Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 2, w ramach projektu Sosnowiec - Miasto dobrych inwestycji, rok 2011

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2011-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 2, w ramach projektu Sosnowiec - Miasto dobrych inwestycji, rok 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn Zainwestuj w Sosnowcu - część 2, w ramach projektu Sosnowiec - miasto dobrych inwestycji. Na realizację przedmiotu zamówienia, który obejmuje usługi wymienione w poniższych podpunktach, zamawiający posiada ogółem środki finansowe w wysokości 155.000,00 zł brutto. Jest to cena maksymalna wynikająca ze wniosku aplikacyjnego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Uwzględniając powyższe przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1.1. Opracowanie kart nowych ofert inwestycyjnych 1.1.1. Wykonawca przygotuje w wersji elektronicznej i papierowej siedem kart nowych ofert inwestycyjnych zawierających dane na temat terenów, nieruchomości inwestycyjnych gminy Sosnowiec, w oparciu o treści merytoryczne, opisy, zdjęcia, wizualizacje oraz mapy lokalizacyjne dostarczone przez zamawiającego. 1.1.2. Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.1.3. Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.1.4. Wykonawca przetłumaczy treść nowych siedmiu kart ofert inwestycyjnych (treść jednej karty to około 200 wyrazów) na cztery języki obce: angielski, hiszpański, francuski i chiński; 1.1.5. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu graficzne matryce do druku siedmiu kart nowych ofert inwestycyjnych, w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuski, chińskiej); 1.1.6. Wykonawca wydrukuje i dostarczy Zamawiającemu po 200 sztuk każdej z siedmiu opracowanych kart ofert inwestycyjnych w każdej z pięciu wersji językowej według poniższych parametrów: a. format:210x297 mm (A4) b. kolor: CMYK 4+0 (nadruk z jednej strony) c. papier: kreda matt 170 g 1.1.7.Opracowane w wersji elektronicznej propozycje siedmiu kart nowych ofert inwestycyjnych w języku polskim wykonawca przekaże do akceptacji zamawiającemu na adresy e-mailowe: wrf.em@um.sosnowiec.pl; wrf.am@um.sosnowiec.pl w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia przez zamawiającego treści merytorycznej (opisu, zdjęć, wizualizacji, oraz map lokalizacyjnych). W przypadku zgłoszenia w terminie do dwóch dni przez zamawiającego uwag do propozycji siedmiu nowych kart ofert inwestycyjnych wykonawca uwzględni je w terminie czterech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po otrzymaniu od zamawiającego pisemnej akceptacji, wykonawca przetłumaczy, przygotuje i wykona druk nowych kart ofert inwestycyjnych zgodnie z podpunktami od 1.1.4 do 1.1.6. w terminie 20 dni licząc od daty otrzymania akceptacji propozycji przez zamawiającego. 1.2. Umieszczenie spotów reklamowych na lotnisku w Pyrzowicach 1.2.1.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe na terenie terminali pasażerskich A i B Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach dla emisji pięciu 30-sekundowych spotów reklamowych na ekranach plazmowych na terenie lotniska przez okres co najmniej 1 miesiąca, 120 emisji dziennie. 12.2. Emisja dotyczyć będzie pięciu spotów reklamowych w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), które zamawiający dostarczy wykonawcy w celu ich emisji na lotnisku w Pyrzowicach (wszelkie formalności po stronie wykonawcy). 1.3.Zaprojektowanie i umieszczenie reklamy na billboardach przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy) 1.3.1. Wykonawca sporządzi projekt graficzny reklamy zawierający hasło reklamowe o treści: Zainwestuj w Sosnowcu; 1.3.2. Reklama musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartym w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.3.3. Reklama musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznym Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.3.4. Wykonawca wykona ekspozycję reklamy na nośniku typu billboard w sposób zapewniający: a) format - 18 m2 b) liczbę nośników - co najmniej 2 c) czas ekspozycji - co najmniej 1 miesiąc d) lokalizacja - przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy) 1.3.5. Wykonawca przedstawi zamawiającemu trzy propozycje reklamy do ekspozycji na bilbordzie oraz 4 propozycje jej lokalizacji przy drodze krajowej nr 86 Katowice. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać wyboru jednego spośród trzech propozycji reklamy oraz dwóch lokalizacji z czterech zaproponowanych w terminie 2 dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę propozycji. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego uwag do dostarczonych propozycji reklamy oraz jej lokalizacji, wykonawca uwzględni je w terminie dwóch dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru propozycji reklamy i jej dwóch lokalizacji przy drodze krajowej nr 86, w terminie dwóch dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę zweryfikowanej propozycji. Akceptację zamawiający przekaże wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez wykonawcę adres emailowy. 1.3.6. Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości reklamy w czasie trwania ekspozycji, poprzez: a)dokonywanie bieżącej kontroli jakości wyklejonych billboardów b)w razie stwierdzenia uszkodzenia reklamy - nieodpłatne ponowne wyklejenie. Wymiany uszkodzonej reklamy wykonawca dokona w terminie 48 godzin licząc od czasu stwierdzenia takiej konieczności przez zamawiającego przez Wykonawcę. 1.3.7. Wykonawca usunie reklamy z dwóch billboardów po zakończeniu czasu jej ekspozycji. 1.3.8. Podstawą uznania prawidłowości wykonania usługi zgodnie z podpunktami od 1.3.4 do 1.3.7 będzie pisemny protokół odbioru sporządzony przez Zamawiającego. 1.4.Wykonawca dostarczy do zamawiającego niżej wymienione materiały promocyjne: (długopisy, smycze, teczki skóropodobne i papierowe, torby papierowe, katalogi tematyczne,) 1.4.1. Długopisy - 1000 sztuk 1.4.2. Długopisy muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.4.3. Długopisy muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.4.4. Smycze - 1000 sztuk 1.4.5. Smycze muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.4.6. Smycze muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.4.7. Teczki skóropodobne w formacie A 4 - 100 sztuk 1.4.8. Teczki skóropodobne muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.4.9. Teczki skóropodobne muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.4.10.Teczki papierowe w formacie A4 - 3.000,00 sztuk 1.4.11.Teczki papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.4.12.Teczki muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.4.13.Torby papierowe (średniej wielkości) - 3.000,00 sztuk 1.4.14.Torby papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.4.15.Torby muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.4.16.Katalogi tematyczne - 500,00 sztuk; dwa rodzaje tematyczne (produkcja - 250,00 sztuk, usługi- 250,00 sztuk) każde po 8 stron + dwustronna okładka; 1.4.17.Wersje elektroniczne katalogów tematycznych (pdf) dostarczy wykonawcy zamawiający 1.4.18.Wykonanie druku katalogów tematycznych musi uwzględniać następujące wymagania: a)druk: pełen kolor 4/4; gramatura 80 g/m2 b)papier: kreda matt, okładka twarda, kolorowa 4/4; gramatura minimum 170g/m3 1.5. Wykonawca zamieści reklamy w czasopismach specjalistycznych 1.5.1. Wykonawca zredaguje treść ogłoszeń, wykona obróbkę graficzną uwzględniając w zawartości merytorycznej informacje z dostarczonych przez zamawiającego materiałów oraz zdjęć, map, w celu ich publikacji w gazetach, 1.5.2. Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe w czasopismach branżowych z uwzględnieniem następujących wymagań: a)liczba ogłoszeń - minimum 2 szt. b)wielkość ogłoszenia - strona A4 c)ogłoszenia publikowane w różnych terminach d)czasopisma branżowe/specjalistyczne rozumiane jak czasopisma/magazyny o zasięgu dystrybucji co najmniej na region Polski południowej, związane tematycznie z branżą inwestycyjną, gospodarczą, budowlaną lub z nieruchomościami, o nakładzie minimum 10 tysięcy egzemplarzy; 1.5.3. Reklamy muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.5.4. Reklamy muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.5.5. Propozycje reklam wraz z propozycją terminów ich publikacji oraz z propozycją tytułów czasopism wykonawca przedstawi w wersji elektronicznej na adresy: wrf.em@um.sosnowiec.pl, wrf.am@um.sonowiec.pl do akceptacji zamawiającemu. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do trzech dni uwag do propozycji, wykonawca uwzględni je w terminie trzech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po opublikowaniu zaakceptowanych reklam wykonawca przekaże zamawiającemu co najmniej po jednym egzemplarzu każdego z rodzaju czasopism, w których zawarte będą reklamy. Wykonanie usługi (opisanej w punktach od 1.5.1 do 1.5.5) z należytą starannością potwierdzone zostanie przez zamawiającego pisemnym protokołem odbioru. 1.6.Wykupienie czasu antenowego w telewizji regionalnej w celu emisji spotów reklamowych 1.6.1. Wykonawca wykupi czas antenowy w celu emisji pięciu 30-sekundowych spotów reklamowych w telewizji regionalnej jak wyżej (wszelkie formalności po stronie wykonawcy), 1.6.2. Spoty należy emitować w bloku reklamowym przed wiadomościami regionalnymi lub po wiadomościach regionalnych (w godzinach popołudniowo - wieczornych) co najmniej jeden raz w ciągu dnia; 1.6.3. Spoty należy emitować naprzemiennie - codziennie jeden z pięciu rodzajów, od poniedziałku do niedzieli przez okres jednego miesiąca, 1.6.4. Zamawiający wymaga pozycji premium w każdym bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia przed lub po wiadomościach. 1.7.Aktualizacja strony internetowej w zakresie nowych ofert inwestycyjnych 1.7.1. Wykonawca dokona aktualizacji serwisu internetowego Gminy Sosnowiec w zakresie siedmiu nowych ofert inwestycyjnych Gminy. 1.7.2. Wykonawca sporządzi aktualizację siedmiu nowych ofert inwestycyjnych w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej i chińskiej) zgodnie z podpunktem 1.1.4. 1.7.3. Aktualizacja strony internetowej we wskazanym zakresie musi być zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, dostępnej na stronie: http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 1.7.4. Aktualizacja strony internetowej musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: http://rpo.slaskie.pl/zalaczniki/2011/06/01/1306909928.pdf 1.8.Zamawiający każdorazowo zastrzega sobie akceptację treści i wzorów propozycji przedmiotu zamówienia określonych w punktach: od 1.1. do 1.7, które w pełni odpowiadają jego wymaganiom, wyrazi w formie elektronicznej. W razie braku akceptacji przez zamawiającego, propozycji przedstawionej przez zamawiającego, wykonawca w terminach ustalonych w punktach od 1.1. do 1.9. przedstawi zamawiającemu nowe propozycje. Wykonawca wprowadzi zmiany w przedstawionych propozycjach zgodnie z uwagami przekazanymi przez zamawiającego. 1.9. Zamawiający przekaże wykonawcy wszystkie będące w jego posiadaniu materiały o charakterze informacyjnym (dane lokalizacyjne, powierzchnie, status prawny, forma zbycia, uzbrojenia, przeznaczenie według planu zagospodarowania przestrzennego, stan zagospodarowania, zdjęcia i mapy działek/ nieruchomości inwestycyjnych), niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wszystkie materiały i dane, najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia skutecznego przekazania przez wykonawcę listy niezbędnych wykonawcy materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy. Listę niezbędnych materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca sporządzi i przekaże zamawiającemu nie później niż w terminie trzech dni licząc od daty podpisania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność uzupełnienia informacji lub materiałów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca zobowiązany jest skierować do zamawiającego w tej sprawie wniosek w formie pisemnej. Zamawiający w przypadku wystąpienia takich okoliczności, jest zobowiązany do uzupełnienia informacji lub materiałów w terminie do trzech dni licząc od daty otrzymania wniosku chyba, że nie posiada informacji lub materiałów, o które występuje wykonawca. 1.10. Wykonawca z chwilą przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych wraz z wyłącznym prawem zezwalania na wykonanie zależnego prawa autorskiego. Przeniesienie praw autorskich następuje w zakresie wszystkich znanych pól eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach