Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów na przewozy pasażerskie, na trasach międzynarodowych i krajowych

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468332021 , fax. +48468333228
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468332021, fax. +48468333228
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów na przewozy pasażerskie, na trasach międzynarodowych i krajowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych na przewozy pasażerskie na trasach międzynarodowych oraz krajowych, zgodnie ze zgłaszanymi przez Zamawiającego potrzebami, dotyczącymi ilości biletów oraz miejsca i terminu podróży, w ramach podróży pracowników Zamawiającego lub osób nie będących pracownikami Zamawiającego wskazanych przez Zamawiającego. 2. Usługi realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do dnia wyczerpania środków przeznaczonych na realizacje zamówienia. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do: a) Rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych w klasach zlecanych przez Zamawiającego, (w tym również na wniosek Zamawiającego przewoźników „lowcost airlines" LCA) na trasach międzynarodowych i krajowych; b) Dostarczania zamówionych biletów do siedziby Zamawiającego:  w godzinach 8.00 – 15.30, nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem podróży - w przypadku biletów wystawionych w formie papierowej,  przesyłką elektroniczną niezwłocznie po wystawieniu biletu - w przypadku biletów wystawionych w formie elektronicznej; c) Udzielania informacji o połączeniach - na adres e-mail, telefonicznie w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 30 minut od momentu zgłoszenia dokonanego w godzinach 8.00-15.30; d) Wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu wszystkich wariantów, dla każdego zlecenia rezerwacji, z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika, czasu trwania podróży, obowiązujących promocji oraz długości trasy; e) W przypadku braku połączenia lotniczego do miejsca docelowego - przedstawienia optymalnego planu podróży z wykorzystaniem połączeń kolejowych i autobusowych oraz dostarczenia biletów na te połączenia; f) Zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych w zakresie wszelkiego rodzaju opłat (np. podatki, opłaty lotniskowe, paliwowe, itp.); g) W przypadku, gdy planowana podróż będzie rozpoczynać się w innym państwie niż Polska, wymagane będą wyłącznie bilety w formie elektronicznej; h) Niezwłocznego dostarczania biletów w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją Zamawiającego, do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku lub do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot.; i) Informowania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach (przypomnienie e-mailem nie później niż do godz. 12.00 w dniu wykupu) – przed ostatecznym terminem wykupu); j) Automatycznego przedłużenia złożonych rezerwacji, a w razie braku możliwości przedłużenia rezerwacji w dotychczasowej cenie, powiadamiania Zamawiającego o tym fakcie oraz o nowej cenie; k) Udzielania informacji i pomocy osobie podróżującej w przypadku wystąpienia zmian podczas podróży; l) Przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; m) Zagwarantowania możliwości zwrotu biletów na ogólnych warunkach w zależności od zastosowanej taryfy bez ponoszenia dodatkowych opłat; n) Zapewnienie bezpłatnej wymiany wcześniej nabytego biletu w przypadku upadłości przewoźnika o) Zapewnienia całodobowej obsługi osoby podróżującej w sytuacjach awaryjnych (wymagany telefon kontaktowy czynny całą dobę). p) Wyznaczenia, do realizacji zamówienia, minimum dwóch osób, które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym. Kontakt z wyznaczonymi osobami będzie zapewniony przez dwie niezależne linie telefoniczne, dodatkowo wymagany jest jeden telefon kontaktowy czynny całą dobę i e-mail. q) Wystawiania faktur w języku polskim, a na żądanie Zamawiającego również w języku angielskim; r) Wymagane jest aby ceny umieszczone na bilecie i na fakturze były spójne, i podana równowartość w EUR lub USD. 4. W okresie obowiązywania umowy (tj. 36 miesięcy) Zamawiający planuje zrealizować około 200 podróży zagranicznych, przy czym 80% dotyczyć będzie podróży na trasach europejskich, a pozostałe 20% na trasach pozaeuropejskich. Ilość biletów przewoźników LCA nie będzie przekraczała 20% planowanej liczby biletów (40 szt.). Planowana ilość biletów kolejowych i autobusowych – 30 szt. ±5 szt. 5. Zamawiający zastrzega, że ilość podróży wskazana ust. 5 jest ilością planowaną i może ulec zmianie. Dokonanie zakupu mniejszej ilości nie będzie skutkowało obowiązkiem zapłaty za niezrealizowany zakres zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Prawo opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia o 30% wartości realizowanych usług objętych przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum 2 osoby, które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, by osoby wyznaczone do stałej współpracy z Zamawiającym pozostawały zatrudnione na umowę o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1 dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Ze zobowiązania musi wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; b) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia publicznego należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach