Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest regularna obsługa n/w dwóch tras autobusowych w okresie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku: 1.1. Linia B - Łódź (Piłsudskiego – Wydawnicza (0740)) – Bedoń (Kościelna/Kościół) - Łódź (Piłsudskiego – Wydawnicza (0740)) 1.2. Linia J - Łódź (Piłsudskiego – Wydawnicza (0740)) – Kraszew - Justynów/Janówka - Łódź (Piłsudskiego – Wydawnicza (0740)) 2. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zamówienia. 2.1. Zakres prac i obowiązków objętych niniejszym zamówieniem winien być realizowany zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 2.2. Po zawarciu umowy Wykonawca będzie obowiązany uzyskać zezwolenie, o którym mowa w art.18 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.) nie później jednak niż do dnia 31.12.2017 r. 2.3. Usługi świadczone będą na wymienionych powyżej trasach zgodnie z podanymi rozkładami jazdy stanowiącymi załączniki nr 12 i nr 13 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin odjazdu autobusów z przystanków początkowych w zakresie – 3min, + 3 min, w stosunku do godzin wskazanych w załącznikach nr 12 i nr 13 do SIWZ. 2.4. Przyjęcie ostatecznej godziny odjazdów autobusów z przystanków początkowych ustali Zamawiający z Wykonawcą po podpisaniu umowy z dopuszczalną różnicą ± 3 min. 2.5. Do obsługi wymienionych powyżej linii Wykonawca zapewni autobusy, które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, powinny zostać we właściwy sposób oznakowane tj. zawierać oznaczenie linii i przebieg trasy oraz posiadać m.in. urządzenia zapewniające pasażerom możliwość sygnalizowania zamiaru wyjścia z autobusu umieszczone w miejscu zapewniającym łatwy dostęp dla wszystkich pasażerów. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia komunikacji zastępczej w przypadkach awaryjnych oraz zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem komunikacji zastępczej. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia komunikacji zastępczej w czasie nie dłuższym niż wskazany przez Wykonawcę, liczonym od zgłoszenia przez kierowcę zaistniałej awarii pojazdu. Pojazd zastępczy musi odpowiadać swoimi parametrami wymogom dla pojazdów świadczących usługę. Przewoźnik jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i konieczności podstawienia pojazdu zastępczego. 2.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wynikłe z ruchu środków transportu, przewozu pasażerów oraz bagażu na zasadach ogólnych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 2.9. Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca prowadził będzie sprzedaż biletów miesięcznych z uwzględnieniem obowiązujących ulg w tym zakresie. 2.10. Ceny biletów jednorazowych i miesięcznych, nie mogą ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.03.2018 r. 2.11.Ceny biletów jednorazowych i miesięcznych na w/w trasach obowiązujące w trakcie „Świadczenia usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2018 do dnia 31.03.2018 roku określono w załączniku nr 14 do SIWZ. 2.12. Wykonawca uruchomi punkt sprzedaży biletów miesięcznych na terenie gminy Andrespol (lokal udostępni Zamawiający). 2.13. Wykonawca na własny koszt przeprowadzał będzie kontrole biletowe w środkach transportu obsługujących przedmiotowe linie komunikacyjne. 2.14. Na trasie obowiązywać będą przepisy taryfowe ogólnie stosowane przez Wykonawcę wg. stawek ustalonych przez Zamawiającego. 2.15. Wpływy z biletów stanowić będą przychód Wykonawcy. 2.16. Wykonawca we własnym zakresie uzyskuje zgody na korzystanie z infrastruktury przystankowej w Łodzi i Gminie Andrespol. Po zawarciu umowy Wykonawca będzie obowiązany uzyskać w/w zgody i dostarczyć je do Zamawiającego nie później jednak niż do dnia 31.12.2017 r. 2.17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi koszty zatrzymywania się na przystankach w mieście Łodzi, których właścicielem lub zarządzającym jest ta gmina. 3. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 3.1. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy. 3.2. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 3.3. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: BS Andrespol, nr rachunku : 65 8781 0006 0000 0130 2000 0130, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy w oryginale załączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument nie był na trwałe związany z ofertą (zszyty). 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.1. Z treści gwarancji i poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta albo Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8.2. W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone wadium (znak/numer sprawy lub nazwa postępowania, nr i nazwa części, na które wnoszone jest wadium). 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 10.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub 10.2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: • posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016r. poz. 1907 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.9. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach