Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ W BIURZE PRASOWYM WYDZIAŁU KOMUNIKACJI - OBSŁUGA SOCIAL MEDIÓW

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ W BIURZE PRASOWYM WYDZIAŁU KOMUNIKACJI - OBSŁUGA SOCIAL MEDIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ W BIURZE PRASOWYM WYDZIAŁU KOMUNIKACJI - OBSŁUGA SOCIAL MEDIÓW . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zadań: 1. Realizowanie działań z zakresu komunikacji działalności IAM, ze szczególnym uwzględnieniem programu Niepodległa w mediach społecznościowych obejmujących wszystkie kanały korporacyjne IAM tj Facebook, Twitter, Instagram i You Tube oraz kanałach projektu I, CULTURE Orchestra tj. Facebook i Instagram, a także wsparcie dodatkowego kanały Twitter dyrektora. 2. Kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielskim w mediach społecznościowych, w tym opracowywanie harmonogramu zamieszczania treści oraz rekomendowanie treści i materiałów graficznych. Współpraca z grafikiem Instytutu przy opracowywaniu specjalnych materiałów graficznych. 3. Rekomendowanie nowych rozwiązań na kanałach social media (w wersji polskiej i angielskiej). 4. Przygotowanie strategii zarządzania treściami na poszczególnych kanałach. 5. Aktywizowanie i moderowanie społeczności internetowych oraz poszukiwanie nowych form promocji, dobór odpowiednich kanałów mediów społecznościowych. 6. Zarządzanie kompleksowymi kampaniami oraz prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter). 7. Monitoring w/w kanałów społecznościowych, ich analiza oraz przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych. 8. Współpraca z innymi Zespołami i Programami IAM, koordynatorem programu Niepodległa oraz jednostkami zewnętrznymiw celu optymalizacji działań i pozyskiwania treści. 9. Prowadzenie działań redakcyjnych związanych z przygotowaniem i dystrybucją newslettera programu Niepodległa. 10. Wspieranie bieżącej pracy Biura Prasowego, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o programie Niepodległa. 11. Zarządzanie treścią strony internetowej Instytutu Adama Mickiewicza: iam.pl (w polskiej i angielskiej wersji językowej – CMS Drupal 7.0), w tym opracowywanie harmonogramu zamieszczania treści, rekomendowanie treści, opracowywanie tekstów w języku polskim i angielskim, dobór materiałów graficznych, fotograficznych, animacji etc. 12. Kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielskim w mediach społecznościowych IAM nt. programu Niepodległa. 13. Kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielskim przeznaczonych na stronę internetową iam.pl, w tym opracowywanie harmonogramu zamieszczania treści oraz rekomendowanie treści i materiałów graficznyc., 14. Rekomendowanie nowych rozwiązań na stronę iam.pl (w wersji polskiej i angielskiej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach