Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ w Węgrowie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 922 833 , fax. 257 922 833
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 15
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 257 922 833, fax. 257 922 833
    REGON: 30462200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ w Węgrowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje sukcesywny odbiór, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych o kodach: 16 02 13*, 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 09, celem ich unieszkodliwienia w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytwarzania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. „o odpadach” (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 701). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną ilością odpadów został zawarty w Załączniku nr 2 – formularz cenowy do niniejszej SIWZ. 3. Odbiór odpadów odbywać się będzie ze Szpitala Powiatowego w Węgrowie, ul. Kościuszki 201; Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej w Węgrowie, ul. Przemysłowa 7; Przychodni Specjalistycznej w Węgrowie, ul. Mickiewicza 5; Przychodni Rejonowej w Łochowie, Al. Pokoju 73; Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Wyszkowie; Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Czerwonce Liwskiej; Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Korytnicy oraz Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Ostrówku Węgrowskim trzy razy w tygodniu, w godz. 9:00 – 15:00;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie lub zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem dotyczącym odpadów medycznych o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z wpisem do rejestru, o którym mowa w art. 49 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz. 701)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji, o których mowa w art.86 ust. 5, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy. 4. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy. 5. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: 5.1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie; 5.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie. 6. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 7. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę wymogu art. 20 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2011 r. (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 701). 8. Oświadczenie, że spalarnia, w której będzie unieszkodliwiony przedmiot zamówienia posiada wolne moce przerobowe. 9. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) – jeżeli osoba/ osoby podpisująca (e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10. Wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane lub są wykonywane potwierdzające ich należyte wykonywanie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów może zastąpić je oświadczeniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga wskazania w wykazie i załączenie dowodów w następującym zakresie: wykonanie, co najmniej jednej usługi zgodnej z przedmiotem niniejszego postępowania przez okres, co najmniej 12 miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 Specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach