Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAŁYCH NA TERENIE GMINY JEŻÓW SUDECKI

Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63 63
    58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
    REGON: 23082168700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAŁYCH NA TERENIE GMINY JEŻÓW SUDECKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia gminy wynosi: 94 km. 4.2.Liczba mieszkańców na terenie Gminy Jeżów Sudecki wynosi na dzień 05-03-2014 rok 6 933 osoby. Na dzień 05.03.2014 systemem objęto 1944 nieruchomości zamieszkałe z czego 74% właścicieli zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów komunalnych. 4.3. Od dnia 1 kwietnia 2014 roku Gmina Jeżów Sudecki obejmie nowym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne. Na dzień 05.03.2014 r. na terenie Gminy aktywnych jest ok. 50 nieruchomości niezamieszkałych. 4.4.Obszar gminy podzielony jest na 8 sołectw Chrośnica, Czernica, Dziwiszów, Janówek, Jeżów Sudecki, Płoszczyna, Siedlęcin i Wrzeszczyn . Liczbę mieszkańców oraz adresy nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Zamawiający oszacował na podstawie danych pozyskanych od zarządców i administratorów nieruchomości, danych meldunkowych będących w posiadaniu Zamawiającego oraz na podstawie złożonych do dnia ogłoszenia zamówienia Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W trakcie realizacji usługi możliwe są więc zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, chyba że łącznie liczba mieszkańców lub nieruchomości zamieszkałych wzrośnie lub zmniejszy się o 10 % w stosunku do początkowej liczby podanej w niniejszej SIWZ. Zakres prac przewiduje: 5.1.1.odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżów Sudecki z pojemników będących własnością właścicieli nieruchomości oraz z ustawionych przez Zamawiającego, w tym 5.1.2.a. odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach, 5.1.2.b. odbieranie odpadów segregowanych, gromadzonych w workach lub pojemnikach, 5.1.2.c. odbieranie odpadów segregowanych gromadzonych w pojemnikach ustawionych w miejscach publicznych, 5.1.2.d. odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, gromadzonych w workach i pojemnikach. 5.1.2.odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 5.1.3.dostarczenie i ustawienie w Urzędzie Gminy Jeżów Sudecki pojemnika na zużyte baterie oraz na wniosek Zamawiającego odbiór i transport odpadów z tego pojemnika do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego jako instalacja główna albo w razie potrzeby do instalacji zastępczej. 5.1.4.Odbiór odpadów budowlanych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami nieruchomości a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. 5.1.5.Dysponowanie bazą magazynowo- transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbierane będą odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza powinna spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań z zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r. poz. 122. 5.2.Odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo workowy zbiórki odpadów komunalnych: 5.2.1.Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01 5.2.1.a. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności min. 120l nieruchomości zamieszkałe do 4 osób włącznie lub z pojemników o pojemności 240l nieruchomości zamieszkałe powyżej 4 osób. 5.2.1.b. Częstotliwość odbioru wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych minimalnie raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.2.1.c. Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax lub email od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na nr fax.:757 132 254, 255, 257 lub email: drogi@jezowsudecki.pl. 5.2.1.d. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego jako instalacja główna albo w razie potrzeby do instalacji zastępczej. Zakazuje się mieszania odpadów w transporcie z odpadami zbieranymi przez Wykonawcę na podstawie usług realizowanych przez Wykonawcę dla odrębnych podmiotów, jak również łączenia przejazdów po Gminie Jeżów Sudecki w celu realizacji przedmiotu umowy z innymi usługami realizowanymi przez Wykonawcę dla odrębnych podmiotów. 5.2.1.e. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również utrzymanie czystości wokół ww. pojemników, w czasie odbioru odpadów, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi zmieszanymi odpadami komunalnymi właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia takiego rodzaju worków, w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie będzie niewystarczająca, jak również przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków adres i ilości dostawionych worków niezbędnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 5.2.2.Selektywnie zebrane odpady komunalne odpady segregowane, w tym odpady opakowaniowe kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40 5.2.2.a. Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym. Wprowadza się trzy rodzaje worków: niebieski na odpady z papieru i tektury, zielony na odpady ze szkła, żółty na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych. 5.2.2.b. Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów komunalnych dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji będą sukcesywnie, protokolarnie przekazywane przez Zamawiającego przedstawicielowi Wykonawcy odpowiedzialnemu za dystrybucję worków na nieruchomości objęte systemem. 5.2.2.c. Częstotliwość wywozu worków od właścicieli nieruchomości, na których gromadzone są odpady w sposób selektywny worki niebieskie na odpady z papieru i tektury 1 raz w miesiącu, worki zielone na odpady ze szkła- minimalnie 2 razy w miesiącu, worki żółte na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych- minimalnie 2 razy w miesiącu. 5.2.2.d. Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić fax. 757 132 254, 255, 257 lub email drogi@jezowsudecki.pl. 5.2.2.e. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przekazywanie właścicielom nieruchomości objętych systemem, worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, tj. papier, szkło, plastik/metal/odpady wielomateriałowe, po odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość lub przy pojemniku na odpady komunalne zmieszane, nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, 5.2.3 Odpady komunalne ulegające biodegradacji kod 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01: 5.2.3.a. Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie mieszanym worki pojemniki. 5.2.3.b. Worki do odbioru odpadów biodegradowalnych od właścicieli nieruchomości dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji będą sukcesywnie, protokolarnie przekazywane przez Zamawiającego przedstawicielowi Wykonawcy odpowiedzialnemu za dystrybucję worków na nieruchomości objęte systemem. 5.2.3.c. Częstotliwość wywozu worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia oraz od 1 października do 31 grudnia min. co 2 tygodnie, w okresie od 1 maja do 30 września co tydzień. 5.2.3.d. Odbiór worków do odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.2.4. Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 5.2.4.a. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon odbywać się będzie do mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, ustawionego na terenie poszczególnych sołectw gminy Jeżów Sudecki. 5.2.4.b. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 2 razy w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.3.Odbieranie odpadów z zabudowy wielorodzinnej: 5.3.1.Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01: 5.3.1.a. Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności min. 1100l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 5.3.1.b. Częstotliwość odbioru ww. 1 raz w tygodniu, w dniu uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.3.1.c. Bieżące utrzymywanie czystości i porządku wokół pojemników. 5.3.2. Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzony będzie w systemie pojemnikowym w tzw. zestawach recyklingowych o pojemności od 240 l do 1100l, z zachowaniem następującej kolorystyki pojemnik z napisem papier, pojemnik szkło, pojemnik żółty z napisem plastik. 5.3.2.c. Częstotliwość odbioru ww. min. co dwa tygodnie każda z trzech wymienionych frakcji osobno, w dniu uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.3.2.c. Obowiązkiem Wykonawcy będzie monitorowanie i opróżnianie pojemników z częstotliwością gwarantującą nie zaleganie odpadów przy pojemnikach, nie rzadziej jednak niż 1 raz na dwa tygodnie wywóz ww. odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.3.2.Odpady ulegające biodegradacji kod 15 01 03, 20 01 08, 20 01 38, 20 02 01 5.3.3.a. Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzony będzie w systemie pojemnikowym, o pojemności min. 240 l. 5.3.3.b. Częstotliwość odbioru ww odpadów min. 1 raz w tygodniu. 5.3.3.c. Wywóz odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami właścicielami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.3.4. Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 5.3.4.a. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie do mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, ustawionego na terenie poszczególnych sołectw gminy Jeżów Sudecki. 5.3.4.b. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 2 razy w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.4.Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych. 5.4.1.Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01 5.4.1.a. Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności min. 120l. 5.4.1.b. Częstotliwość odbioru ww. 1 raz w tygodniu, w dniu uzgodnionym przez Wykonawcę w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.4.1.c. Obowiązkiem Wykonawcy będzie bieżące utrzymywanie czystości i porządku wokół pojemników w trakcie odbioru odpadów. 5.5.Odbieranie odpadów z mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych kod 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 31, 20 01 33, 20 01 37. 5.5.1. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20 za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych. 5.5.2.Częstotliwość odbioru niebezpiecznych odpadów komunalnych, tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20 2 razy w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 17. 000,00 PLN słownie: siedemnaścienaście tysięcy złotych i 00100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach