Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.

"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
    ul. Baranki 24
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
    REGON: 51099686100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytworzonych przez „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o., przez okres 24 miesięcy, tj. od 01.01.2021r. do 31.12.2022 r. zgodnie z załączonym „Formularzem asortymentowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów medycznych o kodach: 180101, 180102*, 180103*, 180104, 180106*, 180107, 180108*, 180109, 180182* 3. Przedmiot zamówienia obejmuje unieszkodliwianie w spalarni odpadów niebezpiecznych. 4. Szacowna ilość odpadów w okresie trwania umowy: 110.000 kg. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym. Zrealizowanie zamówienia będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 6. Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z „Pro- Medica” w Ełku Sp. z o.o. będzie odbywało się z częstotliwością co 48 godzin tj. zgodnie z harmonogramem w poniedziałki, środy i piątki każdego tygodnia (nie dotyczy sobót, niedziel i świąt) w godzinach 7:15-…............ W momencie wystąpienia dnia świątecznego w poniedziałek, środę lub piątek, odbiór odpadów musi nastąpić w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. 7. Miejscem odbioru odpadów są : 1) Szpital, ul. Baranki 24, 19-300 Ełk 2) Przychodnia Specjalistyczna, ul. Konopnicka 1, 19-300 Ełk 3) Przychodnia Leczenia Uzależnień, ul. A. Krajowej 29/31, 19-300 Ełk 4) Dział Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, ul. Piłsudskiego 1, 19-300 Ełk 8. Odpady medyczne będą magazynowane i odbierane w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem tj. zbierania, transportu, przetwarzania, utylizacji odpadów medycznych (objętych przedmiotem zamówienia) wydanych przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności, zgodnie z Ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany zgodnie zpostanowieniami SIWZ, wraz z podaniem: imienia i nazwiska, nazwy (Firmy) oraz adresu (siedziby), a także adresu e-mail Wykonawcy, przedmiot zamówienia oraz wartości zamówienia wyrażonej liczbowo i słownie kwotą brutto (łącznie zVAT), obejmującej całkowity koszt realizacji zamówienia, 2) formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 1) wypełniony i podpisany zgodnie z postanowieniami SIWZ, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, w zakresie wskazanym wzałącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. 4) odpowiednie pełnomocnictwa, 5) informacje o podwykonawstwie, (jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawstwo w przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzać Podwykonawcom żadnej części zamówienia.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach