Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza 127
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6421221 , fax. 016 6421221
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6421221, fax. 016 6421221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2009/2010 na trasach : zadanie 1. Tryńcza-Głogowiec-Ubieszyn -Tryńcza-59 uczniów , długość trasy 15 km , miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest skrzyżowanie ulic przed kościołem w Głogowcu , szkoła w Głogowcu ,plac obok sklepu w Głogowcu, 2 przystanki PKS w Ubieszynie , plac szkolny przy Zespole Szkół w Tryńczy zadanie 2. Jagiełła -Gniewczyna Łańcucka -22 uczniów długość trasy 7,4km ,miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest szkoła w Jagielle , sklep spożywczo -przemysłowy w Jagielle , przystanek autobusowy i parking obok kościoła w Gniewczynie Łańcuckiej zadanie 3. Jagiełła -Gorzyce- 30 uczniów Długość trasy 6km miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest szkoła w Jagielle i Szkoła w Gorzycach 1. Opiekę nad uczniami będą sprawowali opiekunowie . 2. Zamówienie obejmuje dowożenie uczniów w okresie od 01.09.2009r. do 25.06.2010r. , z wyjątkiem dni ,w których nie jest przewidziana nauka szkolna . 3. Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2009/2010 : - rozpoczęcie roku szkolnego 1 września 2009r. - zimowa przerwa świąteczna 23-31 grudnia 2009r - ferie zimowe 15-28 lutego 2010r. - wiosenna przerwa świąteczna 09-14 kwietnia 2009r. - zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych 25 czerwca 2010r. - dodatkowe dni wolne po uprzednim odpracowaniu zostaną uzgodnione z Dyrektorami poszczególnych szkół 4. Oferty mogą być składane łącznie lub na poszczególne zadania wymienione w pkt.3 SIWZ . 5.Termin wykonania zamówienia -Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.09.2009r. do 25.06.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1. Spełniają warunki udziału określone w art.22 ust 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych , Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt.5.1. Wykonawca złoży oświadczenie , że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art.22 ust.1 pkt.1 ustawy) przedstawi : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych , Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt.2. Wykonawca złoży oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych(formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz : - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, usług z zakresu przewozu osób -na potwierdzenie czego Wykonawca złoży oświadczenie o wykonywanych usługach 4. dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi stosowne kwalifikacje -na potwierdzenie czego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 5. dysponuje środkami transportu pełnej sprawności -oświadczenie o ważnych badaniach technicznych pojazdu 6. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -na potwierdzenie czego Wykonawca złoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty, w tym postępowaniu (wymagane przez Zamawiającego i podane w SIWZ) metoda warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczaniu ceny; - wykonawca który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tryncza.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach