Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2013 r. w podziale na dwie części 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dla CZĘŚCI I zamówienia - usługi związane z usuwaniem awarii na wewnętrznych instalacjach zimnej i ciepłej wody, instalacji kanalizacyjnej, c.o., gazowej i elektrycznej w celu utrzymania ich w ciągłości pracy do czasu naprawy: 1)wewnętrznych instalacji z.w., c.w., kanalizacyjnych (w lokalach zasiedlonych bez naprawy urządzeń odbiorczych i osprzętu): a)usuwanie przecieków instalacji poprzez założenie opaski, b)udrażnianie pionów i poziomów wewnętrznych instalacji z.w., c.w., kanalizacyjnych z wyłączeniem poziomów w lokalach zamieszkałych (o ile nie jest to jednoczesna niedrożność z pionem), c)usuwanie nieczystości po awariach instalacji kanalizacyjnych i innych nieprzewidzianych zdarzeniach (refundacja kosztów wywozu i zrzutu ścieków), d)współpraca z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w przypadku konieczności zamówienie usługi pojazdu do utrzymania sprawności i drożności instalacji kanalizacyjnych lub wywozu nieczystości płynnych, e)inne podobne rodzajowo usługi, 2)wewnętrznych instalacji c.o.: a)usuwanie przecieków instalacji oraz grzejników, b)odpowietrzanie instalacji c. o., c)odcięcie pionu w przypadku stwierdzenia pęknięć grzejnika lub elementów instalacji c. o., d)współpraca z dostawcą ciepła SEC Sp. z o.o. w zakresie konieczności odcięcia instalacji wewnętrznej od źródła ciepła w węźle cieplnym, e)inne podobne rodzajowo usługi, 3)wewnętrznych instalacji elektrycznych: a)naprawa instalacji w przypadku braku dopływu energii elektrycznej do lokalu, b)odblokowywanie przycisków oświetlenia klatki schodowej, naprawa lub wymiana osprzętu elektrycznego takiego jak wyłączniki, gniazda (jeśli jest to przyczyną awarii), z w wyjątkiem naprawy osprzętu w lokalach zasiedlonych, c)w przypadkach awaryjnych wymiana lub uzupełnianie żarówek oświetlenia administracyjnego, d)w przypadku awarii naprawa lub wymiana podejścia pod tablicę podlicznikową, e)naprawa lub wymiana zabezpieczeń elektrycznych (z wyjątkiem lokali zasiedlonych), f)w przypadku konieczności zabezpieczenie przed porażeniem uszkodzonych lub zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej, g)inne podobne rodzajowo usługi, 4)wewnętrznych instalacji gazowych: a)usuwanie nieszczelności na odcinku od kurka głównego do zaworów odcinających przed gazomierzem a w przypadku braku gazomierza do pierwszego zaworu odcinającego w lokalu, b)usuwanie nieszczelności instalacji gazowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, c)inne podobne rodzajowo usługi, Wykonawca podejmie działania na każdorazowe telefoniczne zgłoszenie awarii przez lokatorów lub zamawiającego. dla CZĘŚCI II zamówienia-zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanych wypadkami losowymi, poprzez m.in.: 1)uprzątnięcie, dozór pogorzeliska, zabezpieczenie lokalu po akcji ratowniczej, 2)zabezpieczenie połaci dachowej po wichurach, nieprzewidzianych zjawiskach atmosferycznych (sprzęt, zakup materiałów), 3)zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych, itp., 4)zabezpieczenie poprzez ogrodzenie taśmą ochronno-ostrzegawczą miejsc zagrożonych możliwością wystąpienia wypadku, zgodnie z przepisami uregulowanymi w ustawie Prawo budowlane, 5)współpraca ze służbami technicznymi miasta i bezpośredni kontakt z Dyżurnym Technicznym Miasta, Policją, Strażą Pożarną. Wykonawca podejmie działania na każdorazowe telefoniczne zgłoszenie awarii przez zamawiającego, potwierdzone pismem najpóźniej w następnym dniu roboczym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla części I zamówienia w wysokości - 792,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt dwa złote), 2) dla części nr II zamówienia w wysokości - 198,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem złotych), 2.W przypadku składania oferty na dwie części należy zsumować wartości wadium. 3.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04 stycznia 2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK - nr 73 10500099 68030000 0000 0001, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 9 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach