Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Miliczu.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Grzybowa 1
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
    REGON: 02137042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Miliczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych celem ich unieszkodliwienia w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały odpady wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym miejsca ich wytwarzania zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 797). W ofercie należy podać lokalizację miejsca unieszkodliwiania odpadów. 2. Łączna szacowana ilość odpadów przekazanych do utylizacji w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) wynosi 65 000,00 kg. 3. Usługa winna być świadczona zgodnie z przepisami: a. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 797); b. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r., poz. 1975). c. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 107 z późn. zm.); d. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 poz. 819); e. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1219); f. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 10); g. Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie wymagań i sposobu unieszkodliwienia odpadów medycznych i weterynaryjnych z dnia 21 października 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz.1819); h. Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 154) i. Inne związane z przedmiotem zamówienia 4. Odbiór odpadów od Zamawiającego z miejsc przez niego wskazanych, tj. Milickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz (Pomieszczenie Składowania Odpadów Medycznych). 5. Odbiór odpadów realizowany będzie trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek w godz. 8.00 – 14.00) w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Dopuszcza się możliwość zgłoszenia konieczności dodatkowego odbioru odpadów, czas realizacji odbioru odpadów od momentu zgłoszenia wynosi 48 godzin z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Odbiór odpadów będących przedmiotem zamówienia wyłącznie transportem Wykonawcy zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 154). 8. Wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia na własny koszt i odpowiedzialność. 9. Wykonawca każdorazowo będzie potwierdzał przyjęcie odpadów na druku stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 819) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Druki winny posiadać numerację nadaną przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania comiesięcznego dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odebranych odpadów medycznych. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia odpadów na miejscu odbioru, przy pomocy wagi będącej własnością Wykonawcy, w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za nieprzestrzeganie przepisów BHP, ppoż. oraz zaleceń jednostek kontrolujących – w zakresie świadczonych usług. 13. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnych zezwoleń na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 797). 14. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania aktualnego zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, w tym odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach: 18 01 01, 18 01 02* , 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 08* 18 01 09, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany ( wg wzoru). 2) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załączniki Nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisane (wg wzoru) przez Wykonawcę. 3) Aktualne Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załączniki Nr 3 do SIWZ (wg wzoru). 4) Zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6) Załącznik Nr 6 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych. 8) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące kierowców, pojazdów i spalarni. 9) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum jednej usługi na kwotę min. 100 000,00 zł brutto, które obejmowały usługi odbioru transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 10) Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach