeniowe w tym: -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: włazy kanałowe, kratki ściekowe studzienki telefoniczne, -ułożenie rur ochronnych, -zabezpieczenie ciepłociągu. Przebudowa chodnika - łącznik ul. Floriańskiej z ul. Pachla oraz zjazdu indywidualnego w km 0+000 - 0+095 w Andrychowie. Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: Roboty rozbiórkowe w tym: -rozebranie obrzeży betonowych, -rozebranie krawężników betonowych i kamiennych, -rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (trylinka). Roboty drogowe - chodnik w tym: -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, -ułożenie krawężników i obrzeży betonowych wraz z wykonaniem ław betonowych, -wykonanie warstw podbudowy, -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Roboty drogowe - zjazd w tym: -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, -ułożenie krawężników wraz z wykonaniem ław betonowych, -wykonanie warstw podbudowy, -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Roboty wykończeniowe w tym: -ułożenie rur ochronnych dwudzielnych, -zabezpieczenie ciepłociągu płytami żelbetowymi odciążającymi, -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: studzienki telefoniczne, włazy kanałowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 15 000,00 zł, które należy złożyć w terminie i miejscu wskazanym w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn zm.) lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji). B. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (według wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji). Wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. C. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn zm.) lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru - załącznik nr 6 do specyfikacji). D. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. E. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów za zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. F. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru - załącznik nr 7 do specyfikacji). G. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstawy do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 w/cyt. ustawy (według wzoru - załącznik nr 7 do specyfikacji). H. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. I. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów oferta będzie zawierać: J. formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 8 do specyfikacji). K. kosztorys ofertowy wg cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót (załącznik nr 3 do specyfikacji). L. wzór umowy (załącznik nr 9 do specyfikacji), zaparafowany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. M. dowód wpłaty lub wniesienia wadium. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817). Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt. A, B, C, D, E, J, K, L, M składa pełnomocnik wykonawców. Dokumenty, o których mowa w pkt. F, G, H, I składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach