Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7631081 , fax. 0-95 7632248
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Gorzowska 15
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7631081, fax. 0-95 7632248
    REGON: 80316413000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk-strzelce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac polegających na odbieraniu, wywożeniu odpadów komunalnych, wytworzonych na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Strzelcach Kraj. wraz z podstawieniem pojemników/ kontenerów. 2. Dane ilościowe i szacunkowe obejmujące wielkość zamówienia: Lp. Lokalizacja Miejscowość Odpad Pojemnik ilość Krotność wywozu Orientacyjna ilość wywozu 1. Cmentarze Strzelce Kraj. zmieszane Mulda 5 m3 10 Wg. potrzeb 100 plastik 1100 2 1x na miesiąc 24 Bobrówko zmieszane Mulda 5 m3 1 Wg. potrzeb 20 plastik 1100 1 1x na miesiąc 12 Ogardy zmieszane Mulda 5 m3 1 Wg. potrzeb 10 plastik 240 1 1x na miesiąc 12 2. Targowisko Strzelce Kraj. zmieszane 1100 1 1 x na tydzień 54 Plastik 240 1 1x na miesiąc 12 Papier 240 1 1x na miesiąc 12 3. Pole namiotowe Długie zmieszane 1100 8 1 x na tydzień 100 Plastik 240 1 1x na miesiąc 5 Papier 240 1 1x na miesiąc 5 4. Baza PGK Strzelce Kraj. zmieszane 1100 1 1 x na tydzień 54 Plastik 1100 1 1x na miesiąc 12 Papier 1100 1 1x na miesiąc 12 5. Oczyszczalnia Strzelce Kraj. zmieszane 1100 1 2x na miesiąc 24 6. Wiata przy oczyszczalni Strzelce Kraj. zmieszane Mulda 30 m3 1 Wg. potrzeb 12 7. Przychodnia Strzelce Kraj. Zmieszane 1100 1 1 x na tydzień 54 Plastik 240 1 2x na miesiąc 24 Papier 240 1 2x na miesiąc 24 3. Lokalizacja miejsca wykonania usługi: Usługa świadczona będzie na terenach będących własnością bądź administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarko Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Kraj. położonych w jej granicach administracyjnych. 4. Realizacja zamówienia musi odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, zgodnie z postanowieniami SIWZ, oferty oraz Umowy, z zachowaniem staranności wymaganej od podmiotu profesjonalnie trudniącego się odbiorem i transportem odpadów komunalnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać odbioru odpadów w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram odbioru odpadów. 6. Harmonogram odbioru odpadów musi: 6.1 być przejrzysty i czytelny, umożliwiają łatwe ustalenie terminu odbioru poszczególnych frakcji odpadów, oraz nie zawierać dodatkowych informacji (reklam itp.), 6.2 zostać sporządzony i wydrukowany z uwzględnieniem nazw ulic, rodzaju odpadów oraz dat odbioru (dzień, miesiąc, rok), 6.3 zapewniać regularność i powtarzalność odbierania odpadów tj. zapewniać odbiór odpadów z tej samej nieruchomości w sposób cykliczny, z zachowaniem tożsamości dnia tygodnia, w kolejnych tygodniach/miesiącach/latach, 6.4 obejmować okres od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi do końca okresu świadczenia usługi, 6.5 zostać przedłożony Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia oraz zostać zaakceptowany przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, 6.6 być aktualizowany – jeżeli zaistnieje taka konieczność. Wprowadzanie zmian w harmonogramie jest dopuszczalne jedynie w uzasadnionych przypadkach oraz za zgodą Zamawiającego, przy zastosowaniu procedury analogicznej jak dla akceptacji harmonogramu, 7. Zamawiający dokonuje weryfikacji harmonogramu z uwzględnieniem wymogów wskazanych w pkt 6. Zamawiający nie dokona akceptacji harmonogramu, jeżeli nie spełnia on wymogów wskazanych w pkt 6.1. – 6.6. Niezaakceptowanie harmonogramu rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek sporządzenia nowego harmonogramu. Procedura weryfikacyjna stosowana jest, aż do momentu sporządzenia przez Wykonawcę harmonogramu spełniającego wymogi określone w pkt 6. 8. Wykonawca wyposaży wszystkie lokalizacje wymienione w pkt 3 objęte przedmiotem zamówienia, w pojemniki/kontenery. Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć wszystkie nieruchomości w pojemniki i kontenery w sposób nieprzerwany. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowych pojemników: 8.1. nie później niż na 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych (zestaw początkowy), 8.2. jeżeli w toku trwania umowy nastąpi konieczność wymiany pojemnika (z tytułu uszkodzenia itp.) lub podstawienia nowego pojemnika, Zamawiający prześle zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemnik w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. 8.3. poprzez nowe pojemniki Zamawiający rozumie również pojemniki uprzednio używane ale w stanie pozwalającym na ich dalsze eksploatowanie, w szczególności spełniające wymogi wynikające z SIWZ. 8.4 Wykonawca zobowiązany jest do zebrania pojemników z danej nieruchomości wówczas gdy Zamawiający prześle zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest odebrać pojemnik w terminie 5 dni roboczych od dnia przesłania zgłoszenia. 8.5 Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów ze wszystkich pojemników lub kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów. Ewentualne wątpliwości Wykonawcy dotyczące ich zgodności z przepisami prawa nie stanowią podstawy do niedokonania odbioru. Okoliczność ta powinna zostać zgłoszona Zamawiającemu, w celu przeprowadzenia odpowiedniej weryfikacji. 8.6 Dostarczone przez Wykonawcę pojemniki i kontenery zostaną utrzymane przez Wykonawcę w odpowiednim stanie, sanitarnym, porządkowym i technicznym, a także zastąpione nowymi w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia w sposób uniemożliwiający ich prawidłowe użytkowanie. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rodzaje pojemników/kontenerów zgodnie z tabelą w pkt 3.2 8.8. Dostarczenie niewłaściwego pojemnika lub kontenera jest równoznaczne z niedostarczeniem pojemnika lub kontenera. 8.9. Opóźnienie w dostarczeniu właściwego pojemnika lub kontenera jest równoznaczne z opóźnieniem w dostarczeniu pojemnika lub kontenera. 8.10. Pojemniki i kontenery które dostarczy Wykonawca muszą: 8.10.1 spełniać wszystkie wymagania wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, spełniać wszystkie normy wymagane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 8.10.2. wyglądać estetycznie, czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu słownym lub graficznym oznaczeniem właściwych odpadów w nich gromadzonych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028 ze zm.) lub zgodnie z innym aktem normatywnym regulującym wskazaną kwestię, 8.10.3. być w pełni bezpieczne zarówno dla osób opróżniających je w imieniu Wykonawcy jak i osób gromadzących w nich odpady, 8.10.4. być dostosowane do urządzeń załadowczych stosowanych na rynku, w szczególności umożliwiać Wykonawcy prawidłową realizację Umowy w zakresie odbioru odpadów komunalnych, 8.10.5. spełniać wszelkie inne wymagania wynikające z SIWZ, Umowy przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 8.11. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania pojemnikami i kontenerami do zbierania odpadów w ilości niezbędnej dla zapewnienia ciągłości ich dostaw i wymiany. 8.12. Wykonawca zapewni zebranie podstawionych przez siebie pojemników i kontenerów z danej nieruchomości najpóźniej w ostatnim dniu, w którym Wykonawca będzie miał zgodnie z umową obowiązek realizowania usługi odbioru odpadów komunalnych w zakresie dotyczącym tej nieruchomości. 9. Wymogi w zakresie zatrudnienia 9.1 Stosownie do przepisu art. 29 ust. 3a P.z.p. Zamawiający wymaga, aby kierowcy i osoby odpowiedzialne za ładowanie odpadów realizujący zamówienie byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeks pracy (Dz. U. t. j. z 2020, poz. 1320 ze zm.), co zostanie wykazane poprzez przedłożenie stosownych dowodów potwierdzających pozostawanie z Wykonawcą lub Podwykonawcami w stosunku pracy. 9.2 Zamawiający informuje, iż w celu weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę/ów, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, będzie uprawniony do żądania: - oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy/ów o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, - poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, - zaświadczeń z ZUS o zgłoszeniu pracowników do ubezpieczenia społecznego i o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) przelewem na rachunek bankowy 20 1020 1967 0000 8102 0047 5160 z adnotacją „wadium - „Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj". Zamawiający uzna, że warunek wniesienia wadium został dochowany, gdy środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia składania ofert. do godz. 10:00. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm). 4. Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenie określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1.1 wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. t. j. z 2019, poz. 2010 ze zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.2 wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez właściwy organ, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t. j. z 2019, poz. 701 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą o odpadach” w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy o odpadach) chyba że Wykonawca jest zwolniony z obowiązku spełnienia ww. wymagań na podstawie przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien/powinna być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika. 2. W terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego w trybie art. 86 ust. 5 P.z.p. informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach