Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru,transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7515124 , fax. 075 7515124
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2 2
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7515124, fax. 075 7515124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.janowicewielkie.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru,transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego :Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie. 2.4.Przedmiot zamówienia obejmuje: W okresie od.22.06.2013r.-30.06.2013r.: a) przeprowadzenie kampanii informacyjnej, w tym także podczas święta gminy Janowice Wielkie (Janowianki) dnia 22.06.2013 r. przez wydanie i rozprowadzenie wśród mieszkańców gminy co najmniej 3 tysięcy ulotek zawierających informacje dotyczące nowych zasad gospodarki odpadami oraz 50 plakatów, a także w formie spotkań sołeckich. W okresie od.01.07.2013r.-31.12.2014r.: b)odbiór odpadów komunalnych z granicy nieruchomości i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, a ponadto zagospodarowanie tychże odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie z częstotliwością wynikającą z uchwał Rady Gminy(raz na miesiąc w przypadku nieruchomości jednorodzinnych, dwa razy na miesiąc z nieruchomości wielomieszkaniowych.) zbieranych w sposób selektywny i nieselektywny c)odbiór z granicy nieruchomości, transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie z częstotliwością wynikającą z uchwał Rady Gminy- raz na miesiąc. d)odbiór z worków/pojemników selektywnie zebranych odpadów takich jak : -papier, -szkło, -tworzywa sztuczne, -metale, -odpady ulegające biodegradacji. e) utrzymanie porządku i czystości w promieniu 3 metrów od pojemników oraz utrzymanie czystości i porządku w procesie wywozu, f)opróżnianie koszy ulicznych i gniazd ustawionych na boiskach, placach zabaw i przystankach autobusowych, cmentarzach zgodnie z wykazem przekazanym przez Gminę, znajdujących się bezpośrednio przy trasie przejazdu śmieciarki (4 razy w miesiącu), g) odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego dwa razy w roku,w okresie wiosennym i jesiennym, szczegółowe terminy zostaną podane przez Zamawiającego, h)odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z granicy nieruchomości w ilości do 200 kg i transport do gminnego Punktu zbierania Odpadów, w przypadku większej ilości odbiór na zlecenie Zamawiającego i transport do gminnego Punktu zbierania Odpadów na zasadach określonych w umowie, i) zorganizowanie obsługi Gminnego Punktu Zbierania Odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Janowicach Wielkich przy ulicy Sportowej przy wykorzystaniu pracowników zapewnionych przez Zamawiającego oraz bezpłatnie udostępnionego gruntu co najmniej 3 razy w tygodniu, w tym raz w sobotę lub niedzielę. j) dostarczanie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów ( 12 zestawów 5 worków po 1 w każdym kolorze) z tasiemką do zawiązywania co najmniej raz do roku, a także zapewnienie specjalnego zapasu na szczególne potrzeby w Urzędzie Gminy przy zachowaniu następujących parametrów: Kolor zielony- z przeznaczeniem na szkło- grubość co najmniej 80 mikronów, Kolor niebieski- z przeznaczeniem na makulaturę, Kolor żółty- z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i metale, Kolor brązowy- z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, worek wykonany z tworzywa biodegradowalnego, Kolor czarny- z przeznaczeniem na odpady niesegregowane (zmieszane); Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dmł, - kolor - żółty, niebieski, zielony,brązowy, czarny, - grubość - co najmniej 60 mikronów,( z zaznaczeniem worka na szkło co najmniej 80 mikronów) - nadruk - jednostronny, wskazujący frakcję odpadów w nim gromadzoną, przy czym Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz nieruchomości, których właściciele kompostują odpady w celu nie dostarczania im worków w kolorze brązowym k)Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dm?, - kolor - żółty, niebieski, zielony,brązowy, czarny, - grubość - co najmniej 60 mikronów,( z zaznaczeniem worka na szkło co najmniej 80 mikronów) - nadruk - jednostronny, wskazujący frakcję gromadzoną w danym worku oraz informację czego nie należy wrzucać. Gmina dostarczy przedsiębiorcy wykaz nieruchomości, których właściciele kompostują odpady w celu nie dostarczania im worków w kolorze brązowym. W przypadku zużycia przekazanej ilości worków przez właścicieli worki zostaną przekazane bezpłatnie zgodnie z racjonalnym zapotrzebowaniem. l) umożliwienie mieszkańcom dzierżawy lub zakupu pojemników do segregacji odpadów na podstawie odrębnej umowy oraz ich dostarczenie, w przypadku pojemników na odpady biodegradowalne muszą być one wyposażone w odpowiedni system napowietrzania, ł)zapewnienie naklejek z kodem kreskowym na pojemniki lub worki, umożliwiających identyfikację gospodarstw domowych, m)zapewnienie gniazd ulicznych w ilości 9 gniazd dostępnych dla wszystkich mieszkańców- pojemniki stanowią własność Gminy, n) zapewnienie jednego pojemnika typu DPM-1100 z przeznaczeniem na plastik w okolicy boiska Orlik przy ulicy Sportowej w Janowicach Wielkich działka nr 596;1 oraz odbiór, transport i zagospodarowanie zebranych odpadów, o) zapewnienie pojemnika na przeterminowane leki w aptece oraz ich odbiór, transport i zagospodarowanie, p) zapewnienie 6 pojemników na zużyte baterie oraz ich odbiór, transport i zagospodarowanie - 1 w Urzędzie Gminy - 1 w Szkole w Janowicach Wielkich, - 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Janowice Wielkie, - 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Trzcińsko, - 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Radomierz, - 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Komarno, q) odbiór i zagospodarowanie popiołów z gospodarstw domowych w ramach odpadów zmieszanych, r) odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów komunalnych w miejscowości Lubomierz, s)bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami, t)pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia, u) mycie i dezynfekcję pojemników oraz koszy ulicznych 2 razy do roku. v)zapewnienie systemu komputerowego umożliwiającego zamawiającemu sprawdzenie on-line wykonanie usługi . w)skanowanie worków/pojemników do selektywnej zbiórki odpadów przy odbiorze oraz elektroniczne raportowanie o ilości odebranych odpadów raz w miesiącu. 2.5.Informacja : poziom odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania wynosił w 1995 roku: 197,64 Mg. 2.6. Liczba nieruchomości niezamieszkałych: Liczba obiektów handlowych i usługowych : około 20 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba obiektów hotelarskich:13stan na dzień 11.03.2013r. Liczba szkół i przedszkoli : 2 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba szpitali,domów pomocy społecznej i ośrodków rehabilitacji:3 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba obiektów gastronomicznych :5 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba zakładów produkcyjnych:5stan na dzień 11.03.2013r. Liczba czynnych cmentarzy: 1 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba urzędów i parafii: 5 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba bibliotek:4 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba przychodni lekarskich:1 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba obiektów zabytkowych:1 stan na dzień 11.03.2013r. Liczba parkingów: 1 stan na dzień 11.03.2013r. 2.7.Szacunkowa Ilość wytwarzanych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w okresie trwania umowy- 140 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 559 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 10.000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych). 10.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : Bank Gospodarki Żywnościowej Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 10.5.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 10.6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki powodujące utratę wadium( zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz zapis, że w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do maksymalnej wysokości podanej w gwarancji. 10.7.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. 10.8.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/zalaczniki/1860/siwz_08.04.2013_r.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach