Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych dla uczestników warsztatów graficznych w Krakowie i Belgradzie realizowanych w ramach projektu „Nature is my Homeland - międzynarodowe działania twórcze grup artystów - pedagogów/specjalistów/studentów z 4 uczelni - creative searches/poszukiwania twórcze/warsztaty/sympozja/publikacje” finansowany ze środków z projektu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej - Nawa

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych dla uczestników warsztatów graficznych w Krakowie i Belgradzie realizowanych w ramach projektu „Nature is my Homeland - międzynarodowe działania twórcze grup artystów - pedagogów/specjalistów/studentów z 4 uczelni - creative searches/poszukiwania twórcze/warsztaty/sympozja/publikacje” finansowany ze środków z projektu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej - Nawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych dla uczestników warsztatów graficznych w Krakowie i Belgradzie realizowanych w ramach projektu „Nature is my Homeland - międzynarodowe działania twórcze grup artystów - pedagogów/specjalistów/studentów z 4 uczelni - creative searches/poszukiwania twórcze/warsztaty/sympozja/publikacje” finansowany ze środków z projektu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej - Nawa”. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych dla następujących tras i dat podróży: 2.1. Zakup 10 biletów lotniczych na trasie Kraków (KRK) - Belgrad (BEG) w terminie 23.09.2019 r. oraz Belgrad (BEG) - Kraków (KRK) w terminie 29.09.2019 r. 2.2. Zakup 8 biletów lotniczych na trasie Belgrad (BEG) - Kraków (KRK) w terminie 20.10.2019 r. oraz Kraków (KRK) - Belgrad (BEG) w terminie 26.10.2019 r. 3. W ramach świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyszukiwania na danej trasie i w danym terminie optymalnego połączenia pod względem ceny, czasu oczekiwania na przesiadkę, czasu trwania całej podróży oraz dogodności połączeń przy zachowaniu najwyższego komfortu podróży, a następnie przedstawienie Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów przelotu na zamawianej trasie (o ile istnieją) ze szczegółowo opisanym planem podróży oraz wszystkimi warunkami przelotu celem umożliwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszego wariantu. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić drogą mailową Zamawiającemu wariantowe przeloty w dniu złożenia zamówienia na rezerwację w terminie do 24 godzin od otrzymania zamówienia; b) przekazania Zamawiającemu drogą mailową potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę biletu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 r. poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach