Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych w ramach projektu „Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022, umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17”

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych w ramach projektu „Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022, umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych w ramach projektu „Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022, umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17”. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych dla następującej trasy i dat podróży: 2.1. Zakup 1 biletu lotniczego na trasie Mediolan (Bergamo - BGY) - Kraków (KRK) - Mediolan (Bergamo - BGY) w terminie 18 - 22 październik 2020 r. 2.2. Wymagania dotyczące biletu lotniczego na w/w trasie: a) wylot: 18.10.2020 Mediolan (Bergamo) - Kraków, w godzinach południowych, b) powrót: 22.10.2020 Kraków - Mediolan (Bergamo), w godzinach wieczornych, c) lot bezpośredni, c) czas lotu max 2 godziny, d) bagaż nadawany 20 kg w obie strony, e) ubezpieczenie od chorowania, kwarantanny, rezygnacji z powodu wprowadzenia kwarantanny po powrocie, od odwołania lotu. 3. W ramach świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyszukiwania na danej trasie i w danym terminie optymalnego połączenia pod względem ceny, czasu oczekiwania na przesiadkę, czasu trwania całej podróży oraz dogodności połączeń przy zachowaniu najwyższego komfortu podróży, a następnie przedstawienie Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów przelotu na zamawianej trasie (o ile istnieją) ze szczegółowo opisanym planem podróży oraz wszystkimi warunkami przelotu celem umożliwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszego wariantu. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić drogą mailową Zamawiającemu wariantowe przeloty w dniu złożenia zamówienia na rezerwację w terminie do 24 godzin od otrzymania zamówienia; b) przekazania Zamawiającemu drogą mailową potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę biletu. 4. Usługi rezerwacji i sprzedaży biletów obejmują: 4.1. Wyszukiwanie ofert połączeń lotniczych na trasach europejskich i międzynarodowych w klasie ekonomicznej (z uwzględnieniem przewozów regularnych i nisko-kosztowych). 4.2. Dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych w Polsce i za granicą po ustalonych przez Zamawiającego stawkach na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych. 4.3. Pośredniczenie w sprzedaży biletów lotniczych, dokonywanie opłat, pośredniczenie w odwoływaniu i zmianach rezerwacji, zwrotach opłat. 4.4. Zapytanie rezerwacyjne zgłoszone drogą elektroniczną zawierające: a) imię i nazwisko osoby, na rzecz której dokonywana jest rezerwacja, b) terminy lotów, c) lokalizację wylotu i lotu powrotnego wraz z preferowanymi godzinami odlotów, d) limit cenowy na lot w dwie strony 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wariantów połączeń wraz z warunkami rezerwacji w terminie nie dłuższym niż 5 godzin od otrzymania zapytania o rezerwację. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania konkretnego połączenia na danej trasie. 4.6. Warianty połączeń będą zawierały wskazanie: a) co najmniej 3 propozycje połączeń lotniczych wraz z informacjami o ilości ewentualnych przesiadek, chyba, że w danym momencie, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, nie ma możliwości uzyskania tylu propozycji., b) datę, godzinę oraz miejsce wylotu oraz lotu powrotnego, c) godzinę, o której pasażer musi się pojawić na odprawie, d) całkowitą cenę biletu wraz z opłatą transakcyjną, e) pozostałe informacje, zgodnie z zapytaniem o rezerwację. 4.7. Nieobciążanie Zamawiającego kosztami manipulacyjnymi przy zmianie trasy, terminu lotu oraz rezygnacji z lotu przed określonym terminem oraz dokonywanie zwrotu kosztu za niewykorzystane i zwrócone bilety lotnicze bez żadnych potrąceń, pod warunkiem, że zwrot nastąpi zgodnie z wymogami zastosowanej w nich taryfy lotniczej. 4.8. Nieobciążanie Zamawiającego kosztami różnic kursowych i innych opłat bankowych w przypadku rezerwacji i sprzedaży biletów zagranicznych. Wszelkie uzgodnienia i rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 4.9. Wykonawca zobowiązuje się, że bazowa cena biletu będzie obowiązującą w chwili tworzenia rezerwacji w systemach rezerwacyjnych przewoźnika (w uzasadnionych wypadkach zmiana ceny może być wprowadzona po uzyskaniu zgody Zamawiającego). 4.10. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania najniższych cen z uwzględnieniem cen promocyjnych przewoźnika w danym terminie z zachowaniem wymaganego przez Zamawiającego standardu podróży. 5. Wymagania dodatkowe: 5.1. Wykonawca zobowiązuje się, że dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą zajmującą się dokonywaniem rezerwacji i wykupu biletów lotniczych. 5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przydzielił osobę (tzw. Opiekuna) odpowiedzialną za realizację umowy zawartej na podstawie niniejszego zamówienia oraz przekazał bezpośrednie dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres email) Opiekuna Zamawiającemu. 5.3. Osoba wyznaczona jako opiekun klienta musi posługiwać się biegle językiem polskim oraz angielskim umożliwiającym bezproblemowe kontaktowanie się z przewoźnikami lotniczymi. 5.4. W razie nieobecności Opiekuna wyznaczone zostanie zastępstwo w postaci osoby posiadającej podobne umiejętności w zakresie rezerwacji usług objętych umową z Zamawiającym oraz wiedzę na temat realizacji podpisanej z Zamawiającym umowy. 5.5. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w zakresie reklamacji (zmniejszenia kosztów) dotyczących usterek i uchybień w realizacji usług ze strony linii lotniczych (np. zniszczenie bagażu podróżnego przez linię lotniczą, etc). 6. Wymagania Zamawiającego i warunki świadczenia usług: a) Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny, pod którym będzie dostępna osoba będąca w stanie zapewnić Zamawiającemu dokonanie zmian w rezerwacji, klasy, czasu, terminu podróży oraz danych pasażera, w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego nie dających się wcześniej przewidzieć; b) dostarczenia biletów elektronicznie wraz z fakturą na adres e-mail wskazany przez zamawiającego; c) w przypadku zmiany godziny wylotu/przylotu z winy przewoźnika, bądź też z uwagi na okoliczności będące konsekwencją zdarzeń związanych z siłą wyższą, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie uczestnika lotu pisemnie (za pośrednictwem poczty elektronicznej) lub telefonicznie; d) przejęcia na siebie wszelkich obowiązków związanych ze składaniem w imieniu zamawiającego ewentualnych odwołań, bądź reklamacji związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku niewykorzystania biletów lotniczych z winy przewoźnika lub w przypadku zaistniałych zdarzeń losowych; e) zwrotu biletu w przypadku odwołania wyjazdu, zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy; zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; f) regulowania należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych, g) ubezpieczenia KL i NNW osoby, dla której zostaną zakupione bilety. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby minimum jedna osoba zajmującą się dokonywaniem rezerwacji i wykupu biletów lotniczych, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami). Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej czynności. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy oraz kary umowne za nie wywiązywanie się z obowiązków w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 r. poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach