Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścciela nieruchomości zamieszkłałych i nieruchomości niezamieszkałych , na których powstają odpady komunalne , znajdujących się na terenie Gminy Rudnik w roku 2020.

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścciela nieruchomości zamieszkłałych i nieruchomości niezamieszkałych , na których powstają odpady komunalne , znajdujących się na terenie Gminy Rudnik w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Rudnik w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu,przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz.1289 z poźń. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2016-2022, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla województwa Śląskiego na lata 2016-2022 i uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/8/2017 z dnia 24 kwietnia 2017r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa Śląskiego na lata 2016-2022, oraz obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik(załącznik do uchwały Nr VIII/43/2015 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 sierpnia 2015r). - Zakup i dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości maksymalnie 4 szt. dla danej nieruchomości z każdego koloru (niebieski,żółty,zielony,brązowy) przy każdym odbiorze. Przy budynkach wielorodzinnych obowiązuje wymiana -t.j worek za worek. - Zakup i dystrybucja czarnych worków na odpady komunalne (zmieszane) maksymalnie 2 szt przy każdym odbiorze. Przedmiot zamówienie realizowany będzie poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów: Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodzących bezpośrednio z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów i pochodzących bezpośrednio z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. W ramach selektywnej zbiórki (pochodzących bezpośrednio z terenów nieruchomości) zamieszkałych i niezamieszkałych wydzieleniu podlegają następujące frakcje odpadów: 1) papier 2) metal, 3) tworzywa sztuczne, 4) szkło, 5) opakowania wielomateriałowe, 6) odpady ulegające biodegradacji, 7) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 8) popiół, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania odpadów wymienionych w pkt.3.2.2 .SIWZ ppkt .7 w każdej miejscowości w miesiącu: kwiecień - 2020r. 3.3 Za prowadzenie mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (MPSZOK) odpowiedzialny będzie Wykonawca w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych niżej wymienionych frakcji: 1) przeterminowane leki i chemikalia, 2) zużyte baterie i akumulatory, 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, w tym gruz: do 300 kg z nieruchomości, 5) zużyte opony oraz opakowania po nawozach sztucznych, 6) odpady komunalne określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4a ustawy z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U z 2017 poz.1289 z późń.zm).1 Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania odpadów wymienionych w pkt 3.3 SIWZ ppkt 1- 6 w wyznaczonych przez Zamawiającego 5 punktach (tj. Rudnik ul. Sylwestra, Gamów ul. Długa, Modzurów ul. Księdza Strzybnego, Grzegorzowice ul. Powstańców Śląskich, Łubowice ul. Zamkowa ) w miesiącach maju i wrześniu - 2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w rozdz. III SIWZ oraz w załącznikach nr 1,1a,1b,1c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga: 1) Posiadanie wpisu do BDO w zakresie transportu odpadów, 2) Posiadanie wpisu do BDO w zakresie podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 3) Posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Rudnik, prowadzonego przez Wójta Gminy Rudnik zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz z 2018r. poz.1454 z późń. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy w przypadku: -podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do podpisywania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego stan prawny Wykonawcy ( np. wypis z Krajowego rejestru sądowego)- pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, -podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) dot. wyłącznie sytuacji o której mowa w pkt 6.7.2 lit a SIWZ. - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach