Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w okresie od podpisania umowy do 31.12.2016 r.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2014-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w okresie od podpisania umowy do 31.12.2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I - usługi związane z usuwaniem awarii na wewnętrznych instalacjach zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjnych, c.o., gazowej i elektrycznej w celu utrzymania ich w ciągłości pracy do czasu naprawy: 1) wewnętrznych instalacji z.w., c.w., kanalizacyjnych (w lokalach zasiedlonych bez naprawy urządzeń odbiorczych i osprzętu): a) usuwanie przecieków instalacji poprzez założenie opaski, b) udrażnianie pionów i poziomów wewnętrznych instalacji z.w., c.w., kanalizacyjnych z wyłączeniem poziomów w lokalach zamieszkałych (o ile nie jest to jednoczesna niedrożność z pionem), c) usuwanie nieczystości po awariach instalacji kanalizacyjnych i innych nieprzewidzianych zdarzeniach (refundacja kosztów wywozu i zrzutu ścieków), d) współpraca z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w przypadku konieczności zamówienia usługi pojazdu do utrzymania sprawności i drożności instalacji kanalizacyjnych lub wywozu nieczystości płynnych, e) inne podobne rodzajowo usługi, 2) wewnętrznych instalacji c.o.: a) usuwanie przecieków instalacji oraz grzejników, b) odpowietrzanie instalacji c. o., c) odcięcie pionu w przypadku stwierdzenia pęknięć grzejnika lub elementów instalacji c. o., d) współpraca z dostawcą ciepła SEC Sp. z o.o. w zakresie konieczności odcięcia instalacji wewnętrznej od źródła ciepła w węźle cieplnym, e) inne podobne rodzajowo usługi, 3) wewnętrznych instalacji elektrycznych: a) naprawa instalacji w przypadku braku dopływu energii elektrycznej do lokalu, b) odblokowywanie przycisków oświetlenia klatki schodowej, naprawa lub wymiana osprzętu elektrycznego takiego jak wyłączniki, gniazda (jeśli jest to przyczyną awarii), z w wyjątkiem naprawy osprzętu w lokalach zasiedlonych, c) w przypadkach awaryjnych wymiana lub uzupełnianie żarówek oświetlenia administracyjnego, d) w przypadku awarii naprawa lub wymiana podejścia pod tablicę podlicznikową, e) naprawa lub wymiana zabezpieczeń elektrycznych (z wyjątkiem lokali zasiedlonych), f) w przypadku konieczności zabezpieczenie przed porażeniem uszkodzonych lub zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej, g) inne podobne rodzajowo usługi, 4) wewnętrznych instalacji gazowych: a) usuwanie nieszczelności na odcinku od kurka głównego do zaworów odcinających przed gazomierzem a w przypadku braku gazomierza do pierwszego zaworu odcinającego w lokalu, b) usuwanie nieszczelności instalacji gazowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, c) inne podobne rodzajowo usługi, 3. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia prac niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 godzin od powiadomienia o wystąpieniu awarii, chyba że w tym terminie z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, awarii nie będzie można usunąć. W takim przypadku awaria zostanie usunięta w najszybszym obiektywie możliwym terminie zaakceptowanym przez zamawiającego. II- zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanych wypadkami losowymi, poprzez m.in.: 1) uprzątnięcie, dozór pogorzeliska, zabezpieczenie lokalu po akcji ratowniczej, 2) zabezpieczenie połaci dachowej po wichurach, nieprzewidzianych zjawiskach atmosferycznych (sprzęt, zakup materiałów), 3) zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych, itp., 4) zabezpieczenie poprzez ogrodzenie taśmą ochronno-ostrzegawczą miejsc zagrożonych możliwością wystąpienia wypadku, zgodnie z przepisami uregulowanymi w ustawie Prawo budowlane, 5) współpracę ze służbami technicznymi miasta i bezpośredni kontakt z Dyżurnym Technicznym Miasta, Policją, Strażą Pożarną. Wykonawca podejmie działania na każdorazowe telefoniczne zgłoszenie awarii przez zamawiającego, potwierdzone pismem najpóźniej w następnym dniu roboczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 2.037,00 zł (słownie: dwa tysiące trzydzieści siedem złotych), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29 grudnia 2014 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK - nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach