Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w latach 2017-2019

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ks. I. J. Skorupki 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w latach 2017-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w czasie trwania umowy, tj. od dnia zawarcia (lecz nie wcześniej niż od dnia 02. 12. 2017 r.) do dnia 31 grudnia 2019 r. lub do wyczerpania kwoty, a w szczególności: 1) rezerwacja, wystawianie i sprzedaż biletów lotniczych, 2) rezerwacja, wystawianie i sprzedaż biletów kolejowych i autobusowych, 3) rezerwacja i sprzedaż usług noclegowych oraz voucherów, 4) potwierdzanie zakupionych miejsc noclegowych, Zamawiający przewiduje: skorzystanie z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy tj.: • 100% wartości umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego w roku 2017, • 50% wartości umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej w roku 2017, • 100% wartości umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego w roku 2018, • 50% wartości umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej w roku 2018, • 100% wartości umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego w roku 2019, • 50% wartości umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej w roku 2019, w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wydruki rezerwacyjne w zakresie wylotów (wygenerowane np. z systemu Amadeus Selling Platform, Globalnego Systemu Dystrybucyjnego Galileo, Electronic Ticket Passenger Itinerary Receipt lub innych) potwierdzające cenę biletu, nazwę przewoźnika, godziny wylotów i lądowań oraz trasy do wszystkich 5 wymienionych miejsc podróży wraz z datą dokonania rezerwacji na siódmy dzień licząc od dnia ogłoszenia postępowania na stronie internetowej Zamawiającego. Uwaga: 1) Wyliczenia wskazanego terminu należy dokonać w oparciu o art. 111 § 2 Kodeksu cywilnego, zgodnie z treścią którego „jeśli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło”. 2) W przypadku, kiedy Wykonawca nie załączy do oferty wydruków rezerwacyjnych w zakresie wylotów, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach