Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU I ODZYSKU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska 55/57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska 55/57 55/57
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU I ODZYSKU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i odzysku odpadów komunalnych z nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu. 2.Ilość nieruchomości będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustalił , że ilość osób zamieszkujących w budynkach, liczba m 3 odpadów odbieranych z nieruchomości niemieszkalnych, oraz liczba m2 w lokalach niemieszkalnych od których odbierane będą odpady może zmienić się trakcie realizacji umowy w stosunku do stanu na dzień 1.12.2012r. : a) aktualna ilość osób zamieszkałych w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego +/- 10% liczby 5971 b) średnia miesięczna ilość odpadów aktualnie odpieranych przy nieruchomościach użytkowych +/- 20% liczby 18,58m3 c) aktualna ilość m2 powierzchni lokali będących w zarządzie Zamawiającego w dniu 01.12.2012 z których odbierane są odpady +/- 10% liczby 987,86 m2 d) liczba podstawień kontenera na zlecenie Zamawiającego - od 0 do 5 razy w ciągu umowy 3. Zamówienie obejmuje: a) Odbiór z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości będących w zarządzie MZL oraz transporcie, odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych: -Zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /t.j. Dz.U. z 2012r. Poz. 391 ze zm./ oraz Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach /t.j. Dz.U. z 2010r. nr 185, poz. 1243 ze zm./ i Uchwałą Rady Miejskiej Radomia Nr 806/206 z dnia 24 kwietnia 2006 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Radomia ze zmianami /tekst jednolity uchwała 766/2010 z 01.07.2010r./ , zwanego dalej Regulaminem,. -Zamawiający wymaga podstawienia pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów. Zamawiający wskaże ich miejsca ustawienia. -Łączna ilość odpadów selektywnie zbieranych wynosi: 1,2 m3 /1 rok/1 osoba, w tym nie mniej niż 100 litrów/ 1 mieszkańca/ 1 miesiąc zgodnie z Regulaminem utrzymania i czystości i porządku na terenie Miasta Radomia. b) Sprzątanie miejsc zbierania odpadów : - Usługa sprzątania miejsc zbierania odpadów obejmuje sprzątanie miejsc wyznaczonych do gromadzenia odpadów oraz osłon śmietnikowych, zgodnie z ustaloną częstotliwością - Wykonawca odpowiada za czystość i porządek miejsc zbierania odpadów oraz porządek w promieniu 1 metra wokół miejsca zbierania odpadów. c) Podstawienie i wywóz kontenera o pojemności 7 m3- na odpady w miejsca każdorazowo wyznaczone na terenie miasta Radomia na indywidualne zlecenie Miejskiego Zarządu Lokalami. 4.Zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Radomia Nr 806/206 z dnia 24 kwietnia 2006 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Radomia zwanego dalej Regulaminem, przedmiotem zamówienia jest odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów z remontów i odpadów ulegających biodegradacji oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz utrzymywanie miejsc zbiórki odpadów w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym. 5.Wykaz czynności do wykonania przez Wykonawcę: a) przed przystąpieniem do wykonywania usługi odbioru odpadów Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu harmonogram do: - odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych, - odpadów ulegających biodegradacji, - odpadów wielkogabarytowych, - odpadów z remontów oraz odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego /w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy/, b) harmonogram winien zawierać informację o lokalizacji miejsca zbierania odpadów, częstotliwości odbioru odpadów z poszczególnych miejsc zbierania odpadów Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wprowadzenia zmian w harmonogramie w uzasadnionych przypadkach wynikających z zabezpieczenia należytej realizacji usługi. Zmiana harmonogramu dokonywana będzie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowy harmonogram uwzględniający żądane zmiany w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, c) dostarczenia na koszt własny, na wyznaczone przez Zamawiającego miejsca zbierania odpadów, pojemników/kontenerów do ich zbiórki (w tym także zestawów do selektywnej zbiórki odpadów ) w ilości i rodzajach dostosowanych do potrzeb wynikających z ilości nieruchomości oraz liczby osób w nich zameldowanych, z zastrzeżeniem że: łączna minimalna pojemność pojemników i kontenerów wynikająca z tygodniowej normy wytwarzania odpadów musi być zgodna z Uchwałą Rady Miejskiej Radomia Nr 806/206 z dnia 24 kwietnia 2006 r w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymywania czystości i porządku na terenie Miasta Radomia, zwanej dalej Regulaminem, pojemniki/kontenery muszą spełniać wymogi określone w Regulaminie tj. wszystkie pojemniki/kontenery mają być zaopatrzone nazwę firmy i numer telefonu kontaktowego, a pojemniki do selektywnego gromadzenia odpadów dodatkowo winny być oznaczone odpowiednimi kolorami oraz zaopatrzone w oznaczenia określające rodzaj gromadzonych odpadów i instrukcję korzystania z pojemnika, d) odbiór odpadów, z miejsc zbierania zgodnie z harmonogramem oraz częstotliwością gwarantującą utrzymanie właściwego stanu higienicznosanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, nie dopuszczając do ich przepełnienia, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, a w zabudowie jednorodzinnej nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie e) odbiór odpadów wielkogabarytowych, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, f) odbiór odpadów z remontów oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z miejsc zbierania na bieżąco, nie rzadziej niż raz na miesiąc, g) uprzątnięcia odpadów luzem, które się wysypały w obrębie pojemnika /kontenera, h) zebranie i uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika /kontenera, i) wymiana na własny koszt zniszczonego pojemnika/ kontenera - nie później niż w terminie 6 dni od zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego pisemnie lub za pomocą faxu, j) odstawienie opróżnionych pojemników/kontenerów na wyznaczone miejsce zbiórki odpadów, k) utrzymywanie czystości zewnętrznej pojemników/kontenerów oraz ich sprawności technicznej, l) mycie i dezynfekcja pojemników i kontenerów w zależności od potrzeb wynikających ze stanu zabrudzenia pojemników/kontenerów nie rzadziej niż jeden raz na dwa miesiące. m) załadunek odpadów na środki transportowe, n) transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania bądź unieszkodliwienia odpadów, o) przekazanie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, Szczegółowy wykaz czynności do wykonania przez Wykonawcę przy sprzątaniu miejsc zberania odpadów: 1) Przed przystąpieniem do wykonywania usługi sprzątania miejsc zbierania odpadów Wykonawca na podstawie wykazu adresowego mzo opracuje i dostarczy Zamawiającemu harmonogram dezynfekcji osłon śmietnikowych - w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, 2) Harmonogram winien zawierać informację dotyczącą: lokalizacji miejsca zbierania odpadów oraz daty przeprowadzenia dezynfekcji. 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę sprzątania miejsc zbierania odpadów zgodnie z określoną częstotliwością i w ustalonych dniach tj. zgodnie z harmonogramem odbierania odpadów . 4) W trakcie wykonywanych prac Wykonawca zobowiązany jest : a) wyciągnąć pojemniki z miejsc zbiórki odpadów na zewnątrz, b) ręczne zebrać luźno rozrzucone odpady, c) zgrabić/ zamieść miejsce zbiórki odpadów, d) odstawić pojemniki na miejsce zbiórki odpadów, e) utrzymywać porządek i czystości wokół miejsc zbiórki odpadów dodatkowo w pasie o szerokości 1m, f) wykonania prac objętych przedmiotem umowy przy wykorzystaniu posiadanej wiedzy oraz doświadczenia w zakresie prac określonych przedmiotem umowy, wykorzystania odpowiedniego sprzętu i technologii, a nadto do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacja przedmiotu umowy, g) dysponowania w okresie trwania umowy środkami technicznymi w ilości oraz w rodzajach, niezbędnych do prawidłowego wykonania niniejszego przedmiotu umowy, h) zapewnienia warunków pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z pózn. zm.), i) wykonywania czynności objętych przedmiotem umowy zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz bhp i p.poż. - określonymi w aktualnych przepisach prawa, w sposób nieuciążliwy dla środowiska i okolicznych mieszkańców, a nadto w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia znajdujących się w pobliżu wykonywanych prac,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach