Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7515124 , fax. 075 7515124
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2 2
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7515124, fax. 075 7515124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowicewielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych na poszczególne frakcje odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z poniżej określoną minimalną częstotliwością: - dla nieruchomości jednorodzinnych i niezamieszkałych: 1 raz w miesiącu odbiór każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesiącu odbiór odpadów zmieszanych; - dla nieruchomości wielorodzinnych wskazanych przez Zamawiającego: 2 razy w miesiącu odbiór każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesiącu odbiór odpadów zmieszanych; -dla odrębnie wskazanych przez Zamawiającego ok. 6 nieruchomości zamieszkałych przez dużą liczbę mieszkańców lub gdy występują ich szczególne potrzeby: 4 razy w miesiącu odbiór każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 4 razy w miesiącu odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu (użytkowniku) nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych tzn. w przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów (nie wystawia worków danej frakcji w terminie ich odbioru, albo miesza poszczególne frakcje odpadów zbierane selektywnie pomiędzy nimi), Wykonawca ma kontynuować odbiór odpadów z danej nieruchomości oraz w terminie 3 dni licząc od zaistnienia opisanej okoliczności pisemnie powiadomić Zamawiającego o niewywiązywaniu się właścicieli (użytkowników) nieruchomości w danym dniu z obowiązku segregowania odpadów odbieranych z danej nieruchomości (lub określonego miejsca obsługującego większą liczbę nieruchomości). Wykonawca zobowiązany jest do odbioru worków z odpadami komunalnymi oraz wypróżniania pojemników i odbioru z nich odpadów komunalnych: papieru, szkła, tworzyw sztucznych, odpadów ulegających biodegradacji, odpadów zmieszanych (łącznie 5 odrębnych frakcji odpadów). W ramach odbioru odpadów zmieszanych Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru popiołów z gospodarstw domowych. Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych, prowadzony będzie według szczegółowego harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Harmonogram będzie podany dla każdej wsi w Gminie odrębnie, na co najmniej 6 miesięcy z wyprzedzeniem co najmniej 1 miesiąca przed początkiem jego zastosowania, w wersji elektronicznej edytowalnej, przesłanej na adresy e-mail: eko@janowicewielkie.eu; inwestycje@janowicewielkie.eu. W przypadku, gdy termin wywozu przypada na dzień świąteczny, Wykonawca zapewni odbiór i wywóz odpadów w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego o zmianę harmonogramu odbioru odpadów. Ponadto Wykonawca zrealizuje odbiór w wyjątkowych sytuacjach na wniosek Zamawiającego (np. telefoniczny) poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje harmonogram, a zagraża to bezpieczeństwu życia lub zdrowiu mieszkańców. b) Odbiór z granic nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych co najmniej 2 razy w ciągu trwania umowy (1 raz w roku 2016 oraz 1 raz w roku 2017) oraz transport odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego, przy czym szczegółowe terminy zostaną uzgodnione przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. c) Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z granicy nieruchomości w ilości do 200 kg miesięcznie z każdej nieruchomości w razie zainteresowania mieszkańców oraz transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego. Siedziba: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Pałac Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice. Miejsce zagospodarowania: Składowisko Odpadów KCGO Sp. z o.o., Ściegny-Kostrzyca Transport odpadów ma odbywać się na zgłoszenie takiej potrzeby przez właściciela lub użytkownika nieruchomości na infolinię Wykonawcy albo za pośrednictwem Zamawiającego; Wykonawca zaproponuje możliwie krótki termin odbioru odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Zamawiający nie zezwala na zakazane prawnie mieszanie różnych frakcji odpadów. d) Opróżnianie koszy ulicznych co najmniej 1 raz w tygodniu oraz co najmniej 1 raz w ciągu 2 tygodni gniazd (tj. zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w miejscach publicznych). Wykonawca zobowiązany jest także do okresowej dezynfekcji chemicznej koszy ulicznych i gniazd - co najmniej 2 razy w okresie trwania umowy. Kosze uliczne i gniazda znajdują się bezpośrednio przy trasie przejazdu pojazdu odbierającego odpady.. Liczba koszy ulicznych do opróżnienia: 10 szt. w Trzcińsku, 8 szt. w Komarnie, 6 szt. w Radomierzu, 23 szt. w Janowicach Wielkich, 5 szt. Mniszków, 3 szt. Miedzianka. Liczba koszty może ulec niewielkiemu zwiększeniu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do częstszego wywozu koszy ulicznych i gniazd, w szczególności w okresach przedświątecznych albo w razie utrzymującego się upału. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do częstszego wywozu koszy ulicznych i gniazd, w szczególności w okresach przedświątecznych albo w razie utrzymującego się upału. e) Dostarczanie do wskazanych nieruchomości zgodnie z wykazem przedstawionym przez Zamawiającego worków do selektywnej zbiórki odpadów poszczególnych frakcji (innych niż do frakcji odpadów zmieszanych - dla której przewiduje się kolor czarny) w liczbie dla każdego gospodarstwa domowego na cały okres zamówienia: - 24 szt. worków na szkło (kolor zielony) - 48 szt. worków na tworzywa sztuczne ( kolor żółty ) - 12 szt. worków na papier ( kolor niebieski) - 24 szt. worków na odpady ulęgające biodegradacji (kolor brązowy). Worki na odpady biodegradowalne ( kolorze obrązowym) powinny być dostarczone przez Wykonawcę do gospodarstw z listy przedstawionej przez Zamawiającego. Zakłada się ok. 650 tych gospodarstw lecz liczba może ulec zmianie. Połowa wszystkich wyżej wymienionych worków na odpady musi zostać dostarczona do nieruchomości do dnia 01.04.2016 r., druga zaś połowa po ok. rocznym okresie trwania umowy. Ponadto zapas worków w liczbie co najmniej 1000 worków żółtych, 1000 worków zielonych, 500 worków brązowych, 500 worków niebieskich - do złożenia w Urzędzie Gminy Janowice potrzebami mieszkańców. Worki powinny zostać dostarczone do wszystkich właścicieli (użytkowników) nieruchomości, nawet jeśli w dniu dystrybucji worków właściciele nie widzą potrzeby posiadania worków z powodu ich niestosowania w pojemnikach. Zamawiający wyraża zgodę, aby w okresie od dnia rozpoczęcia umowy do dnia 30 czerwca 2016 r. były stosowane worki inaczej oznakowane lub nieoznakowane (zastępcze), spełniające jednak pozostałe wymagania SIWZ. Jeśli Wykonawca zamierza skorzystać z tego uprawnienia, to powinien dostarczyć zestaw worków (nie więcej niż 3 danego rodzaju na każdą nieruchomość oraz po 200 szt. worków dla każdej frakcji do złożenia w Urzędzie Gminy) z przeznaczeniem na zużycie w okresie na dostosowanie się Wykonawcy (do 30 czerwca 2016 r.). Worki inaczej oznakowane lub nieoznakowane (zastępcze) powinny być dostarczone niezwłocznie po rozpoczęciu umowy, gdyż mieszkańcy mają obowiązek wystawiania odpadów danej frakcji w workach otrzymanych od Wykonawcy zgodnie z harmonogramem. Pojemność worków ustala się na 120 litrów. Worki muszą być wyposażone w tasiemkę do zawiązywania. Zalecane jest, aby były oznaczone danymi adresowymi Wykonawcy oraz nazwą Gminy Janowice Wielkie (przy czym nie wyraża się zgody na użycie herbu Gminy) oraz powinny posiadać naklejkę zawierającą dane: - nazwę miejscowości, - ulicę, - nr nieruchomości, oraz lokalu, -kod kreskowy przypisany danej nieruchomości. W odróżnieniu od worków dostarczanych do Urzędu Gminy Janowice Wielkie nie wymaga się opatrzenia ich naklejka z kodem kreskowym. Wykonawca powinien robić odczyt kodów kreskowych w momencie odbioru z nieruchomości worków do selektywnej zbiórki. Wykonawca powinien zapewnić dostęp Zamawiającego do trasy przejazdów samochodów odbierających nieczystości. Worki stanowczo nie mogą posiadać oznaczeń innej gminy albo innego przedsiębiorstwa wywozowego niż Wykonawca (z wyjątkiem dla partnerów konsorcjum). Każdy worek musi mieć wypisaną na nim instrukcję, co należy do niego wrzucać i czego wrzucać nie należy. Worek na szkło powinien być grubszy od pozostałych, których grubość minimalną ustala się na 60 mikronów. Worki powinny być dostarczone do mieszkańców oraz zdeponowane w Urzędzie Gminy w ciągu 14 dni od rozpoczęcia umowy. Zamawiający dostarczy przedsiębiorcy wykaz nieruchomości, których właściciele kompostują odpady w celu niedostarczania im worków w kolorze brązowym. Dostarczanie worków powinno być potwierdzone podpisem właścicieli (użytkowników) nieruchomości. Wykonawca powinien w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia umowy uzyskać gotowość natychmiastowego udostępniania mieszkańcom pojemników na śmieci na zasadzie dzierżawy lub sprzedaży ich mieszkańcom. Zamawiający wyraża zgodę i dopuszcza, aby do końca 2016 r. w użyciu pozostały również przekazane mieszkańcom worki dotychczas dostarczone przez podmiot obsługujący Zamawiającego w okresie bezpośrednio poprzedzającym umowę z Wykonawcą - Wykonawca ma obowiązek je odbierać. Zamawiający dopuszcza także w okresie do dnia 30 czerwca 2016 r. stosowanie przez Wykonawcę worków innego rodzaju lub inaczej oznakowanych (okres na dostosowanie się Wykonawcy). Zamawiający przekaże listę właścicieli / użytkowników nieruchomości zgodnie ze złożonymi deklaracjami. Zezwala się na odbiór worków przez dorosłą osobę zamieszkałą pod adresem (domownika), który na wykazie potwierdza datę otrzymania worków oraz podpisuje się własnym nazwiskiem z adnotacją o jego statusie względem właściciela / użytkownika (np. syn, teść, domownik). Jeżeli nie można na posesji nikogo zastać, Wykonawca odnotowuje datę próby dostarczenia worków na wykazie i przekazuje worki, które miały być dostarczone dla danej nieruchomości- do Urzędu Gminy. Dopuszczalne jest powtórzenie próby odwiedzenia danej nieruchomości w celu przekazania worków. Wskazane jest, aby Wykonawca pozostawił niepersonalizowaną wiadomość pisemną w skrzynce pocztowej, drzwiach lub furtce o tym, że próbowano dostarczyć worki, nikogo nie zastano na nieruchomości, w związku z czym worki są do odbioru w Urzędzie Gminy w Janowicach Wielkich, ul. Kolejowa 2- pok. nr 14. Taka informacja może jednocześnie stanowić reklamę usług Wykonawcy (np. dot. dzierżawy pojemników, numeru infolinii i e-mail, zasad segregacji) czy zawierać harmonogram wywozu. Wykaz potwierdzeń odbioru powinien zostać przekazany Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu akcji dostarczania worków. Zamawiający nie wyraża zgody na pozostawianie worków bez potwierdzenia albo wydawanie ich nieuprawnionym osobom. f) Utrzymanie czystości i porządku w procesie wywozu, w tym usuwanie luźno leżących odpadów w promieniu 3 metrów od miejsca odbioru odpadów (w szczególności dotyczy pozbierania odpadów z worków lub pojemników, które uległy uszkodzeniu podczas załadunku na pojazd). Za miejsce odbioru odpadów uważa się granicę posesji z drogą publiczną lub inne miejsce w pasie drogi publicznej: Wykonawca nie jest uprawniony do wstępu na teren prywatny. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojemników podczas załadunku. Za stan sanitarny pojemników odpowiadają ich właściciele lub dzierżawcy. g) Dostarczenie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Janowicach Wielkich co najmniej 2 kontenerów oraz 3 pojemników o pojemności 1100 litrów na poszczególne frakcje odpadów tj. szkło, papier, plastik jak również regularny odbiór odpadów z PSZOK i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby PSZOK odbierał możliwie wiele odrębnie określonych frakcji wyodrębnionych ze strumienia odpadów komunalnych. Kontenery i pojemniki po zapełnieniu się mają niezwłocznie być wymieniane na inne. Ponadto Wykonawca powinien oznaczyć kontenery i pojemniki informacją o rodzaju przyjmowanej frakcji, jak również przeszkolić pracownika Zamawiającego o zasadach gromadzenia odpadów i bezpieczeństwie osobistym podczas postępowania z nimi. h) Dostarczenie i rozmieszczenie na terenie Gminy Janowice Wielkie 6 pojemników na zużyte baterie oraz na wniosek Zamawiającego odbiór i transport odpadów z tych pojemników do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego. i) Transport odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie i objętych zamówieniem do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego jako instalacja główna (Siedziba: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Pałac Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice. Miejsce zagospodarowania: Składowisko Odpadów KCGO Sp. z o.o., Ściegny-Kostrzyca) albo w razie potrzeby do instalacji zastępczej. Zakazuje się mieszania odpadów w transporcie z odpadami zbieranymi przez Wykonawcę na podstawie usług realizowanych przez Wykonawcę dla odrębnych podmiotów, jak również łączenia przejazdów po Gminie Janowice w celu realizacji przedmiotu umowy z innymi usługami realizowanymi przez Wykonawcę dla odrębnych podmiotów. W sytuacji konieczności transportu do instalacji zastępczej, jeżeli spowoduje to zwiększenie kosztów transportu, Zamawiający pokryje koszt tego zwiększenia, po przedstawieniu takiego roszczenia przez Wykonawcę. Zamawiający uważa, że sytuacje zamknięcia RIPOK mogą mieć zupełnie incydentalny charakter i prawdopodobnie w okresie umowy ze względu na specyfikę ich funkcjonowania nie dojdzie do takich sytuacji w ogóle. Ponadto zważyć należy, że wszystkie RIPOK uprawnione do zagospodarowania odpadów funkcjonują w ograniczonym obszarze geograficznym (region środkowosudecki), w którym odległości do instalacji są porównywalne. Tym niemniej w sytuacji wystąpienia nie dającego się obecnie określić zwiększenia odległości do miejsca zagospodarowania w RIPOK zastępczej, Zamawiający gotów jest ponieść te koszty według uzasadnionej kalkulacji Wykonawcy - ponad wartość transportu do instalacji podstawowej obsługującej Gminę Janowice Wielkie. j) Bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oprócz karty przekazania odpadów i ilościowych raportów miesięcznych oraz informacji bieżącej w ciągu 3 dni od spostrzeżenia nieprawidłowości w sposobie wystawiania odpadów przez właścicieli nieruchomości, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do comiesięcznego pisemnego przekazania Zamawiającemu wykazu miejsc, w których odbiór odpadów odbywa się w sposób nieprawidłowy, m.in. gdzie nie odbywa się prawidłowa segregacja odpadów, albo nie wystawia się do odebrania worków lub pojemników w danym dniu odbioru. k) Odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia, jak również odpowiedzialność wobec Zamawiającego za nieprawidłową realizację przedmiotu zamówienia, polegającą na zastosowaniu kar umownych określonych w umowie. l) Dostarczenie przez Wykonawcę ( na jego koszt) pojemników 1100 l. w różnych kolorach (pojemniki na plastik kolor żółty, pojemniki na szkło kolor zielony, pojemniki na papier kolor niebieski) do gniazd ulicznych na terenie Gminy Janowice Wielkie zgodnie ze specyfikacją przedstawioną poniżej. Miejscowość Adres Liczba pojemników 1100-plastik (kolor żółty) Liczba pojemników 1100 - szkło (kolor zielony) Liczba pojemników 1100 papier (kolor niebieski) Janowice Wielkie 1 Maja 18 1 1 Janowice Wielkie 1 Maja 25 2 2 Janowice Wielkie 1 Maja 46 1 1 Janowice Wielkie Partyzantów k. szkoły 1 1 Janowice Wielkie Świerczewskiego 1 1 1 Janowice Wielkie Świerczewskiego most 1 1 Janowice Wielkie PKP 2 2 1 Janowice Wielkie Cmentarz 2 2 Komarno k.kościoła 1 1 1 Komarno k. krzyża 2 1 Komarno Nr 146 1 1 Trzcińsko Nr 14-15 1 1 Trzcińsko Nr 71 2 1 1 Trzcińsko Obok mostu drewnianego 1 1 Trzcińsko Obok transformatora 1 1 Radomierz remiza 1 1 Radomierz Nr 7 1 1 Radomierz Nr 88 1 1 Miedzianka Koło przystanku 1 1 Miedzianka Nr 88 1 Mniszków 6 1 1 1 Mniszków 28 1 1 RAZEM : 26 25 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości nieodpłatnego otrzymania od Wykonawcy dodatkowych 10 pojemników o poj. 1100 l. w okresie trwania umowy. Wszystkie dostarczone pojemniki zgodnie z powyższą specyfikacją powinny być nieuszkodzone, czyste, nie zawierające informacji wykraczających poza przedmiot zamówienia tj. nazw innych gmin, reklam, logotypów ( z wyjątkiem reklamy Wykonawcy). n) Zapewnienie i podanie do publicznej wiadomości numeru działającej co najmniej 8 godzin dziennie przez co najmniej 5 dni w tygodniu infolinii telefonicznej oraz adresu e-mail, na który mieszkańcy oraz Zamawiający będą mogli składać pytania, przesyłać oświadczenia itp. o) Wyznaczenie osoby do kontaktu telefonicznego z Zamawiającym w sytuacjach szczególnych, także poza godzinami pracy infolinii. p) Wsparcie Zamawiającego w kampaniach edukacyjno-informacyjnych poświęconych segregowaniu odpadów stosownie do możliwości Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 10.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGZ BNP Paribas Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360. Z adnotacją na tytule wpłaty UG 2710.2.T.O.2016- Odbiór odpadów Janowice Wielkie 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 10.5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 10.6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki powodujące utratę wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz zapis, że w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do maksymalnej wysokości podanej w gwarancji. 10.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. 10.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Emisja spalin pojazdów (przeznaczonych do realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/?id=2414
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach