Przetargi.pl
,Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2024r.

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Rokitno, 38
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38
    38
    66-340 Rokitno, woj. lubuskie
    REGON: 000308940
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa prania bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ( w tym także prania chemicznego) w zakresie:1.1. odbiór brudnej bielizny i odzieży mieszkańców – do bielizny objętej przedmiotem zamówienia zalicza się m. in.:a) bieliznę pościelową, b) koce i kołdry,c) odzież ochronna i robocza,d) pokrowce różne, pokrowce specjalistyczne na materace przeciwodleżynowe,e) poduszki,f) inny asortyment: ręczniki, ścierki, firany, obrusy, serwetki, piżamy, koszule, szlafroki, mopy,1.2. pranie bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ( w tym tak zeprania chemicznego) – przedmiot zamówienia obejmuje:a) moczenie,b) pranie,c) dezynfekcję,d) suszenie,e) maglowanie i prasowanie,f) składanie oraz sortowanie bielizny,g) foliowanie odzieży,h) transport na wieszakach,i) dezynfekcja poduszek, kołder i innego asortymentu,j) czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego.1.3. dezynfekcja komorowa materacy oraz innego wskazanego przez Zamawiającego asortymentu1.4. dostawa czystej bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej 1.5. szacunkowa ilość bielizn i odzieży mieszkańców w okresie 12 miesięcy wynosi 36.500 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach