Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji z dziedziny m.in. muzyki klasycznej, filmu, architektury, teatru i tańca

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji z dziedziny m.in. muzyki klasycznej, filmu, architektury, teatru i tańca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji z dziedziny m.in. muzyki klasycznej, filmu, architektury, teatru i tańca, a w szczególności: 1) Przygotowanie wstępnego programu wizyt studyjnych z zakresu m.in. muzyki klasycznej, filmu, architektury, teatru i tańca; 2) Przygotowanie szczegółowego, merytorycznego i logistycznego planu każdej z powierzonych wizyt studyjnych; 3) Zapewnienie przewodnika/opiekuna dla uczestnika/ów danej wizyty studyjnej; 4) Realizacja i nadzór merytoryczny oraz logistyczny nad organizowaną wizytą studyjną podczas jej trwania; 5) Wsparcie w realizacji rezydencji artystycznych; 6) Organizacja realizowanych/współrealizowanych przez IAM wizyt studyjnych w ramach projektów, w tym: a) opracowywanie koncepcji wizyt studyjnych/projektów, b) planowanie, ustalanie harmonogramów wizyt studyjnych/projektów, c) przygotowywanie dokumentacji wizyt studyjnych/projektów, d) realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji wizyt studyjnych/projektów , e) tworzenie i prowadzenie budżetów szczegółowych realizowanych wizyt studyjnych/projektów, f) prowadzenie dokumentacji realizowanych wizyt studyjnych/projektów w elektronicznym systemie zarządzania projektami, - zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami; 7) Przygotowanie i koordynacja umów, zamówień, wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów, zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami; 8) Uzupełnianie i aktualizacja bazy teleadresowej IAM; 9) Współpraca z Wydziałem Komunikacji, Culture.Media i innymi programami/wydziałami Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikacji wizyt studyjnych i rezydencji; 10) Informowanie o postępie prac nad zadaniami w terminach ustalonych z Menadżerem Projektu/Kierownikiem Wydziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach