Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie prania i dzierżawy bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej - II przetarg.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 797606266 , fax. 68 352 87 59
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Zwycięstwa 1
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 797606266, fax. 68 352 87 59
    REGON: 31039600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie prania i dzierżawy bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej - II przetarg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług w zakresie prania i dzierżawy bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej, w tym: odbioru brudnej bielizny, transportu, pra-nia i dezynfekowania, suszenia, maglowania, prasowania oraz dostarczania czystej bielizny do wszystkich obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie. 2. Zamawiający nie posiada własnej bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej. 3. Rodzaj i asortyment bielizny szpitalnej podlegającej na praniu oraz na praniu i dzierżawie: - bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych 172 łóżka x3 zmiany bielizny pościelowej, - bielizna operacyjna, serweta operacyjna - odzież ochronna personelu medycznego, - piżamy, śpiochy, podomki, koszule nocne, koszule nocne – duże rozmiary - bielizna noworodkowa, - poduszki, kołdry materace, - koce, kocyki, poszewki na kocyki, flanelowe podkłady (pieluchy), kaftaniki na guziki zapinane z przodu, pieluchy tetrowe, rożki lub kołderki, prześcieradełka - ręczniki frotte - parawany co 2 miesiące, kotary co 6 miesięcy, 4. Orientacyjna ilość kg prania w okresie 12 m-cy :37 828,20 kg 5. Wymogi dotyczące prania: • stosowanie środków do prania i dezynfekcji przeznaczonych do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej – posiadających znak CE i atesty do stosowania w obszarze medycznym wydane przez notyfikowane jednostki np. PZH, DGHM, Instytut Pasteura, Instytut R. Kocha itp. • pranie bielizny noworodkowej (śpioszki, kaftaniki, pieluszki itp.) w wydzielonej pralnicy przezna-czonej wyłącznie do prania bielizny noworodkowej w środkach posiadających atest IMiDz, CZD lub innych instytutów pediatrii z terenu Unii Europejskiej, • odzież operacyjna prasowana musi być w prasownicach lub ręcznie • ubrania i fartuchy lekarskie, pielęgniarskie muszą być prasowane w prasownicach lub ręcznie. Do-starczane na wieszakach, zapakowane w worki foliowe max po 5 sztuk – worki nie mogą być z odpadów, • bielizna operacyjna (przygotowana do sterylizacji) oraz pozostała bielizna składana musi być wg wzoru określonego przez Zleceniodawcę, • odbiór bielizny do prania i dostawy upranej bielizny codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 06.00 – 07.00 • zwrot bielizny po 24 godzinach • zwrot materacy w ciągu 7 dni • stosowanie przy odbiorze bielizny szpitalnej do prania oraz dostawie upranej bielizny podziału na oddziały i komórki organizacyjne Zamawiającego, • każdorazowo przy dostawie bielizny oddzielny dokument dla każdej komórki organizacyjnej za-wierający wyszczególnienie ilościowe, jakościowe i kilogramowe dostarczonej bielizny, • wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania asortymentu w ilościach wskazanych w bieżącym zapotrzebowaniu odpowiednio na poszczególne oddziały, • zapewnienie wózków koszowych jezdnych do magazynu bielizny czystej i brudnej oraz wózków wymiennych w ilości gwarantującej płynny rozdział bielizny na oddziały szpitalne. 6. Zakład Pralniczy, w którym wykonywana będzie usługa musi: • spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące w Zakładach Opieki Zdrowotnej • posiadać decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie prania bielizny szpitalnej i nowo-rodkowej. • posiadać certyfikat RABC lub dokument równoważny • być wyposażony w automatyczny system dozowania środków chemicznych • posiadać „barierę higieniczną”, polegającą na całkowitym wyeliminowaniu styczności bielizny czy-stej z brudną oraz pracowników z tych dwóch sfer wyposażoną w śluzę personalną, • posiadać transport bielizny spełniający wymagane przepisy higieniczno-sanitarne 7. Wykonawca usługi zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych cha-rakteryzujących się właściwościami piorąco-dezynfekującymi o szerokim spektrum działania posiadających odpowiednie atesty. 8. Wykonawca zapewni załadunek i wyładunek przedmiotu zamówienia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczy czystą bieliznę do poszczególnych obiektów/oddziałów szpi-tala zgodnie z złożonym zamówieniem z poszczególnych oddziałów. 9. Zamawiający dopuszcza nieoznakowanie bielizny poszczególnymi oddziałami pod warunkiem dostarczenia do Zamawiającego już posegregowanej bielizny odpowiednio na każdy oddział. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu czystej bielizny odpowiednio posegregowane, za-pakowanej i zafoliowanej dla każdej komórki organizacyjnej/oddziału, zgodnie z złożonym zamówieniem z poszczególnych oddziałów. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących w tym zakresie. 12. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność wobec właściwych organów kontroli za nieprze-strzeganie przepisów obowiązujących w zakresie wykonywania usługi, w szczególności zobo-wiązany będzie do pokrycia kar pieniężnych nałożonych za naruszenie obowiązujących, w tym zakresie norm. 13. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest gotowość do realizacji zamówienia przez 5 dni w tygodniu, tj. realizacja zamówienia: w dni powszednie od poniedziałku do piątku. w godzinach od 6:00 do 7:00. 14. Bielizna dzierżawiona: - bielizna pościelowa płaska (poszwy, prześcieradła, poszewki, podkład), koszule operacyjne i po-łożnicze bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych 172 łóżka x 3,bielizna operacyjna, serweta operacyjna, odzież ochronna personelu medycznego, piżamy, śpiochy, podomki, koszule nocne, koszule nocne – duże rozmiary, bielizna noworodkowa, koce, kocyki, poszewki na kocyki, flane-lowe podkłady (pieluchy), kaftaniki na guziki zapinane z przodu, pieluchy tetrowe, rożki lub koł-derki, prześcieradełka, ręczniki frotte” • bielizna dzierżawiona zostanie wprowadzana do obrotu od dnia podpisania umowy, w taki sposób, aby zapewnić ciągłość obiegu bielizny, • asortyment podlegający dzierżawie Wykonawca będzie kasował we własnym zakresie, zachowując określoną ilość w obiegu. • bieliznę dzierżawioną Wykonawca oznakuje przy pomocy tagów/chipów działających w technolo-gii RFID oraz kodami kreskowymi (jako alternatywne źródło identyfikacji bielizny w przypadku utraty chipa) umożliwiających bezdotykową identyfikację, liczenie i ewidencję bielizny brudnej i czystej w zakładzie pralni czym z podziałem na oddziały i komórki organizacyjne Szpitala. W przypadku utraty chipa będzie on sukcesywnie uzupełniany przez Wykonawcę • Tagi/chipy winny być pasywne, nieposiadające własnego źródła zasilania, zgodnie z normą ISO 18000 3/ISO 15693 • Tagi/chipy z gwarancją wytrzymałości min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji • Tagi/chipy muszą posiadać badania potwierdzające brak wpływów chipów na rezonans magne-tyczny, jak rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla lu-dzi i sprzętu elektronicznego jak rozrusznik serca, defibrylator itp. • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wyposażony w urządzenia do obsługi technologii RFID oraz program do obsługi obiegu pranej bielizny udostępniający dane o bieliźnie będącej w obiegu Zamawiającego • Dzienny raport zdanej bielizny w wersji elektronicznej w systemie lub papierowej będzie przekaza-ny następnego dnia danej komórce organizacyjnej szpitala. • Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kompleksowe szkolenie wyznaczonego personelu w siedzibie Zamawiającego z zakresu funkcjonowania i obsługi programu internetowego do zama-wiania asortymentu oraz na temat organizacji procesu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy jednak nie później niż 1 tygodnia od dnia podpisania umowy. 15. Opis bielizny szpitalnej podlegającej dzierżawie: 1) Bielizna pościelowa 172 łózka x3:  Poszwa biała (powłoki duże): rozmiar min. 210x160 cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% bawełny, gramatura od 120 do 140g/m2, temperatura prania 95oC,  Powłoczka biała (poszewka na poduszkę): rozmiar min. 70x80cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% bawełny, gramatura od 120 do 140 g/m2, temperatura prania 95oC,  Prześcieradło białe: rozmiar min. 160x250 cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% ba-wełny, gramatura od 120 do 140 g/m2, temperatura prania 95oC, Wymagane dokumenty dotyczące bielizny pościelowej: a. Instrukcja używania b. Karta techniczna tkaniny  Podkład: rozmiar 90x160 cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% bawełny, gramatura od 120 do 160 g/m2, temperatura prania 95oC, Zamawiający dopuści pościel będącą przedmiotem dzierżawy o składzie 48% bawełny, 52% poliestru, o gramaturze 150g/m2. 2) Koszula operacyjna: tkanina 100% bawełny, gramatura do 170 g/m2, temperatura prania 95oC, długość minimum 120 cm, krótki rękaw, wiązana na troki – 120 szt. na czas trwania umowy. Zamawiający dopuści koszule położnicze z rękawem za łokieć. 3) Koszula położnicza: tkanina 100% bawełny, gramatura do 170 g/m2, temperatura prania 95oC, długość minimum 120 cm, krótki rękaw, rozkloszowana, z przodu rozcięcie wiązane na troki 400 szt. na czas trwania umowy 4) Fartuch barierowy chirurgiczny wielokrotnego użytku standardowego ryzyka wykonany na bazie dwóch tkanin, pole krytyczne z tkaniny o gramaturze max. 100 g/m2, o wysokim pozio-mie odporności na przesiąkanie cieczy - minimum 90cm wysokości słupa wody. Pole niekry-tyczne z nieprzemakalnej tkaniny bawełniano – poliestrowej o minimalnej zawartości bawełny 60% o gramaturze max. 125 g/m2. Fartuch ma zachować właściwości barierowe przez mini-mum 100 cykli użyć. zgodny z normą PN-EN 13795. – 400 szt na czas trwania umowy, kolor zielony (rozmiary L-XXL ilości poszczególnych do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisa-niu umowy). Zamawiający dopuści pole krytyczne fartuchów będących przedmiotem dzier-żawy z tkaniny o gramaturze 120 g/m2. Wymagane dokumenty: a. Deklaracja zgodności CE b. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych c. Karta techniczna potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny d. Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdza-jące parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 e. Instrukcja użytkowania 5) Odzież operacyjna wielokrotnego użytku wykonana z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny ba-wełniano-poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Tkanina ma zapewniać wysoki termo fizjologiczny komfort użytkowania, gramatura maksimum 125 g/m2, zawartość bawełny max 60%. zgodne z normą PN-EN 13795 -400 kompletów na czas trwania umowy (kolor zielony i czerwony, rozmiary S-XXL – ilości poszczególnych do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy). Zamawiający dopuści odzież operacyj-ną będąca przedmiotem dzierżawy wykonaną z tkaniny o gramaturze do 128g/m2 o składzie 48% bawełna, 52% poliester. Wymagane dokumenty: • Deklaracja zgodności CE • Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych • Karta techniczna potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny • Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 • Instrukcja użytkowania 6) Prześcieradło operacyjne : rozmiar 160x210 tkanina 100% bawełny gramatura do 170 g/m2 ,temperatura prania 95oC zgodne z normą PN-EN 13795 250 szt. na czas trwania umowy 7) Serweta operacyjna : rozmiar 90x160 tkanina 100% bawełny gramatura do 170 g/m2 ,temperatura prania 95oC zgodne z normą PN-EN 13795 250 szt. na czas trwania umowy .. 8) Serweta operacyjna : rozmiar 90x90 tkanina 250% bawełny gramatura do 170 g/m2 ,temperatura prania 95oC zgodne z normą PN-EN 13795 180.szt. na czas trwania umowy . 9) Serweta operacyjna : rozmiar 50x60 tkanina 100% bawełny gramatura do 170 g/m2 ,temperatura prania 95oC zgodne z normą PN-EN 13795 120 szt. na czas trwania umowy . Zamawiający dopuści prześcieradła i serwety operacyjne będące przedmiotem dzierżawy wy-konane z tkaniny o składzie 70% bawełna, 29% poliester, 1% nitka węglowa Zamawiający dopuści prześcieradła i serwety operacyjne będące przedmiotem dzierżawy o wymiarach jak poniżej: - prześcieradło operacyjne rozmiar 150x210 cm, - serweta operacyjna 90x150 cm , - serweta operacyjna rozmiar 75x 90 cm 10) Kocyki 70x80 – 100 szt. 11) Poszewki na kocyki 80x80– 150 szt. 12) Flanelowe podkłady (pieluchy) – 200 szt. 13) Kaftaniki na guziki zapinane z przodu – 100 szt. 14) Śpiochy – 100 szt. 15) Pieluchy tetrowe 70x80 – 600 szt 16) Rożki na kołderki 70x80 – 50 szt. 17) Prześcieradełka lub pokrowce na materacyk o wymiarach 65x40 do łóżeczek – 50 szt. 18) Materac 1 osobowy 80x200 cm 19) Ręczniki frotte 16. Każda sztuka bielizny musi zostać oznaczona tagiem/chipem umożliwiającym kontrolę ilości wykonanych procesów, identyfikacje miejsca, w którym sztuka się znajduje w danym momen-cie oraz pozwalająca na wykonanie czynności sczytywania bezdotykowo danych bielizny. 17. W przypadku wystąpienia konieczności dzierżawy asortymentu nie wymienionego powyżej Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie. 18. Uwaga: Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązany spełniać wszystkie wymogi wyszczególnione SIWZ. 19. Szacunkowe zapotrzebowanie na ilość i rodzaj bielizny na poszczególne oddziały (pra-nie/pranie i dzierżawa): Lp Oddział 1. Neonatologicz-ny Kocyki 70x80 – 50 szt., Poszewki na kocyki 80x80 – 75 szt., Flanelowe podkłady (pieluchy) – 100 szt., Kaftaniki na guziki zapinane z przodu – 50 szt., Pieluchy tetrowe 70x80 – 300 szt., Rożki lub kołderki 70x80 – 25 szt., prześcieradełka lub pokrowce na materacyk do łóżeczka 64x40 – 25 szt- zgodnie z zapotrzebowaniem 2. Położniczo – ginekologiczny 30 łóżek + 3 porodowe- zapotrzebowanie dobowe: ręczniki frotte – 15 szt., koszule nocne duże rozmiary – 30 szt., podkłady – 30 szt., poszwy – 30 szt., poszewki – 30 szt., prześcieradła – 30 szt., kołdry – 25 szt., poduszki – 25 szt., koce – 25 szt., ubranie operacyjne – 8 szt. 3. Anestezjologii i Intensywne Terapii Ilość zużycia na dobę: poszwy duże – 25 szt., poszewki małe 50x60 – 10 szt., prześcieradła duże – 35 szt., koce – 10 szt., poduszki 50x60 z możli-wością prania w wysokich temperaturach – 7 szt., pidżamy - 2szt. koszule – 2 szt., ręczniki – 5 szt., 4. Zakład Fizjoterapii PRANIE: parawany 6-8 szt. pranie co 2 miesiące, koce 10 sz.t pranie 1x raz co pół roku, kotary 10-12 szt. pranie co 6 miesięcy, ręczniki 1-2 szt. co miesiąc 5. Rehabilitacji Zapotrzebowanie tygodniowe: poszwa – 40 szt., poszewka 40 szt., prze-ścieradło 60 szt., materac – 1 szt., ręczniki – 7 szt., koce – 5 szt., kołdra 4 szt., poduszka – 4 szt., 6. Izba przyjęć Zapotrzebowanie na tydzień: poszwy – 30 szt., prześcieradła – 30 szt., po-szewki – 20 szt., koce – 10 szt. 7. Chirurgia Dobowe zużycie: Poszwa – 25 szt., poszewka – 25 szt., prześcieradło – 25 szt., koszule operacyjne – 20 szt., koce – 20 szt., kołdry – 20 szt., poduszki – 20 szt., 8. Blok operacyj-ny Roczne zużycie: fartuch 300 szt, ubranie operacyjne 300 szt, serweta ope-racyjna 500 szt. , powłoczka na poduszkę- 32 szt. powłoka duża-37 szt, poszewka -30 szt., prześcieradło- 78 szt., kołdra – 5 szt. poduszka – 8 szt., ręczniki frotte- 50 szt. 9. Wewnętrzny 30 łóżek – komplet bielizny pościelowej (poszwa, poszewka, prześciera-dło, koc) zgodnie z zapotrzebowaniem 20. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej. 21. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. 22. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 23. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 24. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 25. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 26. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 27. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 28. Wykonawca oświadcza, że w realizacji przedmiotu umowy stosownie do wymagań Zamawiającego określonych na podstawie art. 29 ust. 3a zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia w szczególności osób wykonujących czynności związane z praniem, przez cały okres obowiązywania umowy. Wymóg ten dotyczy również podwykonawców, zgodnie z zapisami w II rozdziale SIWZ – projekt umowy. 29. Zamawiający zastrzega sobie, w terminie do dnia 22-11-2021 r. możliwość zwiększenia sza-cunkowej wartości zamówienia i zakresu o 30 % z uwagi na zwiększone potrzeby Zamawiają-cego w tym zakresie, z zastosowaniem cen podanych w ofercie stanowiącym załącznik nr …….. 30. Zamawiający zastrzega sobie, w terminie do dnia 22.11.2021 r. prawo do rezygnacji z zakupu części usług wynikającej z braku lub ograniczenia zapotrzebowania maksymalnie do 30 % war-tości umowy. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 70 % wskazanej w Spe-cyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wielkości zamówienia i jej wartości. 31. Świadczone w ramach prawa opcji usługi muszą być takiej samej jakości jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonaw-cę w swojej ofercie. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego go zobowiązania nawet po ziszczeniu się wskazanej prze-słanki i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zama-wiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wyko-nawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: tj. koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem to znaczy: postanowienie lub decyzja Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na prowadzenie pralni w zakresie prania bielizny szpitalnej wraz z bielizną noworodkową oraz transport,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależno-ści lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiąza-nia z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udziele-nie zamówienia. III Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamó-wienia:  zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo re-prezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, peł-nomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,  każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zo-bowiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonaw-ców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wyklucze-nia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. IV Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, pole-gać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków praw-nych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizu-jąc zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych za-sobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub doświad-czenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrea-lizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wyklu-czenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach